Η International LIfe βράβευσε τον Ηλία Αποστολόπουλο στην εκδήλωση των 23ων βραβεύσεων ενεργειών Ε.Κ.Ε και κορυφαίων ασφαλιστών «ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΩΡΑΚΗΣ» 2014, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014 στο ξενοδοχείο Hilton Athens, στο πλαίσιο του πολυσυνεδρίου Moneyshow. Συγκεκριμένα ο Ηλίας Αποστολόπουλος βραβεύτηκε στην Κατηγορία «Πρώτος Ασφαλιστής».
Η ημερήσια ηλεκτρονική εφημερίδα insurancedaily.gr αναγνωρίζοντας τη συμβολή των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στην ανάπτυξη της αγοράς και πιστεύοντας παράλληλα ότι οι απόψεις των Πρώτων είναι χρήσιμες και επιβοηθητικές για το σύνολο των Διαμεσολαβητών, έθεσε στον κ. Αποστολόπουλο τις εξής ερωτήσεις:
1. Η κάθε βράβευση δημιουργεί και πρόσθετες υποχρεώσεις, κυρίως απέναντι στον εαυτό μας. Πώς βλέπετε την περαιτέρω πορεία σας; Ποιοι είναι οι προσωπικοί σας στόχοι, αυτούς που οι ίδιοι βάζετε στον εαυτό σας;
Δραστηριοποιούμαι στον ασφαλιστικό χώρο εδώ και 14 χρόνια και αυτό με κάνει να νιώθω ηθική και επαγγελματική δέσμευση απέναντι στους πελάτες μου. Λειτουργώ καθημερινά με γνώμονα την προσωπική μου ανάπτυξη και κατ’ επέκταση την επαγγελματική μου ικανοποίηση. Μιλώντας σε ποσοτικούς όρους, στοχεύω στην αύξηση της πελατειακής μου βάσης, καθώς και του ύψους της παραγωγής μου τόσο μηνιαίως όσο και ετησίως. Ένας περαιτέρω σημαντικός στόχος μου είναι να διατηρώ υψηλό το retention rate των πελατών μου. Μιλώντας σε ποιοτικούς όρους, από την άλλη, (που για μένα είναι και το πιο σημαντικό) καθημερινό μου μέλημα είναι η αύξηση της εμπιστοσύνης των πελατών μου και η βελτίωση του δείκτη ικανοποίησής τους. Ουσιαστικά, κάθε μέρα δηλαδή στοχεύω να παραμένω σταθερά στο πλευρό τους και να ανταποκρίνομαι στις ανάγκες τους. Θέλω να είμαι πάντα εκεί για αυτούς, να τους στηρίζω, να τους βοηθώ. Δεν είμαι μόνο ο ασφαλιστικός τους σύμβουλος, αλλά ο φίλος και οικογενειακός τους σύμβουλος, ο άνθρωπός τους. Κοιτώντας το μέλλον μου θέλω να συνεχίσω την επιτυχημένη πορεία που έχω χαράξει με κύριους άξονες το ήθος, την αξιοπιστία και την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών μου.
2. Πόση σημασία έχει το περιβάλλον εντός του οποίου αναπτύσσετε τη δραστηριότητά σας; Ποιος ο ρόλος του Γραφείου και της ηγεσίας;
Το περιβάλλον στο οποίο δουλεύει κάποιος αποτελεί το επαγγελματικό του σπίτι και αντικατοπτρίζει τις ενέργειές του. Το γραφείο στο οποίο ανήκεις και ο manager σου είναι αυτά που σε παρακινούν, σου δίνουν το έναυσμα να εντατικοποιήσεις την προσπάθειά σου, σε εμπνέουν και σου δίνουν ώθηση. Είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος που ανήκω σε ένα από τα καλύτερα και πιο οργανωμένα καταστήματα της εταιρείας, που λειτουργεί με συγκεκριμένες δομές και άρτια οργάνωση. Στο γραφείο μας διεξάγονται προγραμματισμένα one-to-one meetings με τον manager, όπου πραγματοποιείται ανασκόπηση της καθημερινής δραστηριότητας και τίθενται οι στόχοι μας, προκειμένου να στεκόμαστε μάχιμοι στην αγορά.
3. Πιστεύετε ότι η εκπαίδευση και η επιμόρφωση που παρέχει η αγορά μας προς τους Ασφαλιστικούς Συμβούλους είναι σύγχρονη και επαρκής ή όχι; Σε ποιους τομείς θα επιθυμούσατε βελτίωση, σε ποιοτικές και ποσοτικές πτυχές της;
Τα τελευταία χρόνια η ασφαλιστική αγορά έχει κάνει σημαντικά βήματα στον τομέα της εκπαίδευσης. Η σωστή και οργανωμένη εκπαίδευση αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εφόδια ενός ασφαλιστικού συμβούλου και ισχυρό εργαλείο ανάπτυξης που του εξασφαλίζει μια επιτυχημένη πώληση. Εργάζομαι σε μια εταιρεία η οποία επενδύει σημαντικά σε καινοτόμες εκπαιδευτικές διαδικασίες, σύγχρονα εργαλεία και σεμινάρια υψηλού επιπέδου. Παράλληλα, έχω την τύχη να συμμετέχω στα σεμινάρια του MDRT και της LIMRA International στην Ελλάδα και το εξωτερικό τα οποία μας επιτρέπουν να έρθουμε σε επαφή με γνώσεις και επαγγελματισμό υψηλού επιπέδου. Παράλληλα, η τάση της αγοράς, την οποία άλλωστε ακολουθεί και η International Life, είναι η αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας στην εκπαίδευση. Θεωρώ απαραίτητη την ακόμη καλύτερη αξιοποίηση της τεχνολογίας προκειμένου να αναπτύξουμε μεθόδους στοχευμένης πώλησης και προσωπικής ανάπτυξης.