Αναδημοσίευση από την ενότητα FACES του περιοδικού “am” Δεκεμβρίου 2022
της Νεκταρίας Μπέσσα, Διευθύντριας Marketing και Δημοσίων Σχέσεων στη Συνεταιριστική Ασφαλιστική
Η δουλειά των marketers… παραμένει πάντα η ίδια: να αφηγηθούν μία ιστορία. Αυτό που αλλάζει είναι ο τρόπος αφήγησης σε ένα δυναμικά μεταβαλλόμενο κοινό και τα κανάλια που καλούνται να επιλέξουν. Η επέλαση του digital δημιουργεί νέες ευκαιρίες και προσφέρει ένα πρωτόγνωρα μετρήσιμο περιβάλλον, με τον σύγχρονο marketer να συνδυάζει την ανάπτυξη του brand με απτά εμπορικά αποτελέσματα. Το μεγαλύτερο ίσως ποσοστό των εν δυνάμει πελατών μας εντοπίζονται στο διαδίκτυο με εκατομμύρια χρήστες να αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους. Η νέα αυτή γενιά, σκέφτεται και λειτουργεί πολύ διαφορετικά από κάθε προηγούμενη και γι αυτό κάθε σύγχρονη επιχείρηση επιβάλλεται να γίνει μέρος της. Πρέπει να γίνει από όλους μας κατανοητό ότι το marketing που απευθύνεται σε δημογραφικές ομάδες και ηλικιακά groups είναι πλέον παρωχημένο και αναχρονιστικό.
Η κουλτούρα της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής… τροφοδοτείται μέσα από το ίδιο της το μοντέλο διαχείρισης που διαφέρει ως προς τον σκοπό. Είναι η μοναδική αμιγώς συνεταιριστική ασφαλιστική εταιρία στην Ελλάδα και στο μετοχικό της κεφάλαιο συμμετέχουν κορυφαίοι όμιλοι συνεταιριστικών επιχειρήσεων της Γαλλίας, της Ιταλίας και του Βελγίου όπως η Macif, η Unipol και η P&V αντίστοιχα, πέραν από τις ελληνικές συνεταιριστικές οργανώσεις.
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική έχει διαγράψει μία λαμπρή πορεία και έχει καταφέρει να διεισδύσει στην αγορά και να αντιμετωπίσει επιτυχώς τις μεγάλες προκλήσεις που παρουσιαζόντουσαν στο μακροοικονομικό περιβάλλον, μέσα από την συνετή διαχείριση και την υπεύθυνη δράση της.
Η ισότητα αντρών και γυναικών στις επιχειρήσεις… είναι ένα διαχρονικό ζήτημα που απασχολεί την κοινωνία πολλά χρόνια. Η ύπαρξη προκαταλήψεων και στερεοτύπων στον τομέα της απασχόλησης, συνεχίζει να δυσχεραίνει την είσοδο των γυναικών στην αγορά εργασίας ακόμα και σήμερα. Όλες οι γυναίκες έχουμε έρθει αντιμέτωπες με το αφήγημα «ισχυρό και ασθενές φύλο» και έχουμε μία ιστορία να διηγηθούμε. Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εκ των οποίων και η Ελλάδα, έχουν μεν υιοθετήσει την Αρχή Ενσωμάτωσης της Ισότητας (Gender Mainstreaming), ωστόσο επίσημες έρευνες δείχνουν ότι οι γυναίκες εξακολουθούν να υποεκπροσωπούνται στις C-level θέσεις και όταν τελικά το καταφέρνουν, το μισθολογικό χάσμα παραμένει μεγάλο συγκριτικά με εκείνο των ανδρών. Η καθιέρωση των γυναικών στις επιχειρήσεις δεν θα πρέπει λαμβάνεται υπόψη σαν ένα φεμινιστικό παραλήρημα αλλά σαν μία επιτακτική ανάγκη ώστε να καλλιεργήσουμε ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον με πνεύμα ελευθερίας, ίσων ευκαιριών και αμοιβαίου σεβασμού στους οργανισμούς που δραστηριοποιούμαστε.
Παρόλο που ο «ελεύθερος χρόνος»… είναι ελάχιστος στην καθημερινότητά μου, λόγω αυξημένων επαγγελματικών και οικογενειακών υποχρεώσεων, εκμεταλλεύομαι τις στιγμές στο αυτοκίνητο χαλαρώνοντας με ενδιαφέροντα podcasts, διαβάζω λογοτεχνικά βιβλία αργά το βράδυ και κατά καιρούς συμμετέχω σε επιμορφωτικά courses. Πρόσφατα, απέκτησα ένα νέο πτυχίο στο Digital Marketing ως προέκταση του πρώτου Μεταπτυχιακού μου διπλώματος, αναβαθμίζοντας τις γνώσεις μου και διευρύνοντας την αντίληψη που είχα μέχρι σήμερα για το αντικείμενό μου. Η προσωπική μου εξέλιξη πέρα από την πρακτική εφαρμογή, ενισχύει και τον ρόλο μου ως μητέρα γιατί μέσα από τις δικές μου επιλογές δίνω ένα ηχηρό μήνυμα στα τρία παιδιά μου, ότι η επίτευξη των στόχων μας δεν είναι ένας αγώνας ταχύτητας αλλά ένας μαραθώνιος. Απαιτεί συνέπεια, προσήλωση και υπομονή.