Πρόσφατα έγραψα ένα άρθρο στο site μας www.insurancedaily.gr σχετικά με τις νέες πρακτικές που ένας πωλητής γενικά αλλά και ένας Ασφαλιστικός Πράκτορας ειδικά πρέπει να ακολουθήσει προκειμένου να αξιοποιήσει την ευκαιρία που του δίνεται online για να κάνει εξεύρεση πελατών.
άρθρο Νίκου Μωράκη (ΑΜ#73)
Για τα βασικά βήματα που αν θέλετε πρέπει να γίνουν προκειμένου ένας Ασφαλιστής να έχει τη σωστή εικόνα αλλά και τη σωστή βάση πάνω στην οποία θα βασιστεί για να προσελκύσει νέους πελάτες.
Ποια είναι αυτά;
Καθαρή, up to date & responsive ιστοσελίδα
Το να έχετε μια καθαρή, εύκολη στο σερφάρισμα ιστοσελίδα είναι το νούμερο ένα. Η ιστοσελίδα σας είναι η βιτρίνα τους γραφείου σας. Είναι το information desk για τους πιθανούς πελάτες σας. Θα πρέπει να μπορούν να βρουν όλες τις χρήσιμες πληροφορίες αλλά και να έχουν πρόσβαση από όλες τις συσκευές. Είτε αυτές είναι desktop, tablet, κινητό ή laptop.
Θέλετε όταν ένας ενδιαφερόμενος πελάτης σάς ψάχνει στο internet να βγαίνουν στη μηχανή αναζήτησης το τηλέφωνό σας, η διεύθυνσή σας και γενικά τα στοιχεία επικοινωνίας σας; Τότε πρέπει να εγκαταστήσετε το Google Business. Η εφαρμογή της google που στην ουσία σας βάζει στους google maps. Αν υπάρχετε, είστε ένα βήμα πιο κοντά στο να σας βρίσκει ο κόσμος.