H MetLife η μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρείας ζωής στις ΗΠΑ αποσυνδέει τον Snoopy από τη στρατηγική προώθησης που ακολουθεί και αλλάζει λογότυπο. Το νέο της λογότυπο με το μήνυμα “Navigating Life Together” αποτελεί κατά την εταιρεία την σημαντικότερη αλλαγή που έχει κάνει στην επωνυμία της τις τελευταίες τρεις δεκαετίες και οφείλεται στο ότι η εταιρεία θέλει να συνδέσει πιο άμεσα το brand name της με το λογότυπό της. Η εν λόγω αλλαγή θα γίνει σταδιακά στις χώρες που δραστηριοποιείται η MetLife και στην Ελλάδα η χρήση του νέου λογοτύπου θα αργήσει να πραγματοποιηθεί.
Σταδιακά κατά το bloomberg η εταιρεία θα περάσει στα επόμενα χρόνια σε ένα λογότυπο με το M σε πράσινο και μπλε χρώμα. Ο CEO Steve Kandarian επανασχεδίασε το επιχειρηματικό μοντέλο, δίνοντας έμφαση σε ομαδικά πλεονεκτήματα όπως οι οδοντιατρικές καλύψεις και οι καλύψεις ανικανότητας. Επίσης ;ανακοίνωσε το πλάνο για το spin off/την ανεξαρτητοποίηση του retail κομματιού στις ΗΠΑ, που θα φέρει το όνομα BrightHouse Financial.
“Φέραμε πριν 30 χρόνια τον Snoopy για να καταστήσουμε την εταιρεία πιο φιλική και προσιτή στη συνείδηση των ανθρώπων όταν οι ασφαλιστικές εταιρείες ήταν ψυχρές και απόμακρες για τον κόσμο”. Αναφέρει η CMO Esther Lee. “ Πλέον είναι σημαντικό να συνδέσουμε την εταιρεία και το όνομά της απευθείας με το έργο που κάνουμε και τη σχέση που έχουμε με τους καταναλωτές”