Την είσοδό της στην online αγορά ασφαλειών αυτοκινήτου των ΗΠΑ σχεδιάζει η Google, σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα. Ο γίγαντας του διαδικτύου, που ήδη προσφέρει online ασφάλειες αυτοκινήτου στη Μεγάλη Βρετανία, εξετάζει το ενδεχόμενο να «εισβάλει» στην αμερικανική αγορά, μέσω της θυγατρικής Google Compare Auto Insurance Services Inc.
Η εταιρεία direct πωλήσεων έχει άδεια πώλησης ασφαλειών σε τουλάχιστον 26 πολιτείες και συνεργάζεται με αρκετές ασφαλιστικές, όπως η Dairyland, Metlife και Mercury Insurance.
Οι πληροφορίες θέλουν την Google να εργάζεται στο συγκεκριμένο project πάνω από δύο χρόνια και ενδέχεται να ξεκινήσει τη δραστηριότητά της μέσα στο τρέχον τρίμηνο στην California, στη συνέχεια στο Illinois, στην Pennsylvania και στο Texas.
Παράγοντες της αγοράς σημειώνουν ότι η Google θα μπορούσε να αποτελέσει σκληρό ανταγωνιστή για τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου των direct πωλήσεων. Σχεδόν το 67% των πελατών δηλώνουν ότι δεν θα απέκλειαν το ενδεχόμενο να αγοράσουν ασφάλεια από εταιρείες που δεν είναι αμιγώς ασφαλιστικές, ενώ το 23% από αυτούς δηλώνει ότι θα αγόραζε από εταιρείες όπως η Google και η Amazon.
«Ο ανταγωνισμός στην ασφαλιστική αγορά θα μπορούσε να ενταθεί καθώς οι καταναλωτές γίνονται πιο θετικοί στο να αγοράσουν ασφάλειες όχι μόνο από τις παραδοσιακούς ανταγωνιστές του κλάδου όπως οι τράπεζες αλλά και από κολοσσούς του διαδικτύου», υποστηρίζει ο Michael Lyman, διευθυντής της Accenture’s Insurance.
Στον αντίποδα, υπάρχουν μελέτες που δείχνουν ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις ασφαλειών αυτοκινήτου έχουν φτάσει ήδη στο αποκορύφωμά τους. Πιο συγκεκριμένα, μελέτη της TransUnion έδειξε ότι οι πωλήσεις online ασφαλειών αυτοκινήτου υποχώρησαν 3% στο δωδεκάμηνο που έληξε τον Φεβρουάριο του 2014, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.