Στον ευχάριστο και γεμάτο από συνεργάτες της Εταιρείας, συνεδριακό χώρο του Hilton η Interasco Ασφαλιστική πραγματοποίησε χθες Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016 την ετήσια εκδήλωσή της με σκοπό να βραβεύσει τους κορυφαίους, να κόψει την πρωτοχρονιάτικη πίτα αλλά κυρίως να ευχαριστήσει τον κόσμο της που την εμπιστεύεται και συνεργάζεται μαζί της. Παρών όλοι οι συνεργάτες της Εταιρείας από ολόκληρη την Ελλάδα καθώς και αντιπρόσωπος της μητρικής εταιρείας Harel Group, του τρίτου μεγαλύτερου Ασφαλιστικού Ομίλου στο Ισραήλ.
Την εκδήλωση άνοιξε ο Πρόεδρος της Interasco κ. Κοτσιλίνης, ο οποίος αφού μίλησε για το παράδοξο 2% επί του ΑΕΠ που έχει η Ασφαλιστική Αγορά από το 1972, εξήγησε γιατί μερικές εταιρείες βαρέθηκαν να περιμένουν την πολυπόθητη ανάπτυξη και αποχώρησαν έκτοτε από τη χώρα. Αναφέρθηκε επίσης στους λόγους για τους οποίους πιστεύει ότι η Εταιρεία είναι επιτυχημένη δίνοντας τα εύσημα στους συνεργάτες της αλλά και στη σπουδαία δουλειά που γίνετε από τη διοίκηση σε συνδυασμό με το πολύ καλό δίκαιο που επικρατεί.
Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Κάρολος Σαΐας, ο οποίος μίλησε για την αντίθετη με τα δεδομένα της αγοράς – στρατηγική που ανέπτυξε η Εταιρεία από την πρώτη μέρα της επίσημης δραστηριότητάς της ως Ασφαλιστική εταιρεία με την επωνυμία Interasco το 2006 και πως τα αποτελέσματά της τους δικαιώνουν. Αναφέρθηκε επίσης στα 10 χρόνια που κλείνει φέτος η Εταιρεία που την βρίσκουν με έναν από τους ισχυρότερους ισολογισμούς Ασφαλιστικών εταιρειών στην Ελλάδα, με αύξηση παραγωγής της τάξεως του 8,2% καθώς και με ένα εξαιρετικό ανθρώπινο δυναμικό.
Τέλος, το λόγο πήρε ο Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing της Εταιρείας, Θοδωρής Ζαχαρόπουλος, ο οποίος εστίασε στο διαφορετικό τρόπο με τον οποίο δουλεύουν. Ότι έχουν εστιάσει στην παροχή υπηρεσιών με αγαθές προθέσεις έχοντας ως μότο τις λέξεις, “Σίγουρα, Γρήγορα, Απλά”. Η Εταιρεία σύμφωνα με τον κ. Ζαχαρόπουλο ζει τη δημοκρατία του καταναλωτή ο οποίος δεν τους επιτρέπει να μην είναι επιτυχημένοι σε αυτό που κάνουν επενδύοντας συνέχεια σε υπηρεσίες και υποδομές. Όπως το τηλεφωνικό κέντρο της Εταιρείας το οποίο εξυπηρετεί καθημερινά 200 με 250 αιτήματα με το 90% αυτών να λύνονται ή η τοποθέτηση στα γραφεία των συνεργατών τους τερματικών POS για να μπορούν να διευκολύνουν ακόμα περισσότερο τις χρηματικές συναλλαγές των συνεργατών τους.
Η εκδήλωση έκλεισε με τις βραβεύσεις των κορυφαίων συνεργατών της Εταιρείας ανά κατηγορία, όπως επίσης με την κοπή της πίτας της οποίας το φλουρί το κέρδισε ο Πρόεδρος του ΣΕΜΑ κ. Καραβίας, και το καθιερωμένο δείπνο.