Νέα χρηματοδότηση προσθέτει στα ταμεία της η peer to peer insurance Lemonade που χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη και τη συμπεριφορική οικονομική επιστήμη για να προωθήσεια ασφάλιση σπιτιού.
Ο τελευταίος γύρος χρηματοδότησης έγινε από την General Catalyst με τη συμμετοχή των GV (πρώην Ventures Google), Thrive Capital και Tusk Ventures, καθώς και των υφιστάμενων επενδυτών Aleph, Sequoia, και XL Innovate. Έτσι συνολικά η εταιρεία έχει συγκεντρώσει 60 εκατομμύρια $ και τώρα στοχεύει στην επέκταση της στην Καλιφόρνια μέσα στο 2017.
Ακολουθώντας μία όχι και τόσο συνηθισμένη πρακτική τον Σεπτέμβριο η Lemonade αποκάλυψε τα στατιστικά στοιχεία από τις πρώτες 48 ώρες της λειτουργίας της, διάστημα στο οποίο πούλησε 142 ασφαλιστήρια συμβόλαια και 14.300 δολάρια σε ακαθάριστα ασφάλιστρα.
Πιστεύουμε ότι η διαμεσολάβηση και η γραφειοκρατία μπορεί να αντικατασταθεί με την τεχνολογία και τώρα έχουμε την υποστήριξη για να επεκταθούμε και άλλο γεωγραφικά, δήλωσε ο D. Schreiber, συν-ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας.
Η Lemonade χρησιμοποιεί bots, ή λογισμικό που εκτελεί αυτόματα απλές εργασίες και εκδίδει το συμβόλαιο μέσω της lemonade.com. Οι καταναλωτές επίσης μπορούν να υποβάλουν τις αξιώσεις τους ηλεκτρονικά και το ρομπότ, είναι εξουσιοδοτημένο να καταβάλλει αποζημιώσεις άμεσα και χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, δημιουργώντας αυτό που οι ιδρυτές αναφέρουν ότι λειτουργεί σαν “ευχάριστη” ασφαλιστική εμπειρία για τους πελάτες.
Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές ασφαλιστικές εταιρείες η Εταιρεία κρατά μία προμήθεια και επιστρέφει στην κοινωνία χρήματα σε σκοπούς και ιδρύματα που ενδιαφέρουν τους πελάτες της.