Λάβαμε και δημοσιεύουμε την εξής ανακοίνωση από την Ιντερσαλόνικα:
Στα πολλά και από πολλούς γραφέντα και λεχθέντα, ας προστεθούν και τα παρακάτω, «ρομαντικά» ίσως για βολεμένους, αλλά πολύ χρήσιμα και ωφέλιμα για εκείνο το μέρος Ελλήνων πολιτών που, με δική τους ελεύθερη επιλογή, είναι ενταγμένοι στο άτυπο και αυτονόητο σύστημα της Αλληλοστήριξης των Ελλήνων Καταναλωτών και Παρόχων Υπηρεσιών ή Προϊόντων, όπως έχει διαμορφωθεί η σημερινή πραγματικότητα και τρόπος ζωής στην από έξω και από άλλους ρυθμιζόμενη χώρα μας.
Δείτε στην πράξη και μέσα από έναν ιδιωτικά αποκεντρωμένο Ελληνικό Όμιλο Επιχειρήσεων, με έδρα την Θεσσαλονίκη, τις δύο αυτές βασικές κατηγορίες Ελλήνων πολιτών και τον πρακτικό τρόπο έμπρακτης Αλληλοστήριξης μεταξύ τους, με δική τους πρωτοβουλία και με δικές τους δημιουργούμενες δυνατότητες.
Α) Ποια είναι και πως διεκδικούνται τα άτυπα δικαιώματα του σταθερού Έλληνα Καταναλωτή:
«Προς τον Όμιλο Επιχειρήσεων ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, Θεσσαλονίκη, 19 Ιουλίου 2017
Θέμα επικοινωνίας: ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ
Ονομάζομαι Κ.Σ και είμαι συνεχώς και μόνιμα τα τελευταία 34 έτη ασφαλισμένος στην εταιρία σας με το τελευταίο μου όχημα με αριθμό κυκλοφορίας XXXXX, (για αρκετά χρόνια επίσης και στην οδική βοήθεια), χωρίς όλο αυτό το διάστημα να χρειαστεί η εταιρία σας να πληρώσει τίποτε για υπαιτιότητά μου. Επίσης είμαι προσωπικά θαυμαστής του κυρίου Γιαννιώτη και έχω προμηθευτεί και διαβάσει τα βιβλία του. Την περασμένη χρονιά μου συνέβησαν διάφορα τραγικά περιστατικά που με εξουθένωσαν ψυχικά, σωματικά και οικονομικά. Τον Ιούλιο του 2016 έχασα ξαφνικά την σύζυγό μου και δύο μήνες μετά, στις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου, έχασα και σχεδόν όλη μου την περιουσία (εκτεταμένες κτιριακές καταστροφές- απώλεια επαγγελματικού εξοπλισμού-οικοσκευή κ.λπ). Με δυσκολία αναγκάζομαι να σας αναφέρω τα ανωτέρω θέλοντας να σας παρουσιάσω την δυσμενή κατάσταση που έχω περιέλθει, ώστε να αδυνατώ να επισκευάσω το όχημά μου ύστερα από το ατύχημα της Κυριακής 16 Ιουλίου που έχει λάβει γνώση φυσικά η εταιρία σας. Έχω κατεστραμμένο το παρμπρίζ και το καπό με αποτέλεσμα να είναι μη κινήσιμο το όχημά μου. Θα ήθελα λοιπόν να σας παρακαλέσω αν μπορεί να επισκευασθεί το παρμπρίζ και τα χρήματα να σας τα δώσω μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου με όποιες εγγυήσεις μου ζητήσετε. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Κ.Σ»
Β) Οι ηθικές και άτυπες Υποχρεώσεις του Παρόχου (όπως λέγονται τώρα οι Επιχειρήσεις) προς τον σταθερό Πελάτη-Καταναλωτή:
Θεσσαλονίκη, 20 Ιουλίου 2017
«Αγαπητέ κ.Κ.Σ., Λάβαμε και κράτησα την από 19 Ιουλίου 2017 επιστολή σας προς την Εταιρία μας για να σας απαντήσω προσωπικά και άμεσα. Θα διαπιστώσετε ότι πράξατε ορθά και πολύ αποτελεσματικά με την σκέψη σας να απευθυνθείτε στην τοπική ασφαλιστική σας Εταιρία και τον τοπικό Όμιλό της ζητώντας την στήριξή της σε θέμα επισκευής του αυτοκινήτου σας, δηλαδή την Αλληλοστήριξη μεταξύ μας, που εμείς διδάσκουμε στην πράξη και με έργα, χωρίς λόγια και ανεκπλήρωτες υποχρεώσεις. Αν όλοι οι Έλληνες εφάρμοζαν την Αλληλοστήριξη αυτή στην πράξη τότε «θα εργαζόμασταν με τας ιδίας μας χείρας και δεν θα είχαμε ανάγκη ουδενός», όπως δίδαξε με την β΄ προς Θεσσαλονικείς επιστολή του ο Απόστολος Παύλος. Στην πράξη η διδαχή αυτή σημαίνει ότι έχουμε άμεση υποχρέωση να σας στηρίξουμε αφού εσείς και επί 34 συνεχή χρόνια μας στηρίζετε. Δίνω τον αριθμό τηλεφώνου σας στον αρμόδιο της Οδικής μας Βοήθειας για συνεννόησή του με σας προς άμεση παραλαβή του ακινητοποιημένου αυτοκινήτου σας, την παράδοσή του στο Ιδιόκτητο πολυσυνεργείο μας προς τοποθέτηση του κατάλληλου ανεμοθώρακα (παρμπρίζ) και την επισκευή του καπό του, …η συνέχεια στην επόμενη σελίδα …σελίδα 2 χωρίς, καμία απολύτως δαπάνη και υποχρέωσή σας κατά την παραλαβή του. Δική μας υποχρέωση, έναντι της σταθερής εμπιστοσύνης και στήριξής μας από σας επί 34 χρόνια, επιτελούμε και σας ευχαριστούμε που μας δώσατε την ευκαιρία να το πράξουμε. Μόλις είναι έτοιμο το όχημά σας, θα σας ειδοποιήσουμε για να επιλέξετε αν επιθυμείτε να το παραλάβετε ή να σας το παραδώσουμε εμείς, μαζί με ένα προσωπικό μου δώρο επειδή είσθε και αγοραστής των βιβλίων μου και σας ευχαριστώ ιδιαιτέρως. «Με τας ιδίας μας χείρας» λοιπόν και με την όντως παντοδύναμη Αλληλοστήριξή μας, μπορούμε να λύσουμε ή έστω να απαλύνουμε πολλά από τα προβλήματά μας. Με εκτίμηση
Μελάς ΓΙΑΝΝΙΩΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ»
Η απάντηση του Καταναλωτή-Ασφαλισμένου:
«Κύριε Γιαννιώτη, δεν βρίσκω λόγια για να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την γεμάτη ανθρωπιά χειρονομία σας. Δεν εκπλήσσομαι όμως διότι γνωρίζω κατά κάποιο τρόπο τις ευαισθησίες σας και την προσήλωσή σας στον λόγο του Κυρίου. Στα αρχικά χρόνια της ασφαλιστικής μας «σύμβασης» μου είχε κάνει ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός ότι μου παρείχατε έκπτωση λόγω της πολυτεκνικής μου ιδιότητας (4 τέκνα) και αυτό και μόνο το γεγονός έκλινε αποφασιστικά την «ζυγαριά» υπέρ της μόνιμης και συνεχούς «αλληλοστήριξης» με την εταιρία σας. Είμαι σίγουρος ότι δεν είναι καθόλου τυχαία η υγιής ανάπτυξη των εταιριών σας και πως ο Θεός θα είναι μαζί σας και θα σας ανταποδίδει στο πολλαπλάσιο τα ευεργετήματά σας. Δεν θέλω να πω περισσότερα μέσα από ένα «ψυχρό» e-mail, απλά θα ήθελα να σας παρακαλέσω με την παραλαβή του αυτοκινήτου μου να σας συναντούσα κατ’ ιδίαν για να σας παραδώσω ιδιοχείρως κι εγώ με τη σειρά μου εις ένδειξη ευγνωμοσύνης, το δικό μου δώρο που πιστεύω ότι θα σας ενθουσιάσει.
Μετά τιμής Κ.Σ.-Θεσσαλονίκη»
Τα άμεσα αποτελέσματα και οι διδαχές της Αλληλοστήριξης
Από τα παραπάνω, όλως ενδεικτικά και όλως παραδειγματικά, προκύπτει η συνήθης και καθημερινή αλήθεια που βασανίζει και ταλαιπωρεί την πλειοψηφία των σημερινών, πανταχόθεν απροστάτευτων, αλλά και άγρια εμπαιζόμενων, Ελλήνων πολιτών. Αυτή η αλήθεια είναι ότι ένας πολύτεκνος, άτυχος και πολυβασανισμένος Έλληνας πολίτης, βαρύτατα φορολογούμενος και πολυχαρατσωμένος, όπως όλοι οι πολίτες, δεν είχε την οικονομική δυνατότητα μικροεπισκευής του ακινητοποιημένου αυτοκινήτου του (δεν είχε μικτή ασφάλιση αλλά μόνον για ζημίες προς τρίτους) και επομένως χωρίς το επαγγελματικό του μέσο, όπως είναι το κάθε όχημα για τον κάθε επαγγελματία και πολίτη, δεν είχε πλέον την δυνατότητα να επιζήσει και ούτε να συντηρήσει την πολύτεκνη και χωρίς μητέρα οικογένειά του. Και επόμενο είναι να φεύγουν οι νέοι στο εξωτερικό. Για την επίλυση του άμεσα σοβαρού προβλήματός του, προς ποιον και που απευθύνθηκε και από ποια Κοινωνία, Πολιτεία, Κράτος, Μέριμνα, Διεθνείς Οργανισμούς και άλλα τόσα «μύθια και παραμύθια βολεμένων» ζήτησε στήριξη και κατανόηση ανοχής πληρωμής των μικρών εξόδων επισκευής του εργαλείου δουλειάς του, όπως είναι το αυτοκίνητό του;
Απευθύνθηκε στην Ασφαλιστική του Εταιρία-Πάροχό του και αντί ζητούμενης διευκόλυνσης πληρωμής έλαβε άμεση απάντηση ότι δικαιούται Αλληλοστήριξης με άμεση δωρεάν επισκευή αλλά και ταυτόχρονα, με διάθεση άλλου οχήματος εξυπηρέτησής του, μέχρι επισκευής του δικού του! Αυτά τα υπαρκτά δικαιώματα του σταθερού Καταναλωτή-Πολίτη και αυτές τις υποχρεώσεις του εξ αυτού σταθερά ωφελούμενου Παρόχου (οποιασδήποτε επωνυμίας ή μορφής) ποιος, πως και που τα διδάσκει και τα εφαρμόζει στην σημερινή Ελλάδα ή και στο εξωτερικό;
Αν βρείτε, έστω και δείγμα εξ αυτών, θερμά σας παρακαλούμε να το γνωστοποιήσετε με κάθε δυνατό τρόπο (εμείς θα το προβάλλουμε πανελληνίως) ώστε να ωφεληθούν όλοι οι Πολίτες και ιδιαίτερα όσοι …αντιμετωπίζουν άμεσα και σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Και αν γενικευθεί και λειτουργήσει το απλό και πρακτικό σύστημα Αλληλοστήριξης των Ελλήνων (Παρόχων και Καταναλωτών) είναι βέβαιο ότι όλοι θα ωφεληθούν («Κέρδιον» λέγεται το σύστημα αυτό που υλοποιεί ευρύτατα ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ) και σταδιακά θα παύσει η Ελλάδα να έχει χρέη και να είναι υποταγμένη στους αχόρταγους, απρόσωπους και αδίστακτους ξένους, αλλά και «δικούς» μας μακρυχέρηδες. Τυχαία και χωρίς διδακτικό σκοπό δεν καθιερώθηκε η λαϊκή σοφία που λέγει «κράτα με να σε κρατώ, να ανεβούμε τον…γκρεμό», όπου και από δικά μας, συνεχιζόμενα, λάθη επιλογών, βρισκόμαστε δια της αθεράπευτης ξενομανίας και επιπολαιότητάς μας, που και αυτά οφείλονται σε μεθοδευμένη έλλειψη ενημέρωσης και εθνικής διαπαιδαγώγησης.
Η γνώση σώζει
Δύο Έλληνες πολίτες έχασαν προ μηνών την ζωή τους από έλλειψη κρατικών σωστικών μέσων στην πολυτουριστική Χαλκιδική, όπου έχει παρουσία με όλα τα σωστικά μέσα ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και με Ασθενοφόρα της πραγματοποιεί σωστικές διακομιδές Τουριστών μέχρι την Κεντρική Ευρώπη.
Προφανώς η έλλειψη καλής γνώσης, υπό των Ελλήνων θυμάτων, των χαροκαμένων συγγενών τους αλλά και κάθε τρίτου γνώστη του κινδύνου που τους απειλούσε, είναι ο ασύλληπτος και ατιμώρητος «δολοφόνος» τους. Αυτή η καλή γνώση περιέχεται στο –ουσία- κρυφό και αδίδακτο άρθρο 288 του Ποινικού Κώδικα αλλά θεωρητικά «γνωστού» σε κάθε πολίτη, που ορίζει και διατάζει: «Όποιος σε περίπτωση δυστυχήματος ή κοινού κινδύνου ή κοινής ανάγκης, δεν προσφέρει την βοήθεια που του ζητήθηκε και που μπορούσε να την προσφέρει, χωρίς ο ίδιος να διατρέξει ουσιώδη κίνδυνο, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι έξι μηνών».
Δείτε τώρα πως και γιατί πεθαίνουν αβοήθητοι οι Έλληνες στην Ελλάδα και σώζονται οι ξένοι στην Ελλάδα, Ιδιωτικά και όχι Κρατικά. Η παροχή οφειλόμενης Βοήθειας έγινε, από το έτος 1984 με την υπ’ αριθμ. 641 Οδηγία της Ευρωπαϊκής Κοινότητας, Ιδιωτική Ασφαλιστική Δραστηριότητα (άρα όχι μόνον κρατική και μονοπωλιακή) με τον νεότερο Κλάδο όλων των Γενικών Ασφαλίσεων «18 Βοήθεια», που απαιτεί ειδική άδεια από το κράτος μέλος της Έδρας της ασφαλιστικής Επιχείρησης-Παρόχου Υπηρεσιών «σε πρόσωπα που περιέρχονται σε δυσχερή θέση»! Όμως -και εδώ είναι η εκρηκτική αποκάλυψη και σωτήρια γνώση- αυτή η άδεια, σύμφωνα με την ειδική επιπρόσθετη ελληνική νομοθεσία, έχει υποχρεωτικά πανελλαδική και επομένως πανευρωπαϊκή ισχύ και κάλυψη, ενώ οι άλλες και όποιες άδειες έχουν χορηγηθεί στην Ελλάδα δεν είναι Πανελλήνιες υποχρεωτικά.
Στην Ελλάδα εκδόθηκε μία μόνον άδεια Πανελλαδικής ισχύος Παροχής Βοήθειας και αυτήν την μία άδεια την κατέχει η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ Γενικών Ασφαλίσεων, με έδρα της την Θεσσαλονίκη και Πανελλαδικά, αλλά και με Πανευρωπαϊκή ισχύ!
Το προνόμιο και προβάδισμα αυτό της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ το γνωρίζουν καλά οι Ευρωπαίοι Ασφαλιστές, Τουριστικοί Πράκτορες, Αερομεταφορείς, Πάροχοι Υπηρεσιών, Πρεσβείες κ.λπ., άρα και οι Επισκέπτες και Τουρίστες στην Ελλάδα, αλλά δεν το γνωρίζουν οι εδώ Έλληνες πολίτες, εκτός των πράγματι τυχερών ασφαλισμένων της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ.
Πρακτικό αποτέλεσμα όλης αυτής της διαφοράς γνώσης επί των «πραγμάτων και θαυμάτων» που συμβαίνουν στην ανεκδιήγητη Ελλάδα είναι να πεθαίνουν αβοήθητοι κρατικώς οι Έλληνες και στον τόπο τους, αλλά να σώζουν την ζωή, υγεία και περιουσία τους οι ξένοι στην ίδια Ελλάδα, ιδίως με τα ιδιωτικά σωτήρια μέσα και την Μοναδική Άδεια Πανελλαδικής ισχύος (και Πανευρωπαϊκής βέβαια), που της χορήγησε το Ελληνικό Κράτος!
Και για να μη θρηνήσουμε άδικα άλλα θύματα και απώλειες περιουσιών, όπως είναι τα προσωπικά αντικείμενα, χρήματα και αυτοκίνητα που μένουν από ατυχήματα στους δρόμους και στις ερημιές, πληροφορηθείτε παρακαλούμε όλοι οι Έλληνες και αποτυπώστε στο νου σας τον εύκολο πενταψήφιο και σωστικό αριθμό κλήσεως από κινητό 11555 ότι σε οποιαδήποτε έκτακτη περίπτωση και 24 ώρες το 24ωρο έχετε δικαίωμα να ζητήσετε άμεση παροχή βοήθειας σε όλη την Ελλάδα από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και αυτή έχει υποχρέωση να σας προσφέρει την από τον ποινικό νόμο (άρθρο 288 παρ.2) οφειλόμενη Βοήθεια, με προσυμφωνηθέν κόστος βέβαια, όταν δεν είσθε ασφαλισμένοι στην ίδια.
Αναγκαζόμαστε εκ των πραγμάτων να προβούμε στις διαφωτιστικές και σωτήριες δηλώσεις αυτές επειδή δεν το επιτρέπει η συνείδησή μας να σώζουμε με τα μέσα και τις υποδομές μας ξένους Τουρίστες στην όλη Ελλάδα και μέχρι τις χώρες τους και οι δικοί μας Συμπατριώτες, εδώ και στον τόπο τους, να χάνουν ακόμη και την ζωή τους επειδή ποτέ και κανένας δεν τους δίδαξε ότι έχουν από τον νόμο δικαίωμα να ζητήσουν την οφειλόμενη βοήθεια από εκείνον που πραγματικά έχει την δυνατότητα, όπως προκύπτει αυτό από την επίσημη και μοναδική Κρατική Άδεια και υποχρεούται να την διαθέσει, 24 ώρες το 24ωρο, σε όποιον την ζητήσει, (με το ανάλογο κόστος εννοείται).
Συνεπώς η γνώση σώζει ζωές και περιουσίες! Όσο για το κόστος σωτηρίας πρώτα σκεφθείτε πόσο κοστίζει η ζωή, υγεία και περιουσία και μετά επιλέξτε Αλληλοστήριξη, που δεν κοστίζει!