«Τα τελευταία χρόνια, η μείωση των εισοδημάτων του καταναλωτικού κοινού δημιουργεί σαφέστατα μία ανάγκη για λανσάρισμα πιο “οικονομικών προϊόντων”, αλλά και προϊόντων προσαρμοσμένων στις σύγχρονες ανάγκες (λιγότερες παροχές άρα και χαμηλότερο ασφάλιστρο, συμμετοχή ασφαλισμένου στο κόστος ή επιδόματα αντί 100% κάλυψη, αξιοποίηση συμμετοχής Ταμείων όπως ΕΟΠΥΥ κ.λπ.). Όσες εταιρείες ακολούθησαν πρώτες αυτήν τη λογική, ανάμεσά τους και η Eurolife ERB, έχουν σήμερα ένα σαφές προβάδισμα σε σχέση με τις υπόλοιπες, οι οποίες συνεχίζουν να διατηρούν προγράμματα που δεν είναι προσαρμοσμένα στη νέα πραγματικότητα. Η προσπάθειά μας είναι να αναβαθμίζουμε συνεχώς τα προγράμματά μας, στοχεύοντας παράλληλα και σε νέες αγορές (…) Στα άμεσα σχέδιά μας, είναι η σημαντική ενίσχυση της παρουσίας μας στον τομέα της πρωτοβάθμιας περίθαλψης, με νέα εξειδικευμένα προγράμματα, αλλά και με επικαιροποίηση των υπαρχόντων, τόσο από πλευράς κόστους, όσο και από πλευράς παροχών.»
Αυτά αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης Eurolife ERB Ασφαλιστική.