Η GFIA (Παγκόσμια Ένωση Ασφαλιστικών) ζητά νέους κανόνες για τα ηλεκτρονικά σκούτερ και αναφέρει ότι δεν πρέπει η ασφάλιση της αστικής ευθύνης να είναι υποχρεωτική. Σε περίπτωση που αποφασιστεί ωστόσο θα πρέπει να τηρηθεί ο κανόνας της αναλογικότητας.
Οι άνθρωποι στρέφονται σε άλλους τρόπους μεταφοράς και τα ηλεκτρονικά σκούτερ έχουν γίνει μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες τάσεις αστικής κινητικότητας.
Παρά τα πολλά οφέλη τους, η αυξανόμενη δημοτικότητα της χρήσης ηλεκτρονικών σκούτερ έχει οδηγήσει σε πολλά ατυχήματα. Επίσης, δεν είναι σαφές ποιο ασφαλιστικό συμβόλαιο καλύπτει ατυχήματα σε ορισμένες περιπτώσεις.
Ταυτόχρονα, οι κανονιστικές απαιτήσεις για τα ηλεκτρονικά σκούτερ ποικίλλουν διεθνώς. Ορισμένες δικαιοδοσίες έχουν εθνική νομοθεσία, ενώ άλλες έχουν κρατικούς νόμους.
Η σχετική νομοθεσία αφορά στους δρόμους που μπορούν να λειτουργούν τα ηλεκτρονικά σκούτερ, τις ανώτατες επιτρεπτές ταχύτητες, τους ελάχιστους περιορισμούς ηλικίας για τους αναβάτες και τις απαιτήσεις ασφάλισης. Καμία δικαιοδοσία δεν απαιτεί από όλους τους αναβάτες φορούν κράνος.
Η GFIA συνιστά επομένως τα εξής:
- Η ασφάλιση αστικής ευθύνης δεν πρέπει να είναι υποχρεωτική για τα ηλεκτρονικά σκούτερ. Ωστόσο, εάν μια δικαιοδοσία επιμένει στις απαιτήσεις ασφάλισης, θα πρέπει να είναι ανάλογη με τον κίνδυνο που αντιπροσωπεύουν τα ηλεκτρονικά σκούτερ στην αντίστοιχη δικαιοδοσία.
- Οι εταιρείες κοινής χρήσης e-scooter θα πρέπει να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσουν την ασφάλεια των αναβατών e-scooter, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς ολοκληρωμένης ασφάλισης αστικής ευθύνης για την προετοιμασία τυχόν σωματικών τραυματισμών ή / και ζημιών σε τρίτους.
- Η ταχύτητα του ηλεκτρονικού σκούτερ δεν πρέπει να ξεπερνά τα 25km / h και οι δήμοι θα πρέπει να ενημερώνουν τους δρόμους στους οποίους επιτρέπεται να κυκλοφορούν
- Οι δήμοι που προωθούν τη μικροκινητικότητα πρέπει να προσπαθήσουν να βελτιώσουν τις υποδομές μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων των ποδηλατοδρόμων, να ενθαρρύνουν διαφορετικούς τρόπους μεταφοράς να συνυπάρχουν με ασφάλεια σε δημόσιους χώρους, με ελάχιστη, εάν υπάρχει, αλληλεπίδραση με τους πεζούς.
- Για την προστασία των πεζών από συγκρούσεις με ηλεκτρονικά σκούτερ, τα ηλεκτρονικά σκούτερ πρέπει να απαγορεύονται από πεζοδρόμια και οι υπηρεσίες επιβολής πρέπει να διαθέτουν πόρους για τη διασφάλιση της συμμόρφωσης.
- Για να διασφαλιστεί η κατάλληλη και ασφαλής συμπεριφορά του αναβάτη, οι αναβάτες e-scooter πρέπει να είναι τουλάχιστον 16 ετών.
- Για την προστασία του αναβάτη από τραύμα στο κεφάλι, κράνη θα πρέπει να απαιτούνται για όλους τους αναβάτες e-scooter ανεξάρτητα από την ηλικία και το επίπεδο εμπειρίας.