Όταν η ικανοποίηση του πελάτη συνοδεύεται και με ευχαριστήρια επιστολή, δεν μπορεί παρά να είναι η έμπρακτη απόδειξη της προσπάθειας που καταβάλει η ΑΤΕ Ασφαλιστική και τα στελέχη της για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών προς του πελάτες της, κάνοντας πράξη την υπόσχεσή της: Να βρίσκεται πάντα στο πλευρό τους ό,τι κι αν τύχει!
Στην ευχαριστήρια επιστολή της προς την ΑΤΕ Ασφαλιστική και ειδικότερα προς τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τον Κλάδο Πυρός, η εταιρεία «Bella Frutta» – που αποζημιώθηκε πρόσφατα, μέσω του Μεσίτη Ασφαλίσεων «ΩΜΕΓΑ», με το ποσό των €800.000 για τις ζημιές που είχε υποστεί εξαιτίας πυρκαγιάς επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι: «Η Εταιρία σας και το προσωπικό του Κλάδου Πυρός ήταν από την πρώτη στιγμή στη διάθεσή μας καταβάλλοντας κάθε προσπάθεια για την έγκαιρη ολοκλήρωση των διαδικασιών για την αποζημίωσή μας, ενώ άμεση ήταν η ανταπόκρισή σας για προκαταβολή με σκοπό την ταχύτερη αποκατάσταση των ζημιών». Οι αναφορές αυτές αποτελούν την απόδειξη της εμπεριστατωμένης και μεθοδικής δουλειάς που γίνεται στην ΑΤΕ Ασφαλιστική για την άμεση, αποτελεσματική και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά, όπως αναφέρεται στην επιστολή: «πόσο σημαντική είναι η επιλογή της κατάλληλης ασφαλιστικής εταιρείας, η οποία με τη φερεγγυότητα και το κύρος της, ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις μας αποτελεσματικά».
Με φιλοσοφία που έχει στο επίκεντρο τον άνθρωπο καθώς και την προσφορά υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών, η ΑΤΕ Ασφαλιστική στοχεύει πάντα στην εξυπηρέτηση αλλά και στην έγκαιρη αποζημίωση των πελατών της, στηρίζοντας αποτελεσματικά τον ιδιώτη, τον επαγγελματία αλλά και τον άνθρωπο.
Ο καλύτερος πρεσβευτής του θεσμού της ασφάλισης παραμένει ο ευχαριστημένος πελάτης, αφού μέσα απ’ αυτόν μεταδίδονται πιο αποτελεσματικά τα οφέλη και η αξία του θεσμού και αναγνωρίζεται η συμβολή του στη σταθερότητα και τη συνέχεια της επιχειρηματικής αλλά και της κοινωνικής δραστηριότητας.