Ο ∆ημήτρης Πολίτης, Διευθυντής Λογιστηρίου & Οικονομικών Υπηρεσιών ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ συμμετείχε στη στήλη Faces του περιοδικού μας ΑΜ, Δεκέμβριος, τεύχος #92 και μας απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις:
Στην περίοδο της υγειονοµικής κρίσης οι προκλήσεις στη διεύθυνση των οικονοµικών υπηρεσιών εστιάζονται…
στη διεύρυνση των προσπαθειών και της ενημέρωσης για την αποτελεσματικότερη και ασφαλέστερη διαχείριση του επενδυτικού χαρτοφυλακίου και γενικότερα της αξιοποίησης της εταιρικής περιουσίας.
Επενδυτικές ευκαιρίες υπάρχουν και είναι σημαντικό να εντοπιστούν για να τοποθετηθούν τα κεφάλαια της εταιρείας με τρόπο ώστε να εξασφαλίζεται η βιωσιμότητα,η ανάπτυξη και η κερδοφορία της. Στη ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ διαχειριζόμαστε επενδύσεις άνω των 35 εκατ. ευρώ, οι οποίες μας εξασφαλίζουν υψηλότατο δείκτη φερεγγυότητας και μας επιτρέπουν να αισιοδοξούμε για το μέλλον.
Στη ∆ύναµις ξεκίνησα να εργάζοµαι…
το 2011 πάντα στις οικονομικές υπηρεσίες, έχοντας ήδη συμπληρώσει 7 χρόνια προϋπηρεσίας σε εταιρείες του Ομίλου ΓΕΝΚΑ. Μέσω του ομίλου ΓΕΝΚΑ, ο οποίος εκπροσωπούσε ξένες ασφαλιστικές στην Ελλάδα, γνώρισα την εταιρική κουλτούρα μεγάλων ασφαλιστικών εταιρειών και ομίλων.
Σημαντικά στοιχεία εταιρικής κουλτούρας μεταλαμπαδεύτηκαν όλα αυτά τα χρόνια στην αμιγώς ελληνική εταιρεία ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ. Πλέον, από τη θέση του διευθυντή λογιστηρίου και οικονομικών υπηρεσιών και έχοντας αρωγούς τους συναδέλφους μου από όλα τα τμήματα, προσπαθούμε να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, δημιουργώντας παράλληλα μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης και σεβασμού με τους συνεργάτες και τους πελάτες μας.
Η επικοινωνία µεταξύ των τµηµάτων, των πελατών και των συνεργατών…
αποτελεί προτεραιότητα στις εποχές που ζούμε και βασική προϋπόθεση για την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης και την αποφυγή λαθών. Ειδικά στο λογιστήριο και στις Οικονομικές Υπηρεσίες όπου συλλέγονται και καταγράφονται όλα τα ποσοτικά δεδομένα από τα υπόλοιπα τμήματα της επιχείρησης, όπως των ζημιών και των εκδόσεων, είναι απαραίτητη η καθημερινή επικοινωνία με τους συναδέλφους των υπόλοιπων τμημάτων από όπου και αν εργάζονται.
Η ανάλυση των δεδομένων, που γίνεται με τη συμμετοχή των συναδέλφων από όλα τα τμήματα, οδηγεί σε σωστά συμπεράσματα και ενέργειες για τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μπορεί την περίοδο της υγειονομικής κρίσης να προσαρμόσαμε τους τρόπους επικοινωνίας, κάνοντας κυρίως τηλεδιασκέψεις χρησιμοποιώντας τις γνωστές πλέον σε όλους μας πλατφόρμες επικοινωνίας και λιγότερο τις δια ζώσης συναντήσεις και επαφές, αλλά αυτό δεν αποτέλεσε εμπόδιο στην επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων και των πελατών. Αντίθετα, αποτέλεσε ευκαιρία οι πελάτες και οι συνεργάτες να μας γνωρίσουν καλύτερα, να γνωρίσουν τους ανθρώπους που διεκπεραιώνουν τις διαδικασίες εξόφλησης ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου ή μιας αποζημίωσης.
Στον ελεύθερο χρόνο µου…
ταξιδεύω με τη σύζυγο και τον εξάχρονο γιο μου! Τα ταξίδια με βοηθάνε να αποβάλω το άγχος της καθημερινότητας και με γεμίζουν χαρά, ενέργεια και αισιοδοξία για να αντιμετωπίσω τις προκλήσεις στο οικονομικό περιβάλλον, όπως αυτές διαμορφώνονται και θα διαμορφωθούν στη μετά – covid εποχή, που αργά ή γρήγορα
θα έλθει!