Το Insurance Daily είχε πρώτο και αποκλειστικά ενημερώσει την ασφαλιστική αγορά στις 14 Νοεμβρίου 2013 για την νέα τιμολογιακή πολιτική της Εθνικής Ασφαλιστικής στον κλάδο αυτοκινήτων, η οποία ίσχυσε από 12 νοεμβρίου 2013. Την Δευτέρα 18 Νοεμβρίου, η εταιρεία εξέδωσε και το σχετικό Δελτίο Τύπου, το οποίο έχει ως εξής:
Από τον Απρίλιο, που η Εθνική Ασφαλιστική εισήγαγε το νέο, σύγχρονο τρόπο τιμολόγησης στον Κλάδο Αυτοκινήτων, η Εταιρία προχωρά, για δεύτερη φορά, σε μεσοσταθμική μείωση των ασφαλίστρων του κλάδου μεγαλύτερη του 8,5%. Το νέο μειωμένο τιμολόγιο παρουσίασε, στο παραγωγικό δίκτυο, Πράκτορες και Agency, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, κλιμάκιο της Διοίκησης της Εταιρίας με επικεφαλής τον Αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Θεοφάνη Παναγιωτόπουλο και τον Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή κ. Ηρακλή Δασκαλόπουλο.
Αξιοποιώντας την εμπειρία εφαρμογής του καινούριου τρόπου τιμολόγησης, η Εθνική Ασφαλιστική, λαμβάνοντας υπόψη τις συνεχείς μεταβολές των δεδομένων της αγοράς, προχώρησε στην προαναφερόμενη νέα μείωση των ασφαλίστρων για τα συμβόλαια των επιβατικών ιδιωτικής χρήσης (Ε.Ι.Χ.). Το νέο τιμολόγιο της Εθνικής Ασφαλιστικής έχει ισχύ από 12/11/2013 και εφαρμόζεται σε όλα τα νέα συμβόλαια και τις πρόσθετες πράξεις που εκδίδονται από την ημερομηνία αυτή. Επιπλέον, το νέο τιμολόγιο θα ισχύσει και για τις ανανεώσεις του μηνός Δεκεμβρίου 2013. Το ποσοστό μείωσης είναι διαφορετικό για κάθε ασφαλιστήριο Ε.Ι.Χ., ανάλογα με τις επιμέρους παραμέτρους που λαμβάνονται υπόψη κατά την τιμολόγηση. Εκτός της μείωσης αυτής, από 12/11/2013 μεταβλήθηκε και το ασφάλιστρο της Οδικής Βοήθειας, με μείωση της τάξης του 34% (νέα μειωμένη τιμή, από 60€ που ίσχυε, σε 40€ ετήσιο ασφάλιστρο από 12/11/2013).
Το δίκτυο της Εταιρίας θα μπορεί ακόμη, στις ανανεώσεις των συμβολαίων, να διαθέτει στους πελάτες της Εθνικής Ασφαλιστικής σε χαμηλότερες τιμές τα ανταγωνιστικά ασφαλιστικά πακέτα EthnikiProtect (ProtectClassic, ProtectExtra και ProtectPremium).
Η νέα αναπροσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής της Εθνικής Ασφαλιστικής, καταγράφει με τον πιο σαφή τρόπο, τη φιλοσοφία της ηγέτιδας δύναμης του κλάδου, για απόλυτη εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών της, όπως αυτές προκύπτουν μέσα από τις συνεχείς μεταβολές των δεδομένων της αγοράς, επιχειρώντας να μεγιστοποιήσει γι’ αυτούς τη σχέση κόστους οφέλους.
Αθήνα, 18 Νοεμβρίου 2013