Με αυξημένο αίσθημα Κοινωνικής Ευθύνης η INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α λειτουργεί από 16/3/20 με σύστημα Τηλεργασίας εκ περιτροπής για το 50% των εργαζομένων της. Αξίζει να σημειωθεί ότι την Τετάρτη 18/3/20 εφαρμόστηκε πειραματικά μοντέλο εξ ολοκλήρου Τηλεργασίας με το 100% του προσωπικού της έδρας της INTERLIFE στη Θεσσαλονίκη να εργάζεται από το σπίτι, χωρίς καμία διατάραξη της ομαλής λειτουργίας της Εταιρείας.
Με γνώμονα, καταρχήν τη διασφάλιση της υγείας του προσωπικού της, των συνεργατών της, αλλά και κάθε τρίτου προσώπου που συνδέεται με τις εταιρικές της δραστηριότητες, η Εταιρεία ενεργοποίησε το Πρωτόκολλο Επιχειρησιακής Συνέχειας και έλαβε όλα εκείνα τα μέτρα για την απρόσκοπτη συνέχιση της λειτουργίας της και την εξυπηρέτηση των πελατών της και των συνεργαζόμενων Διαμεσολαβητών σε όλες τις εγκαταστάσεις της στην ελληνική επικράτεια.
Ειδικότερα για τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, η Εταιρεία έχει θέσει στη διάθεσή τους όλα τα ψηφιακά εργαλεία για την ομαλή συνέχιση των εργασιών τους.
Επιπλέον, μειώθηκαν στο ελάχιστο οι συναντήσεις και οι επαφές των στελεχών της Εταιρείας και αντικαταστάθηκαν με Τηλεδιασκέψεις. Εάν, παρ’ όλα αυτά, πελάτης ή συνεργάτης της Εταιρείας επιθυμεί να προσέλθει αυτοπροσώπως στα γραφεία της, η INTERLIFE έχει πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και προφύλαξης, ενώ απολυμάνσεις πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα σε όλες τις εγκαταστάσεις της Εταιρείας.
Υπενθυμίζεται ότι η επικοινωνία των πελατών γίνεται, όπως πάντα, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της INTERLIFE (2310499000), των emails και των απευθείας γραμμών των εργαζομένων.
Τέλος, επισημαίνεται ότι τα Ασφαλιστήρια Συμβόλαια Υγείας & Προσωπικών Ατυχημάτων της INTERLIFE καλύπτουν την πανδημία.
Στις κρίσιμες αυτές ώρες που διανύουμε πρέπει όλοι να επιδείξουμε ευθύνη και ψυχραιμία και να διασφαλίσουμε τις άριστες συνθήκες προστασίας των δικών μας ανθρώπων, αλλά και του κοινωνικού συνόλου, πειθαρχώντας στις οδηγίες των εθνικών φορέων και των ειδικών.