H εποπτική αρχή στη Βρετανία επιβάλλει πρόστιμο 5,3 εκατ. λιρών στην Liberty Mutual, καθώς η εταιρεία απέτυχε να διαχειριστεί ορθά απαιτήσεις για ασφαλίσεις κινητών και παράπονα πελατών που αφορούν τα ίδια προγράμματα.
Σύμφωνα με άρθρο του InsuranceAge το πρόστιμο θα ήταν 7,5 εκατ. ωστόσο λόγω της διευθέτησης του προβλήματος σε πρώιμο στάδιο η FCA το μείωσε κατά 30%. Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν η εταιρεία αποφάσισε να συνεργαστεί με τρίτο μέρος για την ασφάλιση κινητών και όλες τις διοικητικές διαδικασίες που σχετίζονταν με αυτό.
Όπως αναφέρει η FCA “οι πελάτες της εταιρείας εκτέθηκαν στο ενδεχόμενο οι αξιώσεις και τα παράπονά τους να μην έχουν δίκαιη αντιμετώπιση. Η εταιρεία έπρεπε να τσεκάρει ότι έχει επάρκεια σε συστήματα και ελέγχους προς τρίτους που είχαν αναλάβει τις συγκεκριμένες διαδικασίες”.