Από 7% έως 10% αναμένεται να αυξήσουν οι εταιρείες τα ασφάλιστρα αυτοκινήτων τους μήνες που έρχονται. Η κίνηση αυτή οφείλεται, σύμφωνα με εκπροσώπους του κλάδου, σε συνδυασμό παραγόντων όπως η αύξηση στο 23% του ΦΠΑ στα συνεργεία και τα ανταλλακτικά, η αύξηση του ελαχίστου ορίου αποζημιώσεων λόγω σωματικής βλάβης σε 750.000 ευρώ από 500.000 ευρώ, αλλά και οι αυξημένες κεφαλαιακές απαιτήσεις λόγω των κανονισμών του Solvency II.
Όμως αλλαγές αναμένονται και στον τομέα των προμηθειών, οι οποίες είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα μειωθούν, στο πλαίσιο προσπάθειας “εξορθολογισμού” του ισχύοντος καθεστώτος των “γενναίων” αμοιβών, σύμφωνα πάντα με παράγοντες του κλάδου. Ταυτόχρονα οι εταιρείες, όπως άλλωστε ήδη έγινε γνωστό, θα απαιτήσουν και ταχύτερο χρόνο καταβολής των ασφαλίστρων από τους διαμεσολαβούντες.
Οι εξελίξεις είναι αλυσιδωτές και επιβάλλονται λόγω της οικονομικής κρίσης που έχει πλέον εισχωρήσει σε κάθε επιχειρηματικό τομέα. Μένει να δούμε το πώς θα υποδεχθούν το νέο πλαίσιο λειτουργίας και η αγορά αλλά και οι ίδιοι οι διαμεσολαβούντες στους οποίους οι συνέπειες θα είναι ιδαίτερα αισθητές…
Αναμείνατε νέο κύμα ακυρώσεων και αύξηση των ανασφάλιστων,όσο για την αύξηση του φπα είναι μόλις 4% σε σχέση με την αύξηση των ασφαλίστρων που ξεπερνα το 35% μάλλον άτοπο η δικαιολογία του φπα.. Εκτός των άλλων παρατηρείται σημαντική μείωση των ατυχημάτων λόγω περιορισμού της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων Αποτην άλλη πλευρα αναμένω να δω μειώσεις στα δικαιώματα συμβολαίων που και αυτά έχουν πάρει την αννιούσα και έπειτα να συζητήσουμε και τις <<γενναίες>>αμοιβές των διαμεσολαβούντων ντροπη και αίσχος το μήνυμα που προσπαθούν να περάσουν ορισμένοι!!!
καλα θα κανουμε ολοι οι διαμεσολαβουντες να ριξουμε μια ματια στις συμβασεις μας να δουμε αν επιτρεπεται να αλλαξει οτιδηποτε, γραμμενο σε αυτες, μονομερως. γιατι και οι προμηθειες ειναι αναποσπαστο μερος των συμβασεων.