Μη χάσετε το νέο τεύχος του περιοδικού Ασφαλιστικό Marketing που κυκλοφορεί επικεντρώνοντας την ύλη του στο Νέο Κανονισμό για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων που θα ισχύσει από το Μάιο του 2018 και τα νέα δεδομένα που φέρνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Στις σελίδες του θα διαβάσετε τη συνέντευξη της Νάντιας Σταυρογιάννη, Διευθύνουσα Συμβούλου της D.A.S. Hellas, με τίτλο “Η τεχνολογία και το Διαδίκτυο θα λειτουργήσουν επικουρικά στο παραδοσιακό κανάλι διανομής”.
Όπως αναφέρει η κ. Ν. Σταυρογιάννη: Η νομική προστασία στηρίζει έμπρακτα τους ασφαλισμένους να βρουν το δίκιο τους, καλύπτοντας τους τα έξοδα που ανακύπτουν, αλλά και παρακολουθώντας τις υποθέσεις τους μέχρι την ολοκλήρωσή τους.
Αφιέρωμα: Ανατροπές στη λειτουργία των ασφαλιστικών το 2018 από τον GDPR:
- Νίκος Γεωργόπουλος, cyRM, MBA, Cyber Privacy Risks Insurance Advisor, Cromar Coverholder at Lloyd’s
- Ιωάννης Ε. Γιαννακάκης, Δικηγόρος, Νομικός Σύμβουλος Νότιας Ευρώπης Ομίλου G4S
- Δρ. Χρήστος Ξενάκης και Δρ. Νικόλαος Λουκάς από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς
- Γιώργος Τσινός, Υπέυθυνος Ασφαλείας (CISO) στην Εθνική Ασφαλιστική
- Γιώργος Χλωμούδης, Data Protection Officer στην ΑΧΑ Ασφαλιστική
- Δημήτρης Βασιλειάδης, COO στη Μetlife Ελλάδος
- Παναγιώτης Καταρτζής, Information Security στην Eurolife ERB
- Θεοδώρα Παν. Λάσκαρη, Δικηγόρος Αθηνών, Νομικός Σύμβουλος στην ARAG SE
- Κατερίνα Παπαδοπούλου, Προιστάμενη Κανονιστικής Συμμόρφωσης στην Ευρωπιακή Πίστη
- Κώστας Αργυρόπουλος, Υπεύθυνος Ασφαλείας Πληροφοριών και Συντονιστής Επιχειρησιακής Συνέχειας στην Υδρόγειο Ασφαλιστική
- Στέλιος Βασιλόπουλος, Undewriting Manager, Casualty & Specialty στην HDI Global SE Hellas
Στο τρέχον τεύχος η συντακτική ομάδα του ΑΜ σκιαγραφεί την ασφαλιστική αγορά της Θεσσαλονίκης και σας παραθέτει εκτενές ρεπορτάζ.
Στις σελίδες του θα βρείτε αρθρογραφία, απόψεις στελεχών της αγοράς και του ευρύτερου επιχειρείν, ρεπορτάζ, το insurance journal καθώς και το ασφαλιστικό σταυρόλεξο.
Επίσης διαβάστε:
1. Γιατί και η ασφαλιστική θέλει το διαμεσολαβητή της. Ή μήπως όχι; του Νίκου Μωράκη
2. 360 View: Από που παίρνουν οι ασφαλιστικές στοιχεία για τους πελάτες τους;
3. Θ. Σπυράντης:«Χρειάζεται μεγαλύτερη επενδυτική ελευθερία στα επαγγελματικά ταμεία»
4. faces: Ε. Τριανταφύλλου: “Μετά την επιτυχημένη ανάπτυξη στο retail η Ευρώπη εισέρχεται και στον κλάδο υγείας ”
5. ABC: Το πετυχημένο δίκτυο υγείας της MetLife με δυναμική ανάπτυξης και συνεργιών
6. HBR: Οι κορυφαίοι επιστήμονες μελετούν τα δεδομένα στον πραγματικό κόσμο
7. MDRT: Πως θα δουλέψετε με τους millennials
8. Κ. Βαλαβάνης: Δημιουργούμε προϊόντα για ασφαλιστικές και διαμεσολαβητές
Διαβάστε επίσης τις νέες στήλες που δημιουργήσαμε:
- Autoland
- KickStarter
Tο Ασφαλιστικό Marketing είναι το μόνο επιμορφωτικό περιοδικό της αγοράς… οπότε μην ξεχάσετε να κάνετε το Test Αξιολόγησης όπως έχει διαμορφωθεί από τις νέες ερωτήσεις βασισμένες στο νέο εποπτικό πλαίσιο του Solvency II.
Και επειδή μετράμε πολλά χρόνια στην αγορά σάς προκαλούμε να τσεκάρετε τις γνώσεις σας… με ένα ασφαλιστικό σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες
Το Ασφαλιστικό Marketing είναι το περιοδικό «σεμινάριο» που κάθε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής οφείλει να έχει στο γραφείο του. Αναζητήστε το!