Τη μετάβασή της σε καινοτόμες διαδικασίες καλείται να κάνει η ασφαλιστική και διαμεσολαβητική βιομηχανία, καθώς το μέλλον θα ανήκει στις εταιρείες που θα έχουν να δώσουν νέα εργαλεία και υπηρεσίες στους καταναλωτές.
Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της KPMG ο πρωταρχικός στόχος της στρατηγικής των εταιρειών και των ομίλων είναι να αποτελέσουν σημαντικό μέρος της νέας ψηφιακής εποχής. Για αυτό και το 46% των εταιρειών αναφέρει ότι στη στόχευση του για καινοτόμα εργαλεία έχει συμπεριλάβει ενέργειες για την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών που θα ανταποκρίνονται στις νέες ανάγκες των καταναλωτών, ενώ το 21% στοχεύει στη βελτίωση των διαδικασιών μέσω των οποίων παρέχονται οι υπηρεσίες και το 10% στην εξεύρεση νέων αγορών.
Από την έρευνα επίσης προκύπτει ότι εταιρείες που έχουν ήδη εκπονήσει πλάνο με την πολιτική στον κλάδο είναι δύο φορές περισσότερο πιθανό να προσπαθήσουν να βελτιώσουν τις υπηρεσίες που παρέχουν στον καταναλωτή ή να δημιουργήσουν νέες από αυτούς που δεν έχουν προγραμματισμένη πολιτική και προσπαθούν να επικεντρωθούν στο να βελτιώσουν τις λειτουργίες με βάση τις οποίες παρέχουν τις υπηρεσίες.
Όπως αναφέρει στην έρευνα της η KPMG ασφαλιστικές και διαμεσολαβητικές εταιρείες δεν μπορούν να ακολουθήσουν απλά την πεπατημένη, καθώς πελάτες, επενδυτές και εργαζόμενοι απαιτούν καινοτομία.
Η πρόοδος είναι σαφώς σε εξέλιξη σε πολλούς κορυφαίους οργανισμούς στην προσπάθειά τους να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των πελατών και να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2015 σε 280 ασφαλιστικές εταιρείες σε 20 χώρες.
Από τις εταιρείες που συμμετείχαν το 32% έχει έσοδα που υπερβαίνουν τα 5 δις δολάρια, το 33% μεταξύ 500 εκατ. δολαρίων και 4,9 δις δολαρίων και το 36% έχει έσοδα μικρότερα από 500 εκατ. δολάρια.