Με στρατηγικό σχεδιασμό τη μετάβαση σε ένα ψηφιακό μοντέλο η Interasco προχωρά σε αλλαγές παρέχοντας νέα εργαλεία και υπηρεσίες σε δίκτυο και ασφαλισμένους.
Του Νίκου Μωράκη
Είναι προϊοντικα ανταγωνιστική, έχει τη στήριξη του ισχύρου της μετόχου και συνεργάζεται μόνο με ανεξάρτητους επαγγελματιες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Στο πέρασμα των χρόνων έχει μάθει να προσαρμόζεται στο συνεχόμενο μεταβαλλόμενο περιβάλλον – η ιστορία της εταιρείας μετράει περισσότερο από έναν αιώνα στην Ελληνική Ασφαλιστικη Αγορά.
Σήμερα έχει περισσότερους από 1900 συνεργάτες πανελλαδικά, 95.000 περίπου σε ισχύ ασφαλιστήρια συμβόλαια ενώ το 2017 σημείωσε αύξηση στη παραγωγή της 12% όταν η υπόλοιπη αγορά παρέμεινε σταθερή.
Ισχυροποιώντας περαιτέρω τη θέση της στην αγορά και έχοντας στην κυριολεξία «μπει στο μάτι» των μεγαλύτερων σε μερίδια αγοράς αναγωνιστων της σε όλους τους κλάδους, η INTERASCO πραγματοποίησε την Τετάρτη 21 Μαρτίου εκδήλωση στον 5ο όροφο του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος για να ανακοινώσει τη στρατηγική της για τους επόμενους 18 μήνες όπως επίσης και να βραβεύσει τους κορυφαίους της ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.
Κάρολος Σαΐας – we go digital
Άρρηκτα συνδεδεμένη με την στρατηγική της Εταιρείας είναι η ψηφιοποίηση των λειτουργειών της. Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας σε 18 μήνες θα είναι έτοιμες 2 πλατφόρμες – 1 για τους συνεργάτες και 1 για τους ασφαλισμένους – οι οποίες θα «λύνουν τα χέρια» του πελάτη ή του συνεργάτη. Στόχος τους να απλοποιήσουν διαδικασίες και να αυξήσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους. Ταυτόχρονα η Εταιρεία έχει προχωρήσει στην ανανέωση του portal της, προκειμένου να αποτελέσει εργαλείο για τους συνεργάτες της και θα εφαρμόσει σύστημα επιβράβευσης των ασφαλισμένων της – loyalty system – όπως επίσης και digital marketing καμπάνια εντάσσοντας στο σχεδιασμό της και τα social media. Ο κ. Σαΐας αναφέρθηκε και στην τεχνολογία και την επιρροή που έχει στην καθημερινότητα των καταναλωτών, τονίζοντας ότι η Interasco επενδύει συνεχώς σε νέες τεχνολογίες προκειμένου να βρίσκεται μπροστά από τις εξελίξεις. Η πορεία της Εταιρείας είναι ανοδική με την παραγωγή το 2017 να ανέρχεται στο +12%.
Ναταλία Γιαννιού – Προϊοντικα δεν φοβόμαστε καμία σύγκριση
Η νέα διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing της Εταιρείας απευθύνόμενη στους συνεργάτες της επισήμανε ότι ανοίγονται νέες αγορές και o ρόλος που θα επιτελέσει η Interasco δεν θα είναι μόνο στο πεδίο των αποζημιώσεων αλλά σε όλη τη διάρκεια του συμβολαίου του πελάτη. Η Εταιρεία έχει απλοποιήσει προγράμματα και διαδικασίες και βελτιστοποιεί μέσα από τις δύο νέες πλατφόρμες την εμπειρία του ασφαλισμένου και του συνεργάτη. Ταυτόχρονα έχει προχωρήσει στην αναμόρφωση της ιστοσελίδας της και σύντομα θα παρουσιάσει πρόγραμμα επιβράβευσης των ασφαλισμένων. “Προϊοντικά” επισήμανε “δεν φοβόμαστε καμία σύγκριση. Ειδικά στον κλάδο υγείας η Εταιρεία διαθέτει από τα πιο ανταγωνιστικά προγράμματα της αγοράς”.