Το “ID” προκειμένου να βελτιώνει συνεχώς τις Υπηρεσίες του προς όλους τους εργαζόμενους στον Κλάδο, δημιούργησε Πέντε Νέα Κλαδικά Φόρουμ Ελεύθερης Επικοινωνίας κατά Θέση Εργασίας, 30.000 και πάνω Εργαζόμενων στον Κλάδο των Ασφαλειών, ώστε να έχουν όλοι την ευκαιρία να εκφράσουν τις απόψεις τους, τις ιδέες τους και πιθανόν χρήσιμες προτάσεις που θα βελτιώσουν τόσο την Επαγγελματική μας Ζωή, τόσο και την Προσωπική. Έτσι, λοιπόν, είτε είστε Εργαζόμενος Υπάλληλος στα Κεντρικά, για πρώτη φορά στην ιστορία του Κλάδου θα έχετε την ευκαιρία να Επικοινωνείτε μεταξύ σας, μακριά από τις Κομματικές Συνδικαλιστικές Παρεμβάσεις που απέδειξαν όλα αυτά τα χρόνια ότι το πρώτο τους Μέλημα ήταν και είναι η Προσωπική τους Πολιτική Εξέλιξη, το δεύτερο, η Αφοσίωση στο Κόμμα για να πετύχουν το σκοπό τους, η τρίτη οι ανεξέλεγκτες και προκλητικές παροχές προς τους Εργαζόμενους, που Πτώχευσαν τη χώρα, και τελευταίο Μέλημά τους, ο Οργανισμός στον οποίο Εργάζονται! Οι ζημίες μιας μόνον Κρατικής Εταιρείας υπερέβησαν το ένα δισεκατομμύριο ευρώ τα τελευταία χρόνια, πέρα από τα Κέρδη που μπορούσε να παράγει, αν Διοικούνταν από Επαγγελματίες Μάνατζερ και σύμφωνα με τα πρότυπα των ξένων Εταιρειών. Εκτός, όμως από τους 20.000 περίπου Εργαζόμενους στα Κεντρικά, ο αριθμός είναι κατά προσέγγιση, υπάρχει η μικρή Κατηγορία των Στελεχών των Κεντρικών, (Οικονομικοί Διευθυντές, Διευθυντές Κλάδων, Αποζημιώσεων, Πωλήσεων κ.ά.) η οποία προσφέρει ένα τεράστιο έργο στον Κλάδο, χωρίς να είχε ποτέ την ευκαιρία να εκφράσει τις Απόψεις της, τα Άγχη της και την τρομακτική πίεση που αισθάνεται κάθε μέρα, είτε για να βρει τρόπους να μοιράσει τα πάντα περιορισμένα χρήματα που έχει στη διάθεσή της η Εταιρεία, να απασχολεί πέντε και δέκα υπαλλήλους για να μπορέσει να εισπράξει το αίσχος των μεταχρονολογημένων ακάλυπτων επιταγών, να προβλέψει από που θα τις έρθει το επόμενο “κανόνι” που μετράει σε δυσεύρετα εκατομμύρια, να αντιμετωπίσει τη σφαγή του ανταγωνισμού που κυνηγάει κάθε μέρα τις μεταγραφές, το ανεκδιήγητο Ελληνικό Κράτος, που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ της πιο Ανεπαρκούς και πιο Διεφθαρμένης Διακυβέρνησης που λειτουργεί στον πλανήτη… Η διεύθυνση είναι: www.insurancedaily.gr/forum
Βέβαια, υπάρχει και η κατηγορία των Ανθρώπων των Πωλήσεων, των Διαμεσολαβούντων, οι οποίοι είναι οι Μοναδικοί που Φέρνουν τα Χρήματα στις Εταιρείες και ας τους κυνηγάνε Θεοί και Δαίμονες! Τα προβλήματα, πάντα τα δημιουργεί η Ηγεσία! Ποτέ οι Εργαζόμενοι! Έτσι, λοιπόν, αν είστε ή Μεσίτης ή Πράκτορας, ή Διευθυντής Καταστήματος Ζωής και Υγείας, ή Ασφαλιστικός Σύμβουλος, θα έχετε, κατά κατηγορία, την ευκαιρία να ανταλλάσσετε απόψεις, να κάνετε νέες γνωριμίες, να φέρνετε θέματα στην επιφάνεια που δεν είναι εύκολο να βλέπουν το φως της δημοσιότητας για εύλογους λόγους και πολλά άλλα που σίγουρα θα προσφέρουν σε όλους τους εμπλεκόμενους Πρόσθετη Αξία. Διαβάστε τα θέματα που σας απασχολούν και που το Φόρουμ της Κατηγορίας σας θα σας επιτρέπει να σχολιάζετε και να εκφράζετε τις ιδέες σας και τις προτάσεις σας. Θα λειτουργούν ως κέντρα Ελεύθερης Σκέψης και Ανταλλαγής Απόψεων, και σίγουρα είναι ανοιχτά να συζητήσετε και άλλα θέματα της καθημερινότητας που αφορούν την επαγγελματική σας καριέρα και εξέλιξη. Η Αρχή μας παραμένει αναλλοίωτη: Προτιμάμε τη “Χυδαιότητα” από τη “Φίμωση”. Όσο και αν αντιπαθούμε τη “Χυδαιότητα, η “Φίμωση” είναι εκατό φορές πιο επικίνδυνη. Διαβάστε τα θέματα:
Στελέχη Διοίκησης: Η εξασφάλιση της πίστωσης της εργασίας για να μην τις οικειοποιείται ο προϊστάμενος. Οι προκλήσεις υφισταμένων κατά των ανωτέρων στις εταιρείες που ελέγχονται από το Δημόσιο, όταν έχουν ισχυρές διασυνδέσεις με το Κόμμα που Κυβερνά. Οι αναξιόπιστοι Πράκτορες που κρύβονται πίσω από άφθαρτους νέους. Ο χειρισμός της Ανεξαρτησίας των Ικανών Στελεχών των Κεντρικών και των Πωλήσεων. Η παραγωγικότητα του Agency System. O αθέμιτος ανταγωνισμός αναξιόπιστων Εταιρειών. Solvency II. ΔΛΠ.
Εργαζόμενοι στα Κεντρικά: Η παράκαμψη των στεγανών επικοινωνίας με τη Διοίκηση, όταν αυτή αρνείται να ακούσει τους εργαζομένους και μιλάει μόνο με τους Διευθυντές. Η Πολιτική στο χώρο της Εργασίας των Κρατικών Εταιρειών. Η “Πολιτική” ως Δεξιότητα στο χώρο της Εργασίας. Γνώσεις και Συμπεριφορά. Η Επικοινωνία με τη Διοίκηση. Ο χειρισμός του Προϊστάμενου. Η παράκαμψη των στεγανών επικοινωνίας με τη Διοίκηση. Ικανότητα και Αφοσίωση. Η Προαγωγή Φίλων. Πληροφόρηση λόγω ενδιαφέροντος για την Εταιρεία ή κακοήθεια της Ρουφιανιάς.
Μεσίτες & Πράκτορες: Η απειλή της απευθείας Ασφάλισης Αυτοκινήτων. Οι δυσκολίες πώλησης άλλων συμβολαίων εκτός αυτοκινήτου. Το πρόβλημα των εισπράξεων. Ο ασφυκτικός κλοιός των δίμηνων πινακίων. Τα “Δέντρα” απειλούν μεγάλες Πρακτοριακές. Οι Ελεγκτικοί Θεσμοί της Πολιτείας. Τα νεα φορολογικά μέτρα. Οι νέες Εταιρείες και ο ανταγωνισμός του χαμηλού ασφαλίστρου. Πώς λειτουργούν οι ξένοι Μεσίτες & Πράκτορες.
Διευθυντές Καταστημάτων Ζωής & Υγείας: Αντιμετωπίζουμε πρόβλημα Στρατολόγησης ή έλλειψης Στρατολόγων; Η απώλεια συνεργατών. Agency ή Πρακτορείο. Τα χαρτοφυλάκια και η εξασφάλισή τους. Η συνεχής Παρακίνηση των Ασφαλιστών. Η Πειθαρχία των Κορυφαίων Ασφαλιστών. Η πολυπλοκότητα των Συμβολαίων Ασφάλισης. Η επιστροφή στην Προσωπική Παραγωγή. Προσωπική Μείωση ή Ανακούφιση. Τα προβλήματα εισοδήματος του Ομαδάρχη. Προαγωγή ο Ομαδάρχης ή δοκιμή άλλης καριέρας, με την ασφάλεια της επιστροφής στην Προσωπική Παραγωγή. Η Επιλογή της καριέρας του Ομαδάρχη είναι αποφυγή της πίεσης της Προσωπικής Παραγωγής; Πώς λειτουργούν οι ξένοι Agency Manager.
Ασφαλιστές Ζωής & Ζημιών. Οι Ανασφάλειες του επαγγέλματος. Το καθημερινό Άγχος συνεχούς εύρεσης νέων πελατών. Ο ανταγωνισμός. Οι Ακυρώσεις. Η Εξυπηρέτηση Πελατών. Η Οργάνωση του Γραφείου. Ο Δύσκολος Πελάτης. Η Απόρριψη της Αποζημίωσης. Η συνεχής επιμόρφωση. Εναλλακτικές Εφαρμογές Ασφαλειών Ζωής. To Financial Planning. Πωλήσεις Ζωής και Υγείας, μόνο ή και Πωλήσεις και Ζημιών ή μόνο Ζημιών. Η Ειδίκευση του Ασφαλιστή του Agency System. Λεπτομέρειες Προσφοράς Πρόσθετης Αξίας Υπηρεσιών προς τους πελάτες. Οι Συστάσεις. Το Μάρκετινγκ των Ασφαλιστικών Υπηρεσιών. Πώς Λειτουργούν οι ξένοι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι.
Όπως βλέπετε, σεβαστοί αναγνώστες του “ID”, έχετε αρκετά θέματα να αρχίσετε την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων, τις οποίες δεν θα μπορούμε να ελέγχουμε για πιθανές ύβρεις ή κατηγορίες, για αυτό σας παρακαλούμε να μην παρασύρεστε από προσωπικές διαμάχες ή συγκρούσεις, οι οποίες φαίνονται και δεν ενδιαφέρουν τους υπόλοιπους χρήστες του Φόρουμ.