Σε συνεργασία κατέληξαν οι γνωστοί Ασφαλιστές Γιώργος Μινέττας και Τάκης Καραλής με στόχο ο δεύτερος να αναπτύξει τον κλάδο Ζωής. Η Global Life του Τάκη Καραλή θα στεγαστεί σε ένα όροφο του κτιρίου του Ομίλου Μινέττα, που βρίσκεται στη Λεωφόρο Συγγρού.
Η Global Life ξεκίνησε τις εργασίες της συνεργαζόμενη με την International Life Φωκίωνα Μπράβου, ωστόσο, η συνεργασία τους, για διάφορους λόγους δεν καρποφόρησε στο βαθμό που επεδίωξαν οι δύο άνδρες.
Είναι γεγονός ότι η αρμονική συνεργασία μεταξύ «αρχηγών» δύσκολα μπορεί να λειτουργήσει για έναν απλό λόγο. Ο κάθε ένας έχει σχηματίσει τις δικές του Αντιλήψεις και Προδιαγραφές για όλα όσα συμβαίνουν γύρω του και κυρίως, για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να γίνονται και φυσικά μετά από μερικές δεκαετίες είναι πολύ δύσκολο να μπορέσει να λειτουργήσει διαφορετικά.
Συμβαίνει ακριβώς, ότι συμβαίνει με τους παλαιούς Ασφαλιστές Ζωής, οι οποίοι για δεκαετίες έμαθαν να παράγουν από ένα έως τρία συμβόλαια το μήνα, έμαθαν να κερδίζουν ένα καλό εισόδημα το οποίο αυξάνονταν σιγά σιγά, με την ταυτόχρονη μείωση των ωρών εργασίας που επένδυαν, και τώρα, φυσικά, δεν μπορούν με τίποτα να αλλάξουν συνήθειες εργασίας. Το ύψος της Νέας Παραγωγής τους έχει μειώσει την Παραγωγικότητά τους η οποία είναι ασύμφορη για τις Εταιρείες, συμφέρουσα, όμως για τους ίδιους. Οι Εταιρείες δεν τολμούν να σηκώσουν τον πήχη και να πιέσουν τους παλαιούς Ασφαλιστές τους αυξήσουν σημαντικά τη Νέα Παραγωγή τους, φοβούμενοι μην πάνε σε άλλη Εταιρεία! Μερικές Εταιρείες συνεχίζουν να επιβραβεύουν με μεγάλα και ακριβά ταξίδια μέτριες Παραγωγές γιατί έχουν λόγους να παρουσιάζουν Μεγέθη! Άλλες, προσλαμβάνουν νέους συνεργάτες και απαιτούν ευθείς εξ αρχής οκτώ συμβόλαια το μήνα και το καταφέρνουν. Η Ιnteramerican ξεκίνησε μια νέα Ομάδα Συνεργατών τοποθετώντας επικεφαλείς τον Κοσμά Σμπιλή, η οποία παράγει με αυτούς τους ρυθμούς. Το ίδιο κατάφερε και η EFG Eurolife των Αλέκο Σαρρηγεωργίου και Νίκου Δεδένδα, CEO και Διευθυντή Πωλήσεων, αντίστοιχα, οι οποίοι παράγουν με τους ίδιους ρυθμούς.
Γεγονός είναι ότι η συστηματική υπενθύμιση της Αγοράς για είκοσι χρόνια, από το Επιστημονικό Μάρκετινγκ, ότι η Ελληνική Αγορά είναι τελείως παρθένα για Πωλήσεις σκέτων Ασφαλειών Ζωής, φαίνεται ότι Ενεργοποίησε τους Ηγέτες του κλάδου, τόσο σε επίπεδο Εταιρειών, όσο και σε επίπεδο Πρακτόρων, και άρχισαν να σκέπτονται σοβαρά, πώς να την εκμεταλλευτούν.
Ο Στόχος, όμως δεν είναι καθόλου εύκολος, γιατί η Ασφάλεια Ζωής δεν Αγοράζεται, όπως Αγοράζονται τα Νοσοκομειακά ή τα Συνταξιοδοτικά, απαιτεί λίγη επαγγελματική, Σύγχρονη Πώληση, και γι’ αυτό θα επανέλθουμε με συγκεκριμένες Μεθόδους Εύρεσης Πελατών και Πώλησης, ωστόσο σας παροτρύνουμε να μπείτε στο παράθυρο του Insurance Daily, που λέει Επιμόρφωση, και να αντιγράψετε τις δύο επιστολές Προσέγγισης που δημοσιεύουμε για να αρχίσετε με το γνωστό, Cross Selling. Περισσότερα, σύντομα.