Στη στόχευση της AIG και το πλάνο της όσον αφορά τη συνεργασία με τους ανθρώπους του δικτύου της, την υιοθέτηση και αξιοποίηση νέων ψηφιακών εργαλείων που βελτιστοποιούν τις υπηρεσίες προς τον συνεργάτη και τον ασφαλισμένο και τους τομείς στους οποίους η εταιρεία εστιάζει για το 2022 αναφέρεται σε συνέντευξή της στο ‘am’ Μαρτίου 2022 η Σωτηρία Μαράκη, Head of Distribution AIG Europe S.A., Greece Branch.
Κάνοντας έναν απολογισμό της χρονιάς που πέρασε, πώς πιστεύετε ότι η εταιρία κινήθηκε στον τομέα των συνεργασιών; Σε ποιους τομείς θα εστιάσει η AIG το 2022 όσον αφορά στη σχέση με τους συνεργάτες και τα Προϊόντα της;
Το 2021, μια χρονιά με πολλές προκλήσεις λόγω της υγειονομικής κρίσης, συνεχίσαμε να εργαζόμαστε υιοθετώντας το νέο μοντέλο εργασίας που επέβαλε η νέα πραγματικότητα. Από την πρώτη κιόλας στιγμή, προσαρμοστήκαμε στα νέα δεδομένα, μένοντας πιστοί στη βασική στρατηγική της εταιρίας μας: να παρέχουμε προϊόντα και υπηρεσίες τέτοιες ώστε να βοηθήσουν τους συνεργάτες μας να αναπτυχθούν επαγγελματικά και ταυτόχρονα να παρέχουν ουσιαστική κάλυψη στους ασφαλισμένους τους. Η εξ αποστάσεως εργασία δεν μας εμπόδισε να ενισχύσουμε τις σχέσεις με τους συνεργάτες μας, να προχωρήσουμε σε νέες συνεργασίες και να επαναξιολογήσουμε τις υφιστάμενες. Συνεχίσαμε να είμαστε στο πλευρό των συνεργατών μας, είτε διαδικτυακά είτε από κοντά , όπου οι συνθήκες το επέτρεπαν, προσφέροντας την άμεση και προσωπική επαφή με τους συνεργάτες μας.
Συνεχίσαμε να είμαστε στο πλευρό των συνεργατών μας, μέσω της εκπαιδευτικής δράσης των e-learnings. Τα e-learnings είναι ηλεκτρονικά σεμινάρια ανά προϊόν,on demand, όπου μπορεί να τα παρακολουθήσει ο κάθε συνεργάτης, όποτε αυτός το επιθυμεί. Επιπρόσθετα, συνεχίσαμε τις live διαδικτυακές προϊοντικές εκπαιδεύσεις των συνεργατών μας, μέσω του θεσμού AIG Academy και με ad hoc σεμινάρια διαδικτυακά ή με φυσική παρουσία, όπου αυτό κρίθηκε απαραίτητο και το επέτρεψαν οι συνθήκες.
Συγκεκριμένα, το 2021 πραγματοποιήσαμε συνολικά 41 διαδικτυακά σεμινάρια (22 προϊοντικά μέσω του AIG Academy και 19 εκπαιδεύσεις για τη χρήση του νέου Portal της εταιρίας μας, το Nemo), στα οποία οι συμμετοχές άγγιξαν και ξεπέρασαν τις 1.000.-
Για πρώτη φορά εντάξαμε στο θεσμό των AIG Academy σεμινάρια με ψυχο εκπαιδευτική θεματολόγια, εστιάζοντας στην ενδυνάμωση περισσοτέρων ικανοτήτων των συνεργατών μας εκτός των τεχνικών γνώσεων.Παράλληλα, για πρώτη φορά δώσαμε τη δυνατότητα στους συνεργάτες μας να διεξάγουν την απαιτούμενη από το νόμο εκπαίδευσή τους μέσω της εταιρίας μας.