Συγχαρητήρια στις Ασφαλιστικές, κατά αλφαβητική σειρά: Ευρωπαϊκή Πίστη, Interamerican, Ιντερσαλόνικα, MetLife Alico, και Υδρόγειος που Βραβεύτηκαν με το Βραβείο True Leader της ICAP. Από ότι γνωρίζουμε, και οι (5) Εταιρείες είναι πολύ καλά οργανωμένες όσον αφορά τη Ροή των Εργασιών των Κεντρικών Υπηρεσιών. Γνωρίζουμε επίσης, πολύ καλά, ότι μία άλλη καλά Οργανωμένη Εταιρεία είναι η International Life, που πιθανόν να ξέφυγε της προσοχής της ICAP! Να μας συγχωρέσουν οι υπόλοιπες που πιθανόν να είναι και αυτές καλά Οργανωμένες, θα πρέπει όμως να φροντίζουν μέσω των υπηρεσιών Δημοσίων Σχέσεων που διαθέτουν, αν τις διαθέτουν, να μαθαίνει η Αγορά τα καλά τους σημεία.
Πρέπει επίσης να δηλώσουμε ότι επειδή επικοινωνούμε με δεκάδες Πράκτορες και Ασφαλιστές κάθε μέρα, εισπράττουμε από πρώτο χέρι αυτού του είδους τις πληροφορίες οι οποίες διασταυρώνονται χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια λόγω του μεγάλου δείγματος των αυθεντικών αυτών ερευνών. Για αυτό σε ένα παλιό κείμενο του ID γράψαμε ότι η κάθε Εταιρεία έχει τρεις “Εικόνες”: Η πρώτη, αφορά την “Εικόνα της” στην Πελατειακή της Αγορά, η δεύτερη, αφορά την “Εικόνα της” στους Εργαζομένους στα Κεντρικά και η τρίτη,την “Εικόνα της” στους Εμπόρους ή τους Διαμεσολαβούντες με τους οποίους συνεργάζεται! Όταν επομένως οι “Εργαζόμενοι” στα κεντρικά μαζί με τους Διαμεσολαβούντες αποτελούν μερικές χιλιάδες Οικογενειάρχες, πολλαπλασιάστε αυτό τον αριθμό με 4 οικογενειακά μέλη και με 50 περίπου πελάτες τους το μήνα, ο αριθμός των Πολιτών που επηρεάζεται από τους Εργαζόμενους στα κεντρικά μαζί με τους διαμεσολαβούντες, μπορεί να φτάνει τα 50.000 άτομα το μήνα! Χίλιοι συνεργάτες επί 50 άτομα το μήνα, και ιδού πόση σημασία πρέπει να δίνει μια Εταιρεία στην εικόνα που έχουν για αυτήν οι συνεργάτες της! Για παράδειγμα ένας Πράκτορας που ζητάει συχνά “Προσφορές” για διάφορες καλύψεις ζημιών, μας είπε πόσο θαυμάζει τη (Χ) Εταιρεία η οποία πάντα ανταποκρίνεται την ίδια ημέρα ή το αργότερο την επόμενη!