Σε ανανέωση της πιστοποίησης των υπηρεσιών διαχείρισης ζημιών οχημάτων κατά το διεθνές πρότυπο ποιότητας ISO 9001 προχώρησε η Eclaim, πιστή στη δέσμευσή της για παροχή υπηρεσιών κορυφαίας αξιοπιστίας στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά.
Από το 2021, η Εταιρεία πιστοποιείται σταθερά σε ετήσια βάση για τις υπηρεσίες της με ISO από τον Οργανισμό Lloyd’s Register. Επιπλέον, από το 2020 λειτουργεί πλήρως μηχανογραφημένο, ψηφιακό σύστημα διαχείρισης ζημιών, με τη χρήση συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης και απομακρυσμένης πραγματογνωμοσύνης.
Δέσμευση τόσο της Διοίκησης όσων και των εργαζομένων της Εταιρείας είναι η παρακολούθηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας μέσα από τον καθορισμό ενός πλαισίου δεικτών που ανασκοπείται σε ετήσια βάση, καθώς και η διαρκής βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών του Συστήματος Ποιότητας.
Σχετικά με την Eclaim
Η Eclaim είναι αποκλειστικός συνεργάτης της Euroins Ελλάδος στη διαχείριση ζημιών εκτός κλάδου ζωής καθώς πράσινης κάρτας και της 4ης οδηγίας για τους πελάτες της από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Από το 2019 που ξεκίνησε τη λειτουργία της, η Εταιρεία έχει διαχειριστεί επιτυχώς περισσότερους από 120.000 φακέλους ζημιών σε συνεργασία με ένα διευρυμένο δίκτυο 100 συνεργαζόμενων επισκευαστών και 80 τεχνικών εμπειρογνωμόνων.
Σε επίπεδο οικονομικών μεγεθών, στα τέλη του 2022 το ενεργητικό της Εταιρείας ανερχόταν σε 1,1 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 12% έναντι του προηγούμενου έτους. Στη χρήση του 2022, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 1,9 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 12,6% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ενώ τα κέρδη προ φόρων διπλασιάστηκαν (+204%) το 2022 στις 300 χιλ. ευρώ.