Για τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού, τα μέτρα τα οποία πρέπει να πάρουμε αλλά και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών έκανε λόγο ο Εμπορικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου στο εκπαιδευτικό συνέδριο που συνδιοργάνωσαν με τη Mega Brokers για τους συνεργάτες της.
Ο κ. Σεμερτζόγλου χρησιμοποιώντας στατιστικά τα οποία αποδεικνύουν τη γενικότερη τάση των καταναλωτών να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και νέες τεχνολογίες για όλες τους τις ανάγκες έκανε λόγο για μικρές αλλαγές τις οποίες πρέπει να εντάξει ο κάθε ασφαλιστικός πράκτορας στην καθημερινότητά του προκειμένου να παραμείνει επίκαιρος.
Με τη λογική ότι ο πελάτης της επόμενης δεκαετίας καθορίζει ο ίδιος τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή της επόμενης δεκαετίας και με το γεγονός ότι:
- To 72% των καταναλωτών χρησιμοποιούν πολλαπλές συσκευές για τις ψηφιακές τους συναλλαγές
- Το 47% πιστεύει και εμπιστεύεται τη γνώμη των πολλών
- Το 34% ανήκουν στην κατηγορία των switchers, δηλαδή των καταναλωτών που δεν έχουν μια σταθερή εταιρεία που εμπιστεύονται για τις ανάγκες τους
- Το 48% θέλουν να είναι self – directed δηλαδή να αποφασίζουν μόνοι τους για τις επιλογές τους
Οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτές τις νέες τάσεις εκμεταλλευόμενοι όμως το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα που δεν είναι άλλο από την μοναδική «εμπειρία πελάτη» που μπορούν να παρέχουν. Μια προσωποκεντρική προσέγγιση που λείπει από τις μοντέρνες, αυτοματοποιημένες υπηρεσίες ή είναι ανύπαρκτη σε παροχές όπως η ασφάλιση υγείας και ακίνητης περιουσίας.
Η δημιουργία, λοιπόν, οικοσυστημάτων τα οποία θα έχουν στο επίκεντρό τους τις νέες, εξελιγμένες ανάγκες του πελάτη, παρέχοντας μοναδική και προσεγμένη εξυπηρέτηση είναι μια προσέγγιση την οποία οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα μπορούσαν να εξετάσουν ως απάντηση στις αλλαγές που φέρνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός.