Στα σκουριασμένα γρανάζια μηχανογράφησης του δημοσίου φαίνεται πως κόλλησε για τα καλά το κυνήγι των ανασφάλιστων οδηγών.
του Πλάτωνα Τσούλου
Πληροφορίες του ID αναφέρουν ότι το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος εντοπίζεται στις νομαρχίες και το υπουργείο Μεταφορών. Τα συστήματα μηχανογράφησης που χρησιμοποιούν, όπως σημειώνουν κύκλοι της ασφαλιστικής αγοράς, δεν επιτρέπουν τη διασταύρωση στοιχείων για τον εντοπισμό είτε λαθών που πολλές φορές γίνονται στις καταχωρήσεις στοιχείων, είτε των δεδομένων που αφορούν στα κλεμμένα οχήματα, όπως και στις κλεμμένες ή παραποιημένες πινακίδες κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα να μην καθίσταται δυνατό το σάρωμα των βάσεων που χρησιμοποιεί το δημόσιο με τα κυκλοφορούντα οχήματα στη χώρα.
Οι ίδιοι κύκλοι προσθέτουν ότι το εν λόγω πρόβλημα πολύ δύσκολα μπορεί να αντιμετωπιστεί, γι΄ αυτό και κρατούν μικρό καλάθι για τα όσα ανακοινώνονται ή δηλώνονται, ατύπως, από το υπουργείο Οικονομικών σχετικά με το όλο θέμα.
Εφόσον η ανωτέρω πληροφορία επιβεβαιωθεί, τότε είναι βέβαιο ότι αφενός η ασφαλιστική αγορά θα έχει χάσει το στοίχημα για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οχημάτων, αφετέρου το όλο πρόβλημα θα αρχίσει να λαμβάνει σταδιακά τις διαστάσεις που είχε πριν από τον περασμένο Ιούνιο, οπότε το υπουργείο είχε δώσει συγκεκριμένη προθεσμία στους ανασφάλιστους οδηγούς προκειμένου να ασφαλίσουν τα οχήματά τους και να αποφύγουν τα τσουχτερά πρόστιμα που προβλέπει ο νόμος. Την κρίσιμη εκείνη περίοδο είχαν προστρέξει να ασφαλιστούν περισσότεροι από 400.000 οδηγοί.