Η καλή πορεία της εταιρείας είχε προδιαγραφεί από τις αρχές του 2008, ωστόσο, αποφασιστικό ρόλο για την εξέλιξή της έπαιξαν πολλοί παράγοντες. Οι σημαντικότεροι ήταν η αποτελεσματική διοικητική διαχείριση, η εξωστρεφής επικοινωνιακή στρατηγική, το νέο καινοτόμο τιμολόγιο αυτοκινήτου, ο σχεδιασμός νέας γενιάς προϊόντων στους κλάδους εκτός αυτοκινήτου και η εμπορική πολιτική, που εστίασε στην ανάδειξη των ισχυρών πλεονεκτημάτων που διαθέτει η εταιρεία ως σταθερά ανερχόμενη Ασφαλιστική Δύναμη της Αγοράς. Επίσης, σημαντικό ρόλο στα καλά αποτελέσματα έπαιξε η αξιοποίηση της τεχνογνωσίας που διαθέτει ο διεθνής όμιλος ERGO στον οποίο ανήκει η Victoria.
Επομένως, δικαιολογημένα η Ηγεσία της Εταιρείας, όπως και το Προσωπικό και οι Συνεργάτες, αποχαιρέτησαν με χαρά το 2008 στις αντίστοιχες εκδηλώσεις που οργάνωσε η Εταιρεία για να γιορτάσει τα αποτελέσματα και την είσοδο της νέα χρονιάς. Με δεδομένες τις οικονομικές δυσκολίες της αγοράς, τα αποτελέσματα ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά.
Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν το θετικό κλίμα που κυριαρχεί στην Εταιρεία και αναπτερώνουν το Ηθικό των Στελεχών για να αντιμετωπίσουν τη νέα χρονιά προσδοκώντας ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
Η συνολική παραγωγή της Victoria το 2008 έφτασε τα 72.145.390,50 ευρώ έναντι 64.418.330,10 ευρώ το 2007 και παρουσίασε αύξηση 12,0%. Η παραγωγή στους κλάδους εκτός αυτοκινήτου έφτασε τα 22.155.396,53 ευρώ έναντι 15.344.369,03 το 2007 και παρουσίασε αύξηση 44,4%. Τα αποθέματα εκκρεμών ζημιών ενισχύθηκαν ακόμη περισσότερο και ανήλθαν στα 121.765.817,08 ευρώ έναντι 106.165.068,33 και παρουσίασαν αύξηση 14,7%. Τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν στα 5.502.066,94 έναντι 5.240.855,77 ευρώ το 2007 και αυξήθηκαν κατά 5,0%.
Η Victoria είναι μέλος του ασφαλιστικού ομίλου ERGO, που είναι ένας από τους μεγαλύτερους Ασφαλιστικούς Οργανισμούς στην Ευρώπη. Εξυπηρετεί 34 εκατομμύρια πελάτες σε 30 χώρες της Ευρώπης και της Ασίας. Η συνολική παραγωγή του αγγίζει τα 17,7 δισ. ευρώ, ενώ οι επενδύσεις του ξεπερνούν τα 100 δισ. ευρώ. Βασικός μέτοχος του ομίλου με ποσοστό 94,7% είναι η εταιρεία Munich Re, γνωστή ως μία από τις Ηγέτιδες Αντασφαλιστικές Εταιρείες στον κόσμο.
Η σκληρή και παραγωγική εργασία, όμως, πρέπει και να ανταμείβεται! Έτσι, η Victoria προκειμένου να εκφράσει την αναγνώριση των συνεργατών της οργάνωσε ένα υπέροχο ταξίδι στη Σαντορίνη ή στην Καλλίστη Γη, όπως την ονομάζουν οι… ρομαντικοί (σημαίνει η ωραιότερη).
Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να ζεσταθείς το χειμώνα είναι να σκεφθείς τι έκανες το περσινό καλοκαίρι. Οι αναμνήσεις αυτές όχι μόνο μας δημιουργούν ευφορία, αλλά μας βάζουν και στη διαδικασία να αρχίσουμε σιγά σιγά να προετοιμάζουμε τις φετινές διακοπές μας. Άλλωστε, Ελλάδα σημαίνει καλοκαίρι και οι καλοκαιρινές αναμνήσεις όπως αυτές της εκδρομής των επιτυχόντων στον περσινό διαγωνισμό πωλήσεων της Victoria κρατάνε ακόμη την κυκλαδίτικη μυρωδιά των στενών της Σαντορίνης.
Όμως, ακόμη και ένας τόσο ελκυστικός προορισμός χρειάζεται καλή οργάνωση και σωστό σχεδιασμό για να μπορέσει κανείς να τον απολαύσει στον υπερθετικό βαθμό. Οι άνθρωποι των Πωλήσεων της Victoria, συμπτωματικά λάτρεις και γνώστες του νησιού, είχαν πολύ συγκεκριμένη και ξεκάθαρη άποψη για το ζήτημα αυτό. Έτσι, το πρόγραμμα της εκδρομής σχεδιάστηκε άρτια και ισορρόπησε σε σωστές αναλογίες τις εξαιρετικές ντόπιες γεύσεις, το κρασί, την εξερεύνηση στο ηφαίστειο, τις όμορφες βραδιές, τις ατελείωτες βόλτες στην Οία και στα Φηρά.
Χαραγμένη βαθιά όμως θα μείνει στη μνήμη όλων η ημερήσια κρουαζιέρα με ένα πανέμορφο σκαρί με το συμβολικό όνομα «Αφροδίτη» που για λίγο έγινε «ιδιοκτησία» της Victoria. Αυτή ήταν και η μέρα που ευχήθηκαν όλοι να μην τελείωνε ποτέ. Ρομαντικές βραδιές με τη συνοδεία ενός σαξόφωνου κράτησαν αμείωτη τη διάθεση και το κέφι των συνεργατών μας, που υποσχέθηκαν να ξαναγυρίσουν σύντομα στο νησί, που μπορεί να σε χαλαρώνει ακόμη και όταν χορεύεις επάνω σε ένα… ηφαίστειο.