Οι Ασφαλιστές να μην ξεχνάνε ποτέ ότι η δουλειά τους αμείβεται πλουσιοπάροχα, ακριβώς γιατί δεν είναι μια εξαρτώμενη θέση Εργασίας με Εργασιακά κατοχυρωμένα Προνόμια. Δεν μπορεί ο καθένας να βγει στην Αγορά και να Πουλάει Ασφάλειες!
Είναι «Ελεύθεροι Επαγγελματίες», ασκούν ένα πολύ δύσκολο επάγγελμα, που δεν προσφέρει καμία εξασφάλιση, γιατί υπόκειται στον Ελεύθερο Ανταγωνισμό και δεν υπάρχει κανένας τρόπος να δεσμεύσουν το πελατολόγιό τους και να το θεωρούν δικό τους! «Ο Πελάτης», όπως είπε πρόσφατα ο CEO της ΑΧΑ στην Ελλάδα, «ανήκει μόνο στον… Εαυτό του»!
Όλοι θέλουμε να κατοχυρώσουμε Δικαιώματα για να μην κουραζόμαστε ανταγωνιζόμενοι ο ένας τον άλλο. Η Δημοκρατία όμως του Καπιταλισμού απαγορεύει τα Καρτέλ στις Επιχειρήσεις, που αγγίζουν και τα ελεύθερα επαγγέλματα! Αν μια Εταιρεία κατήγγειλε τη σύμβαση ενός Ασφαλιστή που δεν πουλούσε αρκετά, είναι γιατί η παραγωγή του ήταν ασύμφορη για την Εταιρεία. Δεν μπορεί να θεωρηθεί παραγωγικό να έχεις πουλήσει έναν αριθμό συμβολαίων και στη συνέχεια να μην τον αυξάνεις ή να τον αφήνεις να μειώνεται και να εισπράττεις εισόδημα για εργασία που έκανες πριν από 3-4 χρόνια, με αποτέλεσμα να «ψιλοαράζεις» χωρίς να συνεχίζεις να προσφέρεις!
Σεβόμαστε τις απόψεις διαφόρων περί συσπείρωσης των Διαμεσολαβούντων για την κατοχύρωση των δικαιωμάτων τους, παρόλο που οι απόψεις εκφράζονται με αρκετή δόση συναισθηματισμού!
Το θέμα δεν είναι και τόσο απλό. Στην Αγγλία όσα Δίκτυα Agency κατόρθωσαν και Συνδικαλίστηκαν υπέβαλαν τόσο πολλές παράλογες απαιτήσεις, σε σημείο να οδηγήσουν τις Εταιρείες τους στο κλείσιμο.
Το I.D. πιστεύει ότι αυτή η συσπείρωση είναι πολύ δύσκολη, γιατί ο χώρος των Διαμεσολαβούντων περιλαμβάνει πολλούς ερασιτέχνες και καταφερτζήδες, οι οποίοι στοχεύουν μόνιμα στο εύκολο Κέρδος εκμεταλλευόμενοι όλες τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στον Κλάδο. Οι επαγγελματίες δεν είναι τόσοι όσο τους υπολογίζουν μερικοί. Αν αφαιρέσουμε τους χιλιάδες μικρούς «αυτοκινητάδες», πόσοι Πράκτορες ή Μεσίτες προσφέρουν ισορροπημένα όλους τους Κλάδους σε ιδιώτες ή σε επιχειρήσεις με τα χαρτοφυλάκιά τους να είναι 50% λοιποί κλάδοι και το υπόλοιπο αυτοκίνητα; Πόσοι άλλοι είναι ειδικευμένοι σε έναν κλάδο και το χαρτοφυλάκιό τους αποτελείται κατά 80% μόνο από τον Κλάδο τους;
Κατοχύρωση ψάχνουν μόνο όσοι θέλουν να εισπράττουν όσο μπορούν περισσότερα προσφέροντας όσο μπορούν λιγότερα! Ο κλάδος μας δεν έχει καμία σχέση με τη Νοοτροπία των… Δημοσίων υπαλλήλων. Αποτελείται από αγωνιστές, που κάθε μέρα τρέχουν να κερδίσουν το εισόδημά τους.
Όσο πιο υπεύθυνα προσέχεις τον Πελάτη σου και όσο πιο πολύ προσέχεις τα Συμφέροντά του, τόσο περισσότερο κατοχυρώνεις το Επάγγελμά σου και την Ασφάλειά σου, και κανένας δεν μπορεί να σε απειλήσει ή να σε βλάψει.
Αυτό ισχύει για όλους τους Ασφαλιστές. Και για αυτούς που εργάζονται στο Agency System και για τους υπόλοιπους που λειτουργούν ελεύθεροι ως Πράκτορες ή Μεσίτες.
Όσοι φωνάζουν μάλλον έχουν κάποιο λόγο να φωνάζουν. Μην ξεχνάτε ότι η Αγορά μας είναι γεμάτη με κάθε είδους Ανθρώπους! Όλοι επικρίνουν βασιζόμενοι αποκλειστικά στα προσωπικά τους Συμφέροντα!
Το πρόβλημά όλων μας είναι γιατί τα πράγματα δε γίνονται όπως ο καθένας μας τα θέλει να γίνονται!
Δε βρίσκεις άκρη ποτέ!
Ένα πράγμα είναι γεγονός. Δεν υπάρχει Εταιρεία που θα θίξει τα συμφέροντα ενός παραγωγικού και έντιμου διαμεσολαβούντα. Είτε από το Agency System είτε από τους Πράκτορες ή τους Μεσίτες. Τον ψάχνουν και τον φυλάνε αν τον βρουν ως κόρη οφθαλμού!
Φρόντισε να γίνεις ένας από αυτούς!
Όσον αφορά το δύσκολο διαχωρισμό των ουσιαστικών Ασφαλιστικών Υπηρεσιών στον Πελάτη, μεταξύ του Ασφαλιστή Ζωής και του Ελεύθερου Πράκτορα, σημειώνουμε ότι κι εδώ η Αγορά μας έχει παρεξηγήσει το Επάγγελμα.
Ο Ασφαλιστής Ζωής που ξεκινάει την Καριέρα του σε μια Ασφαλιστική Εταιρεία δεν έχει τίποτα να Προσφέρει στο ξεκίνημά του. Η Εταιρεία του τα προσφέρει όλα. Και τα Προσφέρει χωρίς καμία Επένδυση εκ μέρους του, πέρα από την Πειθαρχία και τη Μελέτη που υποτίθεται ότι ο νέος Ασφαλιστής θα συνεισφέρει για την επιτυχία της καριέρας του. Τον Εκπαιδεύει στις Ασφάλειες Ζωής, στις Τεχνικές Εύρεσης Νέων Πελατών, στην Προσωπική Πώληση, στην Προσωπική του Βελτίωση και του Μαθαίνει ότι η Επιτυχία του θα εξαρτηθεί από το ενδιαφέρον του να Προσφέρει στον Πελάτη του τις καλύτερες Υπηρεσίες του, πείθοντάς τον πρώτα απ’ όλα να Ασφαλίσει τη Ζωή του, για να Προστατεύσει την οικογένειά του στην περίπτωση που αποβιώσει πρόωρα.
Αυτή είναι η δουλειά μας και όχι να θεωρείται «μίασμα» η Πώληση της Ασφάλειας Ζωής από τους κακομαθημένους Ασφαλιστές που δήθεν Πουλάνε Ασφάλειες, περιορίζοντας τις Πωλήσεις στα ευκολοπούλητα Συμβόλαια Νοσοκομειακής Περίθαλψης!
Ας μην ξεχνάμε ότι ο Ασφαλιστής Ζωής υποτίθεται ότι είναι Ασφαλιστής Ζωής! Υποτίθεται ότι Πουλάει κυρίως Ασφάλειες Ζωής και τη Μακροχρόνια Αποταμίευση που αυτή συνεπάγεται!
Δεν προσλαμβάνεται για να Πουλάει Ασφάλειες Υγείας. Αυτές μπορούν να περιοριστούν στην Απώλεια Εισοδήματος, στο Προσωπικό Ατύχημα ή στη Νοσοκομειακή Περίθαλψη Καταστροφικών Ασθενειών, με μεγάλα αφαιρετέα αρχικά έξοδα για να περιοριστούν οι μικροαποζημιώσεις και να παραμείνει προσιτό το Ασφάλιστρο.
Και σε αυτές τις Ασφάλειες ο Ασφαλιστής μιας Εταιρείας μπορεί να προσφέρει εξαιρετικές Υπηρεσίες στους Πελάτες του, χωρίς να χρειάζεται να κάνει κανενός είδους Μάρκετινγκ, προκειμένου να του προσφέρει το καλύτερο Συμβόλαιο της Αγοράς! Αυτό ισχύει για μεγάλα Συμβόλαια Ομαδικά ή Συνταξιοδοτικά ή Ασφαλίσεις Μεγάλων Έργων. Αυτές οι Υπηρεσίες είναι υπερβολικά δύσκολες, δεν μπορούν να τις προσφέρουν οι νέοι που μπαίνουν στον επάγγελμα για να σταδιοδρομήσουν. Χρειάζονται πολλά χρονια τριβής και Μελέτης για να γίνεις ένας ειδικευμένος Πράκτορας ή Μεσίτης!
Ο κάθε Κλάδος είναι και μια ολόκληρη επιστήμη!
Οι τυποποιημένες Ασφάλειες Ζωής, π.χ., η Ισόβια, δεν έχουν μεγάλες αποκλίσεις, ούτε η Α.Ε. ή το Π.Α. Οι διαφορές είναι μικρές για να θεωρηθεί ότι δεν προσφέρεις το καλύτερο συμβόλαιο στον Πελάτη σου.
Οι Υπηρεσίες του Ασφαλιστή βαρύνουν περισσότερο στον τρόπο που αναλύει τις Ανάγκες του Πελάτη του και λιγότερο στην Ανταγωνιστικότητα των Συμβολαίων που πουλάει.
Όσοι έχουν γνωρίσει το ΜΕΛΟΙΚ καταλαβαίνουν καλύτερα τι εννοούμε.
Ο Ιδιωτικός Τομέας σε όλο τον κόσμο απομακρύνεται σταθερά από τις Ασφάλειες Νοσοκομειακής Περίθαλψης. Όταν ολόκληρα Ταμεία δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στα τεράστια κόστη που αυτή προϋποθέτει, πώς θα τα καταφέρει μια Ιδιωτική Εταιρεία όσο μεγάλο πελατολόγιο και να διαθέτει;
Η Νοσοκομειακή Περίθαλψη, σεβαστοί συνάδελφοι, δεν είναι μια απλή είσοδος σε ένα Νοσοκομείο για μια έστω σοβαρή εγχείρηση. Νοσοκομειακή Περίθαλψη χρειάζεται ο κόσμος στα 70, στα 80 και στα 90! Η οποία κοστίζει δισεκατομμύρια σε φάρμακα, φροντίδα και άλλες Υπηρεσίες. Ποιος Αναλογιστής μπορεί να δημιουργήσει ένα ανταγωνιστικό και προσιτό Ασφάλιστρο που να καλύπτει αυτές τις Υπηρεσίες!
Δε θα αργήσει η εποχή που όλες οι Εταιρείες θα αποσυρθούν από αυτή την επικίνδυνη επιχειρηματική δραστηριότητα, εκτός αν πρόκειται για πονηρές Εταιρείες, που εμφανίζονται για να αρπάξουν τα Ασφάλιστρα μέσω των πάντα διαθέσιμων Διαμεσολαβούντων, που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η Προμήθεια!
Πρέπει να καταλάβουν οι Διαμεσολαβούντες ότι οι Εταιρείες δεν είναι… ανθρωποφάγοι, που στόχο έχουν να καταβροχθίσουν τον… Ανυπεράσπιστο Ασφαλιστή. Οι Στόχοι είναι κοινοί. Βρίσκονται και οι δύο από την ίδια πλευρά του τραπεζιού, όχι αντικριστά.
Μην ξεχνάτε ποτέ ότι αυτός που ρισκάρει είναι μόνο η Εταιρεία. Όλοι οι υπόλοιποι λειτουργούν ως Συνέταιροι, Κερδίζουν εκ του Ασφαλούς και Εισπράττουν τοις Μετρητοίς, πρώτοι, το μερίδιό τους από το Ακαθάριστο Ασφάλιστρο!
Πολύ …ενδιαφέρον το ΑΝΩΝΥΜΟ άρθρο. Προφανώς, αυτός που το συνέταξε δεν έχει πουλήσει πρόγραμμα υγείας στη ζωή του και ακόμη και εάν έχει πουλήσει, ποτέ του δεν το υποστήριξε ως όφειλε (στην αρρώστια του πελάτη του). Αλλοιώς δεν θα τα αποκαλούσε ¨ευκολοπούλητα”. Το να πουλήσεις ένα πρόγραμμα υγείας, χρειάζεται βαθιά γνώση του αντικειμένου και ο ασφαλιστής είναι υποχρεωμένος να εξυπηρετεί τον πελάτη του συνεχώς και μάλιστα στις πιό δύσκολες στιγμές του.
Δηλαδή όλες οι καταγγελίες που γίνονται γαι σοβαρή αιτία δικαιολογούν σοβαρή αιτία; Δυστυχώς οι εταιρίες έχουν και το καρπούζι και το μαχαίρι εις βάρος των ασφαλιστών.
Ολοι αυτοί οι ασφαλιστές με χαρτοφυλάκια 300.000,400.000-500.000,600.000που τά έχουν χτίσει με τόσο κόπο και είναι 55-60 ετών δεν μπορούν να χαλαρώσουν;
Ρισκάρει μόνο η ασφαλιστική και οχι ο ασφαλιστής;
Μήπως είμαστε αστείοι;
Ο ασφαλιστής ΡΙΣΚΑΡΕΙ και πολύ μάλιστα την στιγμή που δεν τον κατο χυρώνει τίποτα απέναντι στήν ασφαλιστική εταιρία παρά μόνο μια σύμβαση που μιλάει
για αποκλειστικότητες παραγωγή στόχους παρουσίες και απουσιολόγια.
ΤΕΒΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ!!!!
Πρέπει να συνεχίσουν την νεα παραγωγή τα meeting του στύλ πόσα θα φέρεις, πόσα έφερες, πόσα ραντεβού έχεις κλπ;
Προφανώς ο ανώνυμος συντάκτης του άρθρου είναι εκτός πραγματικότητας ή καλοθελητής. Αγαπητέ κύριε Χ , φαίνεστε να γνωρίζετε αρκετά αλλά τα καταγράφετε με την οπτική και το συμφέρον των ασφαλιστικών, οι οποίες χρησιμοποιούν τους ελεύθερους επαγγελματίες- ασφαλιστές κατά το δοκούν και όταν τους ξεζουμίσουν τους κάνουν μία καταγγελία για δήθεν σπουδαίο λόγο.
Δυστυχώς όμως για αυτές ,εμείς οι επαγγελματίες ασφαλιστές που απομείναμε ,γνωρίζουμε καλά τα δικαιώματά μας και αντιδρούμε ,έστω και σε ατομικό επίπεδο.Θα ήθελα να σας αναφέρω αρκετά περισσότερα αλλά επιδή το κείμενό σας είναι παντελώς άστοχο , θα μου έπερνε αρκετές γραμμές.
Καλή τύχη σε σας και τις πολυεθνικές.
Οι αντιδράσεις μερικών μπλόγκερς βεβαιώνουν πολλούς από τους ισχυρισμούς του κειμένου δεν είστε σε θέση να κρίνετε μια κατάσταση σφαιρικά. Τα κοιτάτε όλα στενοκέφαλα και κοντόφθαλμα βασισμένη στα συμφέροντα σας… παρόλο που είμαι Ασφαλιστής πολλά χρόνια είναι η πρώτη φορά που διαβάζω ένα σοβαρό, ισορροπημένο κείμενο που με αναγκάζει να παραδεχτώ πολλά πράγματα. δεν ενδιαφερόμαστε για τα συμφέροντα του αλλουνού κείμενα σαν και αυτά μας βοηθάνε να προσγειωνόμαστε και να γινόμαστε περισσότερο ρεαλιστικοί στις διαπραγματεύσεις μας.
Ενας ακομα λογος που γινεται χαμος στο επαγγελμα μας.Γεμισε η ελλαδιτσα προφεσορες.
Δε πιστευω οτι εχει σχεση με το χορο ο συγγραφεας του εργου.
Ώστε αυτό είπε ο CEO της AXA ε; Φοβερό ! Το θέμα είναι ΠΟΙΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ; Αυτόν που βρήκε ΑΥΤΟΣ ή για αυτόν που ΒΡΗΚΑ ΕΓΩ ; Και μήπως στο πίσω μέρος του μυαλού του, σκεφτόταν πως, εάν με πείσει με αυτό που λέει, τελικά κάποια ώρα θα του μείνει ο πελάτης, σ’ αυτόν τον ίδιο; ΚΤΗΜΑ ΤΟΥ; Να πείτε στον CEO της AXA στην Ελλάδα, όταν θέλει να λέει τέτοια, να το κάνει για τους πελάτες ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ, κι όχι για τους πελάτες που άλλοι έτρεξαν με ήλιο και βροχή για να βρούν. Αυτά από εμάς που δεν είμαστε ούτε CEO ούτε AXA, αλλά που ζούμε την πραγματικότητα στην Ελλάδα. Ευχαριστούμε .
Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ή ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ ΤΟΥ.
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ CEO-ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΥΟ ΑΞΟΝΕΣ ΚΥΡΙΩΣ. [Α] ΠΩΣ ΧΤΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ[Β]ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΗΛΘΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ.ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΑΔΙΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ-ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΟΠΕΙ Η ΠΕΡΙΣΣΗ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ, ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΟ AGENCY, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΛΑΤΕΣ-ΟΥΤΕ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ-ΜΕΣΙΤΩΝ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΥΑΓΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ-ΤΡΑΠΕΖΩΝ!! ΤΕΛΟΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ,ΟΜΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΓΟΝΥΠΕΤΗΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΞΑ, ΝΑ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ! ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ.ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΑΡ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΟΥΔΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΠΕΛΑΤΟΥ- ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ.ΟΥΔΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΑΔΟ ΖΩΗΣ.ΝΑΙ, Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΕ ΚΛΑΙΝΕΝ.ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.
διαχειρισται του σαιτ αυτη την φορα μας εκλησσετε δυσαρεστα και μας δημιουργητε μεγαλα και ευλογα ερωτηματικα για ολα αυτα περι προμηθειων …για να μην μακρυγορουμε τοχετε πιασει απο πανω μεχρι κατω λαθος και μεγαλο λαθος.
κανω αυτη την δουλεια γιατι ετσι θελω, οσο θελω ,με οποιον θελω και για οσο θελω
το τι περνω αφορα εμενα και την συμφωνια πουχω κανει ….ολα ταλλα ειναι εκ του πονηρου για να μην πω και τιποτα αλλο……. κυριοι διαχειριστες δουλευω οσο θελω με οποιο τροπο θελω και εισπρατω για το σερβις που δινω …..
ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΟΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΕΝΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ,ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ? ΓΝΩ ΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ?