Οι ρυθμιστικές αρχές ασφαλείας των ΗΠΑ δήλωσαν την Πέμπτη ότι έχουν ξεκινήσει 30 έρευνες για τροχαία ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται αυτόνομα Tesla.
Τα εν λόγω ατυχήματα έχουν σημειωθεί από το 2016 και έχουν οδηγήσει σε 10 θανάτους. Η Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Κυκλοφορίας στην Εθνική Οδό (NHTSA) κυκλοφόρησε μια λίστα που προσφέρει λεπτομέρειες σχετικά με τα ατυχήματα που εξετάζονται από τα ειδικά προγράμματα Έρευνας Συντριβής.
Το NHTSA είχε ήδη επιβεβαιώσει κάποιες συγκεκριμένες έρευνες σχετικά με τις συντριβές που είχαν γίνει με Tesla, αλλά δεν είχε προηγουμένως δημοσιεύσει στο Reuters πλήρη περιγραφή όλων των διερευνητικών συντριβών και την υποψία ότι εμπλέκεται το σύστημα Autopilot της Tesla.
Από τα 30 τροχαία του Tesla, το NHTSA απέκλεισε το Autopilot του Tesla σε τρία και δημοσίευσε αναφορές για δύο. Ο Tesla δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχολιασμό. Το Reuters αναζήτησε για πρώτη φορά μια πλήρη λίστα από το NHTSA περισσότερο από ένα χρόνο και περιλαμβάνει μόνο την κατάσταση και τον μήνα που σημειώθηκαν τα σφάλματα. Προηγουμένως, το NHTSA είπε ότι είχε ανοίξει 28 ειδικές έρευνες για ατυχήματα Tesla, με 24 σε εκκρεμότητα. Το Autopilot, το οποίο χειρίζεται ορισμένα καθήκοντα οδήγησης, λειτουργούσε σε τουλάχιστον τρία οχήματα Tesla που εμπλέκονται σε θανατηφόρα ατυχήματα στις ΗΠΑ από το 2016, δήλωσε το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB).
Το NTSB έχει επικρίνει την έλλειψη διασφαλίσεων του Tesla για το Autopilot, το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να κρατούν τα χέρια τους μακριά από το τιμόνι για παρατεταμένα χρονικά διαστήματα. Το NHTSA έχει ανοίξει οκτώ έρευνες σχετικά με τα σφάλματα του Tesla από τον Μάρτιο. Η υπόθεση έχει βρεθεί ξανά την δημοσιότητα μετά από ένα ατύχημα στο Τέξας στις 17 Απριλίου που σκότωσε δύο άντρες στο Τέξας, στο οποίο η αστυνομία πίστευε ότι κανείς δεν οδηγούσε. Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών δήλωσε τον Μάιο ότι οι δοκιμές έδειξαν ότι το αυτοματοποιημένο σύστημα διεύθυνσης του οχήματος «δεν ήταν διαθέσιμο» στον δρόμο όπου συνέβη το ατύχημα.
Την Τετάρτη, η πρόεδρος της επιτροπής εμπορίου της Γερουσίας Μαρία Καντγουέλ ανέφερε ότι”φαίνεται ότι κάθε δεύτερη εβδομάδα ακούμε για ένα νέο όχημα που ενεπλάκη σε τροχαίο όντας σε Autopilot”.