Αγαπητοί συνεργάτες, Είναι γεγονός ότι το φετινό μας συνέδριο διεξάγεται σε μια ευαίσθητη ασφαλιστικά περίοδο.
Βρισκόμαστε στο μέσο μιας μεγάλης παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, που αργά αλλά σταθερά εξελισσόταν.
Η κρίση αυτή δεν είναι απλά μια κρίση οικονομική. Είναι μια κρίση θεσμών και αξιών. Σήμερα περισσότερο παρά ποτέ έννοιες όπως «επιχειρηματική ηθική» και «αξιόπιστος οργανισμός» αποκτούν ουσία.
Μέσα σε αυτή τη συγκυρία η Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά δε μένει ανεπηρέαστη από τις εξελίξεις. Βρέθηκε, όχι όμως ξαφνικά, στη μέση του μηδέν και του πουθενά.
Όλοι μας γνωρίζαμε τι συνέβαινε.
Όλοι μας γνωρίζαμε τις διαρθρωτικές αδυναμίες αλλά και τα προβλήματα που την απασχολούσαν. Όλοι μας γνωρίζαμε το τι θα γίνει, δε γνωρίζαμε όμως πότε θα γίνει, αν και το υποψιαζόμασταν.
Και βέβαια, εκτός ολίγων, όλοι οι εμπλεκόμενοι, Πολιτεία, Εταιρείες, διαμεσολαβούντες, παρακολουθούσαν παθητικά, γιατί πίστευαν ότι έτσι βόλευε.
Όταν λοιπόν έφτασε η στιγμή που άρχισαν να εφαρμόζονται κανόνες και αποφάσεις, όλοι αντιλήφθησαν ότι τα ψέματα τελείωσαν.
Προσωπικά την περίμενα αυτή τη στιγμή και χαίρομαι πραγματικά, γιατί αισθάνομαι ότι αρχίζουν να αναγνωρίζονται εκείνες οι εταιρείες και εκείνα τα παραγωγικά δίκτυα που προσπαθούσαν να λειτουργήσουν με αρχές και αξίες σε αυτή την αγορά.
Γίναμε ΓΡΑΦΙΚΟΙ πολλές φορές προσπαθώντας να λειτουργήσουμε στο πλαίσιο ενός υγιούς ανταγωνισμού και πολλές φορές αισθανθήκαμε ανήμποροι και απογοητευμένοι, όταν αντιμετωπίζαμε τα ειρωνικά χαμόγελα εκείνων που απολάμβαναν πρόσκαιρα κέρδη, εκείνων που κακοποιούσαν βάναυσα την ασφαλιστική συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή, εκείνων που κυριολεκτικά καταπατούσαν κάθε έννοια λογικής και ασφαλιστικής δεοντολογίας.
Κι όμως, εμείς στην Εθνική αντισταθήκαμε, πονέσαμε πολύ και ματώσαμε ακόμα πιο πολύ.
Πιστεύω όμως τώρα ότι αρχίζει να έρχεται σιγά σιγά η στιγμή της δικαίωσης για όλες εκείνες τις εταιρείες που λειτούργησαν με αρχές και αξίες για πολλά χρόνια.
Εμείς σταθήκαμε για ένα και μοναδικό λόγο, γιατί μας στηρίξατε εσείς, ένα υπέροχο Δίκτυο που σε όλες τις δύσκολες στιγμές που περάσαμε μείνατε κοντά μας, κοντά στον πελάτη, δεν παρασυρθήκατε από εύκολες και πρόσκαιρες λύσεις στο βωμό εξυπηρέτησης προσωπικών σας συμφερόντων.
Υπήρξαν, βέβαια, ευτυχώς, κάποιοι ολίγοι που αποκόμισαν αρκετά οικονομικά οφέλη συνεργαζόμενοι με τον ανταγωνισμό, νομίζοντας ότι με αυτόν τον τρόπο μας ξεγελούσαν.
Και βέβαια, εάν όλοι εσείς λειτουργούσατε με τον ίδιο τρόπο όπως εκείνοι, η Εταιρεία θα είχε καταρρεύσει.
Για όλα όσα κάνατε για τη στήριξη της Εταιρείας μας σας αξίζει το πιο μεγάλο μου «ευχαριστώ».
Φτάσαμε, λοιπόν, στη στιγμή που τα πάντα στο ασφαλιστικό χώρο αρχίζουν να ξεκαθαρίζουν, Εταιρείες και Δίκτυα θα κρίνονται και θα διακρίνονται με βάση τις θεσμοθετημένες αξίες, τις σχέσεις εμπιστοσύνης, τη συνέπεια και τον επαγγελματισμό.
Σε αυτή την εποχή ο «δύσπιστος» καταναλωτής, που «τιμώρησε» την έλλειψη επαγγελματικής δεοντολογίας καθηλώνοντας το ποσοστό ασφάλισης στο 2,3% του ΑΕΠ για μία ολόκληρη δεκαετία, αυτός που ξοδεύει για ασφάλειες κάθε χρόνο τα ίδια χρήματα που ξοδεύει για την αγορά μερικών πακέτων τσιγάρων, αυτός θα αναζητήσει τον άξιο και πιστό σύμμαχό του!
ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ!
Η ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΝΤΑ με γνώμονα τη συνέπεια στις υποχρεώσεις και τις υποσχέσεις της ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ Επένδυσε και δημιούργησε, με κόπο, το πιο μεγάλο κεφάλαιο.
Την πιο σταθερή αξία μιας επιχείρησης.
Το όνομά της.
Αυτό είναι και το μεγάλο πλεονέκτημα μας, είναι η ευκαιρία μας, είναι η στιγμή να πετύχουμε όλα όσα μας αξίζουν, με έναν όρο !
Να πορευτούμε συντεταγμένα, οργανωμένα, γρήγορα και συστηματικά στο δρόμο του κοινού οράματός μας!
Του οράματος που θέλει την Εθνική πάντα στην κορυφή της αγοράς. Του οράματος που θέλει την Εθνική πρωταγωνίστρια και με μεγάλο μερίδιο στο μυαλό και στις καρδιές των ανθρώπων.
Προσωπικά αισθάνομαι μεγάλο βάρος ευθύνης, γιατί ευρισκόμενος στη θέση του Συντονιστή Διευθυντή Πωλήσεων οφείλω να κάνω όλες τις ενέργειες και κινήσεις, από τη δική μου πλευρά, που θα βοηθήσουν στο να συνεχίζει η Εταιρεία να διαδραματίζει τον ηγετικό της ρόλο τα επόμενα χρόνια.
Όλοι πρέπει να συμμετάσχουμε σε αυτή την προσπάθεια!
Και, Αγαπητοί μου, σας ερωτώ, με τα πλεονεκτήματα που διαθέτουμε όπως:
Εξαιρετικά προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές,
Ικανοποιημένους πελάτες,
Υψηλό βαθμό εμπιστοσύνης πελατών στα Δίκτυά μας,
Υποστηρικτικές πελατοκεντρικές κινήσεις (πελατολόγια),
Με ένα παραγωγικό δίκτυο, το πιο δυναμικό της αγοράς, και μέσα σε αυτό το περιβάλλον «ευκαιρίας» που ζούμε, δε θα έπρεπε να έχουμε κυριολεκτικά σαρώσει την αγορά;
Τι λείπει, λοιπόν;
Ένα απλό βήμα!
Για να κάνουμε τη μεγάλη διαφορά!
Για να κάνουμε την παρουσία μας ακόμα πιο ΕΝΤΟΝΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ σε όλους και σε όλα τα επίπεδα!
Θα μου πείτε «δεν είσαι ευχαριστημένος;».
Ασφαλώς και είμαι και πιστεύω ότι όλοι αναγνωρίζουν το τεράστιο έργο που έχει επιτευχθεί τα τελευταία χρόνια.
Όλοι μας και όλα έχουν αλλάξει, έχουμε πάει πολλά βήματα μπροστά, τόσα όσα μας επιτρέπουν να διατηρούμε ένα αίσθημα σιγουριάς και υπεροχής.
Είναι πολλά όσα μαζί έχουμε καταφέρει, όμως ΔΕΝ είναι αρκετά για να κάνουν τη μεγάλη διαφορά!
Είμαι από εκείνους που ασκούν σκληρή κριτική πρώτα στον εαυτό μου.
Θεωρώ όμως ότι έφτασε η στιγμή να υλοποιήσουμε πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά τις μεγάλες αποφάσεις που έχουμε πάρει σαν Εταιρεία.
Για να σταματήσει η δύναμη της αδράνειας να μας εμποδίζει να είμαστε πιο ευέλικτοι, πιο γρήγοροι, πιο αποτελεσματικοί.
Εμείς γνωρίζουμε τις αδυναμίες και τα προβλήματά μας, δεν εθελοτυφλούμε και δεν προσπαθούμε προσφέροντάς σας κάποια κίνητρα και παροχές να σας κλείσουμε τα μάτια.
Είμαστε αποφασισμένοι να αντιμετωπίσουμε όλα αυτά που σας προβληματίζουν (και γι’ αυτό σας ζητώ ειλικρινά «συγγνώμη»).
Γρήγορα θα είναι παρελθόν.
Η νέα αγορά έχει ανάγκη από ηγέτη, και αυτός δεν μπορεί να είναι άλλος από την ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ.
Αγαπημένοι μου συνεργάτες, μαζί κάνουμε ένα μεγάλο ταξίδι! Ένα ταξίδι που το χαρακτηρίζει η αμοιβαία εμπιστοσύνη, η πίστη στις δυνατότητες και στις ικανότητές σας, η συνεχής και ακούραστη προσπάθεια, η επιμονή και το ΠΑΘΟΣ! Ένα ταξίδι που δεν έχει όρια. Μέσα από αυτή την πορεία πετύχαμε μαζί ένα εξαίρετο έργο.
Βασικό μας όραμα Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ!
Διαμορφώσαμε αντικειμενικές σχέσεις με διαφάνεια, με τη θέσπιση του Κανονισμού Πωλήσεων που πρόσφατα αναθεωρήθηκε και ήταν προϊόν συλλογικής συνεργασίας μεταξύ μας.
Κι εδώ θα ήθελα να προσθέσω ότι είναι πλέον επιτακτική ανάγκη, αλλά και υποχρέωσή μας να εφαρμόσουμε αυτόν τον κανονισμό, και θα τον εφαρμόσουμε στο σύνολό του.
Σχεδιάσαμε και δημιουργήσαμε σπουδαίες συνεργασίες, προσφέροντάς σας ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΑ ΩΡΙΜΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ, για την ανάπτυξη των εργασιών σας. Μόλις πριν από λίγες ημέρες ξεκίνησε η συνεργασία με το μαιευτήριο ΜΗΤΕΡΑ και σύντομα ξεκινάει και με τα ΛΗΤΩ και ΙΑΣΩ.
Ελπίζουμε ότι σύντομα θα υπάρχει και συνέχεια με αντίστοιχα μαιευτήρια της περιφέρειας.
Δεν ξεχνάμε και την υπόσχεσή μας για την εκμετάλλευση του πελατολογίου των ομαδικών συμβολαίων που δεν τηρήθηκε, αλλά κι αυτό θα το πράξουμε.
Δώσαμε μεγάλη βαρύτητα στην εκπαίδευση, θεωρώντας τη γνώση τον ακρογωνιαίο λίθο για την ποιότητα και τον επαγγελματισμό του συνεργάτη μας. Στην κατεύθυνση αυτή στήσαμε ένα εργαστήριο δεξιοτήτων διοίκησης, όπου συμμετέχουν 110 νέοι Προϊστάμενοι και Ομαδάρχες.
- Βελτιώνουμε την επικοινωνία μαζί σας.
Έτσι, πρώτον, προχωρήσαμε σε μεγάλη βελτίωση της συμφωνίας στη συνεργασία που έχουμε με την Cosmote, και, δεύτερον, δημιουργούμε προσωπικά e-mails μέχρι και επιπέδου unit-manager εγκαθιδρύοντας και άλλον ένα δίαυλο στην καθημερινή μας επικοινωνία.
Δημιουργήσαμε ένα σύγχρονο και στοχευμένο μείγμα επικοινωνίας, που περιλαμβάνει διαφήμιση, νέα έντυπα, νέο διαδικτυακό τόπο για το παραγωγικό μας δίκτυο και τους πελάτες της Εταιρείας μας.
Δημιουργήσαμε το ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ, που με χαρά ανακοινώνω ότι ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ!
Το νέο site που φτιάξαμε ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ τους συνεργάτες μας, ΤΟ SITE ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ, θα αποτελεί το νέο σας δυναμικό εργαλείο ενημέρωσης και πληροφόρησης σε θέματα Εταιρείας και αγοράς, κάνοντας το πολύτιμο έργο σας περισσότερο εύκολο κι εσάς περισσότερο ανταγωνιστικούς.
Στην προσπάθεια στήριξής σας στήσαμε ένα ολόκληρο σύστημα εσωτερικών ερευνών που πραγματοποιήθηκαν την προηγούμενη χρονιά, από τις οποίες αποκομίσαμε χρήσιμες πληροφορίες. Διαπιστώσαμε ότι:
Αγαπητοί συνεργάτες, Όλοι εσείς μέσα από την επίπονη καθημερινότητά σας κατανοήσατε ότι η στοχοθεσία, η εποπτεία, η επικοινωνία, η συνεργασία θα πρέπει να αποτελούν τη βάση της δουλειάς και της λειτουργίας μας.
Το αποτέλεσμα ήταν να βελτιώσετε την παραγωγικότητα από 0,8 συμβόλαια ανά μήνα και ανά ασφαλιστή το 2004 σε 1,1 συμβόλαιο ανά μήνα και ανά ασφαλιστή.
Απέχουμε όμως πάρα πολύ από το να ικανοποιήσουμε τους δείκτες που απαιτούνται για να χαρακτηριστεί κάποιος επαγγελματίας ασφαλιστής.
Το αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα η προσπάθεια θα επικεντρωθεί σε μηχανογραφικές εφαρμογές που θα παρακολουθούν την ημερήσια, εβδομαδιαία, μηνιαία δραστηριότητα των συνεργατών και όλης της ιεραρχίας των Πωλήσεων.
Από την ανάλυση των στοιχείων θα μας δοθεί η δυνατότητα να βελτιώσουμε τυχόν αδυναμίες των συνεργατών, να τους εκπαιδεύσουμε και να τους καθοδηγήσουμε προς την κατεύθυνση που απαιτούν οι συνθήκες και οι ανάγκες της αγοράς.
Η λέξη «επαγγελματίας» ασφαλιστικός σύμβουλος έχει σήμερα αξία μεγαλύτερη από ποτέ. Και επαγγελματίας δε σημαίνει αυτός που αποφασίζει, απλώς, να κάνει ένα επάγγελμα. Επαγγελματίας είναι αυτός που ασχολείται σοβαρά με τη δουλειά του και λειτουργεί σε ένα πλαίσιο που θέτει η Εταιρεία μας αλλά και η Αγορά.
Τι σημαίνει αυτό;
Ότι τελείωσε η εποχή του μέτριου και του λίγου. Τελείωσε η εποχή όπου κάποιοι συνεργάτες θα ασχολούνται μόνο με τη συντήρηση του χαρτοφυλακίου τους. Τιμούμε όλους εκείνους που έθεσαν τις βάσεις για τη λειτουργία του AGENCY! Τους ευχαριστούμε, γιατί είναι η ίδια η Εθνική! Δεν πρέπει, όμως, και δεν μπορούμε να μένουμε μόνο στην ιστορία.
Η ιστορία είναι χρήσιμη όταν αντλούμε διδάγματα από αυτήν και τα χρησιμοποιούμε για να πάμε μπροστά. Σε αντίθετη περίπτωση, είμαστε καταδικασμένοι σε μαρασμό και αφανισμό.
Το παραγωγικό μας Δίκτυο είναι αυτή τη στιγμή σε ένα κρίσιμο μεταβατικό στάδιο, είναι ένα μείγμα παλαιών και νέων, με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Εμείς μαζί θα ξεκαθαρίσουμε το τοπίο!
Θα πετύχουμε τον πιο αποτελεσματικό συνδυασμό! Θα συνδυάσουμε και θα αξιοποιήσουμε την εμπειρία, τη γνώση, τη σοβαρότητα και το κύρος των παλαιών συνεργατών με το όραμα, το πάθος, τον ενθουσιασμό, τη συστηματική ανάλυση της δραστηριότητας, αλλά και τη φιλοδοξία των νέων για την πορεία τους προς την κορυφή. Το δυναμικό των πωλήσεών μας έχει τεράστιες δυνατότητες αλλά και ικανότητες.
Η συνέπεια, η αγάπη για τη δουλειά, ο ζήλος, ο δυναμισμός, η τόλμη, η αποφασιστικότητα, η προσήλωση στην επίτευξη των στόχων, ο σεβασμός στους θεσμούς και η πειθαρχία στη λειτουργία του συστήματος είναι μερικές μόνο από τις λέξεις που συνθέτουν τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου ασφαλιστή.
Αντίθετα, η εσωστρέφεια, η συντήρηση, η αναβλητικότητα, η απραξία, η αδράνεια, ο εφησυχασμός είναι μερικές από τις λέξεις που περιγράφουν τον ασφαλιστικό σύμβουλο του χθες, που ουσιαστικά είναι καταδικασμένος να φύγει αργά ή γρήγορα από την αγορά.
Θα μπορούσαμε να διακρίνουμε τους ασφαλιστές σε τρεις κατηγορίες κι εκεί ο καθένας μπορεί να τοποθετήσει τον εαυτό του και να σκεφτεί σε ποια κατηγορία θέλει να ανήκει.
- Σε αυτούς που τηρούν απλώς τον κανονισμό πωλήσεων και πολλές φορές μάλιστα με χίλια ζόρια και πιέσεις.
- Σε αυτούς που εργάζονται με σύνεση και συνέπεια για να πετύχουν αποτελέσματα που εξυπηρετούν μόνο τους βιοποριστικούς στόχους τους.
- Ή σε αυτούς που οδηγό έχουν το ΠΑΘΟΣ, την προσφορά και την αγάπη για τη δουλειά που κάνουν. Που με ζήλο και δυναμισμό, πάνω και πέρα από τις συμβάσεις και τις συνηθισμένες πρακτικές, Ξεχωρίζουν, Πρωταγωνιστούν και Απογειώνονται.
Δυστυχώς, δεν έχουμε την πολυτέλεια των δοκιμών.
Σε αυτή την περίοδο κρίσεως που διανύουμε ασφαλώς ο δρόμος δεν είναι εύκολος, είναι δρόμος δύσκολος και με πολλά εμπόδια. Είναι δρόμος για δυνατούς και ευτυχώς έχουμε αρκετούς από αυτούς. Το επόμενο χρονικό διάστημα μέχρι το τέλος του χρόνου θα συνεργαστούμε πολύ στενά, αλλά και πολύ συχνά, για να λύσουμε μαζί όλα αυτά τα προβλήματα που εμποδίζουν την απογείωση της Εταιρείας μας.
Ας κλείσουμε λοιπόν με μια ιστορία που αρκετοί από σας τη γνωρίζετε, αλλά αξίζει να τη θυμηθούμε και μαζί.
Ο αετός είναι ο μακροβιότερος από τα αρπακτικά πτηνά. Μπορεί να ζήσει μέχρι 70 χρόνια! Αλλά για να φτάσει σε αυτή την ηλικία πρέπει να πάρει μια σκληρή απόφαση.
Στα 40 του τα μακριά και ευέλικτα νύχια του δεν μπορούν πλέον να αρπάξουν τη λεία του για να τραφεί.
Το μακρύ και κοφτερό ράμφος του γίνεται πολύ κυρτό. Τα υπερήλικα και βαριά φτερά του, που οφείλονται στα πυκνά πούπουλα, κολλάνε στο στήθος του και τον δυσκολεύουν στο πέταγμα.
Του μένουν, λοιπόν, δύο επιλογές: να πεθάνει ή να περάσει μια επώδυνη διαδικασία αλλαγής, που διαρκεί 150 μέρες.
Η διαδικασία απαιτεί να πετάξει στην κορυφή ενός βουνού και να παραμείνει στη φωλιά του. Εκεί, ο αετός, χτυπάει το ράμφος του σε ένα βράχο μέχρι να το αποκόψει. Αφού το αποκόψει, θα περιμένει μέχρι να φυτρώσει καινούργιο κι έπειτα θα αποκόψει τα νύχια του. Αφού φυτρώσουν τα καινούργια του νύχια, ο αετός αρχίζει να μαδάει τα γερασμένα του φτερά.
Έπειτα από πέντε μήνες ο αετός πραγματοποιεί τη διάσημη πτήση της αναγέννησής του και ζει… ακόμη 30 χρόνια!
Πολλές φορές για να αναγεννηθούμε πρέπει να ξεκινήσουμε μια δύσκολη διαδικασία αλλαγής.
Ας είμαστε λοιπόν πάντα σε μια αναγεννησιακή λογική, ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας τολμώντας πάντα, πρωτοπορώντας πάντα σε μια πορεία που δεν μπορεί να έχει άλλο στόχο από το να βρισκόμαστε πάντα στην κορυφή.
Να είστε όλοι καλά.
Κυκλοφορούν στην Ελλάδα 500.000 ανασφάλιστα αυτοκίνητα.
Προσπαθούν να περιορίσουν το φαινόμενο με διαφημιστικές καμπάνιες, ενώ στην Αγγλία, απ’ όπου ξεκίνησε ο θεσμός των ασφαλίσεων, ΚΑΤΑΣΧΟΥΝ επιτόπου το ανασφάλιστο όχημα, ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΦΟΒΕΡΑ ΘΕΛΕΙ?
Εδώ στην Ελλάδα δεν μπορούν να ψηφίσουν έναν ΝΟΜΟ για να εξαλέιψουν αυτό το φαινόμενο:
1) Δεν θα περνάει Κ.Τ.Ε.Ο το όχημα αν δεν προσκομιστεί Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο,
2) Δεν θα μπορεί κάποιος να πάρει το σήμα Τελών Κυκλοφορίας αν δεν προσκομίσει Ασφαλιστήριο,
3) Δεν θα μπορεί να εκδοθεί Άδεια Κυκλοφορίας χωρίς την προσκόμιση Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου,
4) Από την Υ.Σ.Α.Ε. σε συνεργασία με το Υπουργείο Συγκοινωνιών μπορούν να βρεθούν τα ανασφάλιστα οχήματα και να κληθούν οι ιδιοκτήτες να προσκομίσουν Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο, βέβαια η άναρχη κατάσταση που επικρατεί όπου Ασφαλιστικές Εταιρίες που δεν δίνουν στοιχεία στην Υ.Σ.Α.Ε για τους δικούς τους λόγους πρέπει να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.
Μπράβο φίλε Κώστα Ταραβίρα
Σπουδαίος ο λόγος σου και “ανατρεπτικό” το παράδειγμά σου με τον αετό
Μακάρι κάποιοι να τροφοδοτήσουν και πάλι τις “μπαταρίες” τους και να γίνουν δυνατοί και πάλι όπως το παράδειγμά σου
Οφείλω εδώ να ομολογήσω, ότι το δίκτυο και οι συνεργάτες (Agency και Πρακτορειακό) της Εθνικής στην πλειοψηφία τους, παρέχουν έντιμες και αξιόπιστες υπηρεσίες, μέσα απο μία σειρά δοκιμασμένων,αξιόπιστων, διαρκών προϊόντων ζωής και νοσοκομειακών που έχουν αντέξει στη φθορά του χρόνου και έχουν αποζημιώσει γρήγορα και καλά χιλιάδες πελάτες.
Το παράδοξο επίσης είναι ότι η Εθνική είναι ίσως η μόνη εταιρία που τα πάει πολύ καλά με δύο και τρία διαφορετικά δίκτυα χωρίς προβλήματα(Agency,Πρακτορειακό,bankaccurance)
Δεν υπάρχει μυστικό βέβαια!! Τα πάει καλά διότι εκτός του ονόματος, των υπηρεσιών και της διαχρονικότητάς της, η Εθνική είναι έντιμη γιατί συνεχώς αποδεικνύει χωρίς τυμπανοκρουσίες, ότι σέβεται τις συμβάσεις που υπογράφει με τους συνεργάτες της, αλλά και ότι τηρεί την ισχύουσα ασφαλιστική νομοθεσία έστω κι αν αυτοί οι συνεργάτες της κάποια στιγμή χαράξουν ή ακολουθήσουν “άλλους δρόμους”
Είμαι περήφανος που κάποτε ανήκα και γω επι δέκα και πλέον χρόνια στο παραγωγικό της δίκτυο κι έμαθα τόσα πολλά
Χαιρετισμούς σε όλους τους παλιούς συναδέλφους ασφαλιστικούς συμβούλους(managers ή πράκτορες τώρα), αλλά και τους αγαπημενους φίλους και φίλες διοικητικούς υπαλλήλους που κάνουν όπως πρέπει τη δουλειά τους, ως στελέχη πλέον στην Εθνική και μας επαναφέρουν στα ίσα μας
Συγχαρητήρια
Νικολάκος Γιώργος
Μεσίτης Ασφαλίσεων
ENTAJEI ME EUNIKH KAI TARABIRA ,TOXOYME DEI TO PAIXNIDI KAI ALLOY……PES TE MAS EAN EXEI KERDH O KLADOS THS ZOHS ,DIATHRISIMOTHTA SIMBOLAIVN KAI TI GINETE ME EKPIZV
να απαντησει ο εθνικος μας μεσιτης παρακαλω!
Alejandro
θα απαντήσω φίλε μου Άλλο το προϊόν, άλλο η διαχείριση και άλλο η ασφαλιστική εταιρία που εξακολουθεί δυστυχώς να φέρει ακόμα σημάδια παιδικής αρρώστειας κρατικής νοοτροπίας Παρ όλα αυτά όμως τα κεφάλαια της είναι υψηλά και η μαμά ΕΤΕ είναι ακόμη εκεί για να τα συμπληρώνει όταν χρειάζεται. Η διατηρησιμότητα της είναι αρκετά υψηλή Το δίκτυό της πιστό και πολυπρόσωπο και μάλιστα τριπλής ενέργειας(Agency,πρακτορειακό,bankaccurance) Τα προϊόντα νοσοκομειακής είναι παρα πολύ καλά, με καλό ασφάλιστρο και αξιόπιστα και η Εθνική πληρώνει μέχρι τελευταίου ευρώ. Σε ότι αφορά τα υπονοούμενά σου δεν κατάλαβα Εγώ αναφέρθηκα περισσότερο στις συμβάσεις και στις συνεργασίες της, τις οποίες η Εθνική πράγματι τηρεί με θρησκευτική ευλάβεια σεβόμενη τους νόμους και τους θεσμούς, έστω κι αν ο συνεργάτης της αποχωρήσει απο την εταιρία Αυτό δεν μας καίει? Εσύ με την εταιρία που συνεργάζεσαι τώρα αντιμετωπίζεις την ίδια συμπεριφορά σε ότι αφορά την τήρηση των νόμων και τον σεβασμό των συμβάσεων?
Έχεις διαφορετική άποψη σε ότι αφορά τους συνεργάτες και τις συμβάσεις γενικά?
Δεν βλέπεις τι γίνεται έξω? Πάντως εάν ξέρεις κάτι διαφορετικό και με στοιχεία σε παρακαλώ γράψε το, ίσως κάπου έχω λάθος αλλά δεν νομίζω.
Νικολάκος Γιώργος
Οχι δεν εχει κερδος ο κλαδος Ζωης που τα τελευταια χρονια το agency σπαει το ενα παραγωγικο ρεκορ μετα το αλλο..οχι δεν εχει διατηρησιμοτητα μιας και επειδη δεν κοροιδευουμε τους πελατες και τους αποζημιωνουμε μετα αυτοι σκεφτοντε κατσε να κοψω το ασφαλιστηριο ζωης τωρα που τους τα πηρα για να ειμαι κερδισμενος(ενω σε αλλες εταιρειες σου λενε κατσε να το κρατησω μπας και τους τα παρω την επομενη)…Οσον αφορα την δικη λυπαμαι χρυσουλια μου αλλα την κερδισαμε…Οσα δεν φτανει η αλεπου…Συναδελφε Γιωργο κοιταω κατω και με πιανει ιλιγγος…Γιατι;