Η Eurolife ERB, θέλοντας να αναβαθμίζει συνεχώς τον τρόπο επικοινωνίας και επαφής με το δίκτυο συνεργατών της, έχει δημιουργήσει από το 2017 το Sales Advisory Board, ένα όργανο ανταλλαγής γνώσης, απόψεων και ιδεών. Στην ουσία, πρόκειται για μια συνάντηση, στην οποία συμμετέχουν στελέχη της εταιρείας και συνεργάτες της, κατά τη διάρκεια της οποίας παρουσιάζονται και αναλύονται τάσεις και εξελίξεις στον ασφαλιστικό κλάδο. Το τελευταίο Sales Advisory Board του 2018 διοργανώθηκε πρόσφατα στους εξαιρετικούς χώρους του Τατόι Club.
Με το Sales Advisory Board, η Eurolife ERB ανοίγει το διάλογο με τους συνεργάτες της, δίνοντάς τους το βήμα να αναφερθούν σε ζητήματα που τους απασχολούν καθημερινά και επιδρούν στο έργο και το ρόλο τους. Οι αυστηρά επιλεγμένοι παραγωγικοί συνεργάτες της εταιρείας έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν τις ανάγκες, τους προβληματισμούς και τις ιδέες τους – και από τη συζήτηση αυτή προκύπτουν ενδιαφέροντα και ουσιαστικά insights, με τάσεις και πληροφορίες απευθείας από την αγορά. Για τη Eurolife ERB, το Sales Advisory Board είναι ένα εργαλείο γνώσης, η οποία αξιοποιείται για την ανάπτυξη νέων προϊόντων, υπηρεσιών και τεχνολογιών, προς όφελος τόσο των συνεργατών, όσο και του τελικού πελάτη.
Διαβάστε επίσης: Eurolife ERB: Διευρυμένα καθήκοντα για τον κ. Γιάννη Βασιλάτο
Η τακτική επικοινωνία με το δίκτυο συνεργατών είναι καθοριστικής σημασίας για τη Eurolife ERB, καθώς ο ανοιχτός διάλογος μαζί τους αφενός αναβαθμίζει το επίπεδο της σχέσης τους, αφετέρου λειτουργεί ως πολύτιμο εργαλείο για την μετατροπή της πληροφορίας σε πρωτοβουλίες και έργα που θα βελτιώνουν το έργο και το ρόλο τους. Η Eurolife ERB, με το Sales Advisory Board, επιδιώκει τη συχνή επαφή με τους συνεργάτες της, προκειμένου να αντιλαμβάνεται όσα τους απασχολούν και να αναπτύσσει νέες καινοτόμες λύσεις, προς διευκόλυνση της καθημερινότητάς τους.
Αγαπητό Insurance Daily News αρχικά να ευχηθώ καλές γιορτές και χρόνια πολλά σε όλους.Αναφορικά με τα γραφόμενα σας στο συγκεκριμένο άρθρο αρχικά να υπενθυμίσω ότι οι εταιρείες δηλαδή τα στελέχη που τις διαχειρίζονται.Δεν είναι στην πράξη οντότητες αυτόνομες παρά μόνο στο νομικό και φορολογικό δίκαιο αυτό να μην το ξεχνάμε και να πάψουμε να τις αντιμετωπίζουμε ως άυλες οντότητες. Έχουν σάρκα και οστά τα οποία είναι οι μέτοχοι τους και βέβαια τα στελέχη που τις διαχειρίζονται.
Δυστυχώς τα στελέχη αυτών εξακολουθούν να κάνουν το ίδιο παραδοσιακό λάθος.
Που δεν είναι άλλο απ΄το να έρχονται σ΄επαφή με τους συνεργάτες που εκείνη την περίοδο εξυπηρετούν κάποιους σκοπούς τους !
Με Νο1 σκοπός η επίτευξη του παραγωγικού στόχου τους !
Έτσι αφήνουν στην <> τους υπόλοιπους που δεν είναι τόσο παραγωγικοί…
Να σημειώσω ότι και οι παραγωγικοί συνεργάτες τους μετά απο κάποιο διάστημα μπορεί να μην είναι και τόσο παραγωγικοί και τότε θα πάψουν να συμμετέχουν στα Advisory Board !
Έτσι οι εταιρείες λαμβάνουν μονόπλευρη πληροφόρηση,χωρίς συνέχεια απο αυτές τις ομάδες εργασίας.
Αυτά τα γράφω έχοντας την εμπειρία τέτοιων ομάδων εργασίας ακόμη και απο την αναφερόμενη στο άρθρο σας εταιρεία.
Για αυτό τον λόγο τις περισσότερες φορές αυτά που κάνουν για εμάς χωρίς εμάς αποτυγχάνουν !
Ευχαριστώ για το βήμα καλή χρονιά να έχουμε με πραγματικές αλλαγές που χρειαζόμαστε και όχι τύπου IDD πο οποίες είναι demi saison !
Ο ταμίας