Tι να προσθέσει κάποιος για την Interamerican; Ποσοτικά και στατιστικά στοιχεία δεν χρειάζονται. Η εταιρεία αυτή, εδώ και δεκαετίες, πάντα άνοιγε δρόμους στην αγορά, ανεξάρτητα αν γινόταν αντιληπτό ή αποδεκτό από την υπόλοιπη αγορά εκείνη τη στιγμή. Το πιο σημαντικό ίσως για την Interamerican είναι, ότι και σήμερα, ενώ είναι η γνωστή καταξιωμένη εταιρεία, αναπτύσσει δραστηριότητες που ξαφνιάζουν. Για παράδειγμα, οι σχέσεις που ανέπτυξε τα τελευταία χρόνια με οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης εξυπηρετώντας τους «ξεχασμένους» κατοίκους των νησιών, αλλά και τον αυξημένο πληθυσμό των καλοκαιρινών επισκεπτών, υλοποίησε την ουσιαστική συμπληρωματικότητα δημόσιου και ιδιωτικού συστήματος υγείας.
Η πελατοκεντρική της πολιτική υποστηρίζεται με το σύστημα παρακολούθησης Service Level Agreements, έχοντας ελαχιστοποιήσει το χρόνο ανταπόκρισης των επιμέρους Διευθύνσεων ανά εμπορική δραστηριότητα για την έκδοση συμβολαίων, ενώ από τις αρχές του έτους εφαρμόζει ένα πρωτοποριακό σύστημα ποιοτικού ελέγχου των υπηρεσιών εξυπηρέτησης (NPS Tracking).
Η παρουσία της στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης μοναδική. Κάθε χρόνο βραβεύεται, όπως και φέτος στα Social Media Awards 2014, όπου αξιολογούνται, αναδεικνύονται και επιβραβεύονται οι πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες στα social media των brands και των agencies που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
Ακόμα και εκτός Ελλάδος, η Interamerican, ως μέλος της πρωτοβουλίας του Προγράμματος Περιβάλλοντος του ΟΗΕ για τους τραπεζοασφαλιστικούς οργανισμούς UNEP Finance Initiative από το 2006, αλλά και ως ιδρυτικό μέλος της πρωτοβουλίας των Αρχών για την Αειφόρο Ασφάλιση (Principles of Sustainable Insurance), συμμετείχε ενεργά στην ετήσια Γενική Συνέλευση των εν λόγω φορέων που οργανώθηκε στη Γενεύη, στις 15 και 16 Οκτωβρίου.
Ένας ιδιαίτερα ευαίσθητος τομέας για την Interamerican είναι η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Η Εταιρεία έχει επανειλημμένα δεσμευθεί για κοινωνική υπευθυνότητα, για ενσωμάτωση της ΕΚΕ στην εταιρική στρατηγική και την εφαρμογή της με ολιστική προσέγγιση στις εταιρικές δραστηριότητες και λειτουργίες. Το πλάνο δράσεών της στηρίζεται σε πέντε κύριους άξονες εταιρικής υπευθυνότητας: της οικονομίας, της διακυβέρνησης, των πελατών, των εργαζομένων και της κοινωνίας και του περιβάλλοντος. Ο δε Απολογισμός ΕΚΕ της Interamerican κατατάσσεται από την ερευνητική επιστημονική ομάδα του Πανεπιστημίου Αιγαίου μεταξύ των κορυφαίων στην Ελλάδα.
Με τόσες πολυεπίπεδες δραστηριότητες, ασφαλιστικές και μη, λογικό είναι να έχει συσπειρώσει και αντιπάλους και επικριτές ή να προκαλεί αντιδράσεις. Κυρίως από το χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, λόγω των επιτυχημένων απευθείας πωλήσεων που πραγματοποιεί υπό το brand Anytime. Αντίθετα, η ίδια διακηρύσσει και υπερασπίζεται την ανάπτυξη και τη συμπληρωματικότητα όλων των μορφών δικτύων και οριοθετεί τη λειτουργία κάθε κατηγορίας.
Γεγονός είναι ότι η Interamerican αποτελεί από μόνη της μια ασφαλιστική αγορά. Είτε είσαι φίλα προσκείμενος είτε όχι, ουδείς αμφισβητεί ότι επηρέασε όσο καμία άλλη εταιρεία τη διαμόρφωση της αγοράς, αλλά και το ασφαλιστικό επάγγελμα στην Ελλάδα. Επηρέασε ακόμα και τον Έλληνα, του έμαθε (όσοι το… έμαθαν) να ασφαλίζεται. Και την πορεία αυτή την συνεχίζει απτόητη, με έναν τρόπο που δείχνει να αγνοεί τα μικρά και πρόσκαιρα και να αναδεικνύει τα σημαντικά και διαχρονικά.
Για περισσότερες Δράσεις & Πρακτικές επισκεφτείτε το asfalistikomarketing.gr