Η δημιουργικότητα είναι στις περισσότερες θέσεις εργασίας ικανότητα ή ιδιότητα που σας ζητούν να έχετε Είτε προσπαθείτε να συνδυάσετε τις αντικρουόμενες προτεραιότητες των μετόχων μίας επιχείρησης, είτε προσπαθείτε να βρείτε λύση στο ζήτημα ενός πελάτη ή να λανσάρετε νέα προϊόντα, η λύση σας πιθανότατα δεν θα βγει από ένα βιβλίο. Ακόμα και εάν είστε από αυτούς που κατεβάζετε καλές ιδέες, είναι σίγουρα δύσκολο να το κάνετε σε καθημερινή βάση. Τι κάνετε λοιπόν όταν στερεύετε από δημιουργικές σκέψεις; Πώς μπορείτε να ανακτήσετε την έμπνευσή σας;
Μία δημοφιλής λύση που ακολουθείται από εταιρείες κάθε μεγέθους είναι ο διαλογισμός. Η Google, η Goldman Sachs και η Medtronic είναι κορυφαίες στο είδος τους εταιρείες που έχουν εισαγάγει στην καθημερινότητα των υπαλλήλων τους το διαλογισμό και άλλες πρακτικές ευαισθητοποίησης.
Στελέχη σε αυτές και άλλες εταιρείες υποστηρίζουν ότι ο διαλογισμός δεν είναι μόνο χρήσιμος ως εργαλείο μείωσης του άγχους, αλλά μπορεί επίσης να ενισχύσει τη δημιουργικότητα, ανοίγοντας πόρτες όπου κάποτε φαινόταν να υπάρχει μόνο ένας τοίχος. Για να αποκτήσουμε καλύτερη εικόνα για την αποτελεσματικότητα του διαλογισμού στην ενίσχυση της δημιουργικότητας πειραματιστήκαμε και να τι βρήκαμε…