Η Interasco Ασφαλιστική είναι μια από τις ιστορικότερες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα με 133 χρόνια ιστορίας (η αρχική εταιρεία της οικογένειας Σαΐα ιδρύθηκε το 1891 στη Θεσσαλονίκη) και έναν μέτοχο «εγγύηση» ο οποίος έχει assets under management 95 δις ευρώ & ιδία κεφάλαια 2,3 δις ευρώ (Harel).
του Νίκου Μωράκη
Άρα για αυτό την “αγαπάνε” οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές; Για την ιστορία της και τη φερεγγυότητά της; Θα μπορούσαν και σίγουρα παίζουν ρόλο, όμως η πραγματικότητα είναι πολύ πιο ουσιαστική.
Έχοντας παρατηρήσει τα τελευταία 10 χρόνια πως κινείται η συγκεκριμένη Ασφαλιστική εταιρεία στην αγορά μας κατέληξα στο συμπέρασμα ότι αν και μεσαίου μεγέθους εταιρεία παραγωγικά – σε σύγκριση με τα μεγάλα πολυεθνικά σχήματα ειδικά στον κλάδο υγείας – η Interasco Ασφαλιστική «κοντράρει» στα ίσια τους ανταγωνιστές της κερδίζοντας σε βάθος χρόνου «one step at a time» όλο και μεγαλύτερα μερίδια αγοράς.
Γιατί συμβαίνει αυτό; 2 είναι τα τινά
Πρώτον και κυριότερο είναι οι λεπτομέρειες στις καλύψεις των προγραμμάτων της που τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό και δεύτερον είναι η ποιότητα στην εξυπηρέτηση συνεργατών και ασφαλισμένων. Θα μου πείτε «αυτά μας τα είπαν κι’άλλοι» όμως όσοι συνεργάζονται μαζί της νομίζω ότι θα συμφωνήσουν μαζί μου.
- Οι λεπτομέρειες στις καλύψεις των προγραμμάτων
Η Interasco σκανάρει την αγορά, εντοπίζει τις καλύτερες καλύψεις κινδύνων και όρους στην αγορά και τα προσαρμόζει στα συμβόλαιά της. Προφανώς δεν μπορώ να ξεδιπλώσω όλους τους γενικούς & ειδικούς όρους στα προγράμματα της μπορώ όμως να αναφερθώ σε μερικά παραδείγματα από τα συμβόλαια της στον κλάδο υγείας. Τα προγράμματα υγείας της είναι από τα λίγα της αγοράς που διατηρούν ισοβιότητα όρων και παροχών χωρίς επιπλέον κόστος. Είναι επίσης από τις μόνες εταιρείες οι οποίες καλύπτουν ρομποτική χωρίς περιορισμούς και προεγκρίσεις καλύπτοντας όλες τις συγγενείς παθήσεις μετά τα 2 έτη. Καλύπτουν την αισθητική αποκατάσταση μαστού μετά από μαστεκτομή και πολλές άλλες καλά ζυγισμένες καλύψεις που όμως όπως προ είπα, για τους επαγγελματίες της αγοράς, κάνουν τη διαφορά.
2. Ποιότητα στην εξυπηρέτηση
Μιλώντας με διαμεσολαβητές για να καταλάβω γιατί υπάρχει αυτή η συμπάθεια στη συγκεκριμένη ασφαλιστική, που απάντησαν μονολεκτικά «γιατί μας διευκολύνει την καθημερινότητα». Τι σημαίνει αυτό; Ότι προπαντός σηκώνουν τηλέφωνα (ίσως και after hours), «ακούνε» τους συνεργάτες τους, είναι άμεσοι στην εξυπηρέτηση και τους βοηθάνε στις αποζημιώσεις όχι απλά για να κλείσει ο φάκελος αλλά και για να μείνει ευχαριστημένος ο ασφαλισμένος συνολικά αποκτώντας μια καλή και ολοκληρωμένη εμπειρία.
Μια ανθρωποκεντρική διοίκηση και προσέγγιση υπο το διαχρονικά ποιοτικό management του CEO της εταιρείας Κάρολου Σαΐα, που λύνει προβλήματα, προσέχει τους συνεργάτες της και παρέχει value for money υπηρεσίες.
Γιαυτό είναι και μια από τις εταιρείες με μηδενικές «φήμες» περί αξιοπιστίας και σενάρια εξαγοράς ή βιωσιμότητας (ειδικά αυτή την περίοδο που τα M&A είναι σε έξαρση) που σχεδόν όλα τα γραφεία διαμεσολάβησης θέλουν να έχουν ως επιλογή στη γκάμα των προγραμμάτων που προσφέρουν.
Η εταιρεία το 2022 έκλεισε με αύξηση παραγωγής 14,7%, και έσπασε το φράγμα των 100.000 ασφαλισμένων με ένα δίκτυο 1.000 συνεργατών πανελλαδικά, στοχεύοντας σε ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη το 2023.