Έρευνα του Citizens Advice αποκαλύπτει ότι οι πιστοί πελάτες των ασφαλιστικών εταιρειών στην Βρετανία φτάνουν να πληρώνουν έως και διπλάσια ασφάλιστρα κατοικίας μέσα σε 6 χρόνια.
Σε σχετικό δημοσίευμα του Independent αναφέρεται ότι το μέσο ασφάλιστρο για ένα νέο πελάτη φτάνει στις 172 λίρες όταν το αντίστοιχο μέσο ποσό για τους πελάτες εξαετίας ανέρχεται σε 327 λίρες.
Τακτικές αυτού του τύπου έχουν κατακριθεί και στο παρελθόν στη Βρετανία από καταναλωτικές αλλά και ασφαλιστικές ενώσεις και έχουν καταγραφεί στις ασφαλίσεις κατοικίας και τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων.
Εν προκειμένω η Ένωση Βρετανών Ασφαλιστών αναφέρει ότι το αν μία εταιρεία έχει κέρδος εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και πως οι ασφαλιστικές έχουν δεσμευτεί να επαναξιολογήσουν τα ασφάλιστρα σε πελάτες που παραμένουν ασφαλισμένοι για περισσότερο από 5 έτη στην ίδια εταιρεία.
Βάσει της έρευνας μέσα σε έξι χρόνια ένας ασφαλισμένος πληρώνει κατά μέσο όρο 1.596 λίρες δηλαδή 500 λίρες παραπάνω από από ένα νέο πελάτη.
Για την έρευνά του το Citizens Advice χρησιμοποίησε στοιχεία της FCA και της ΑΒΙ. Όπως αναφέρουν οι αναλυτές της έρευνας το ενδιαφέρον στρέφεται ιδιαίτερα σε ευάλωτα άτομα, που είναι πιθανό να μην αλλάζουν εύκολα παρόχους ασφάλισης.
Εκτιμάται ότι 3,75 εκατομμύρια συμβόλαια παραμένουν για περισσότερα από 11 χρόνια σε μία εταιρεία και σε 7 στα 10 από αυτά, οι πελάτες είναι δυνητικά ευάλωτοι.
“Φόρος πιστότητας”: Διπλάσια ασφάλιστρα για το ίδιο πρόγραμμα