Η Hyundai Motor Company, επίσημος συνεργάτης της αυτοκίνησης του Μουντιάλ, 2014 FIFA World Cup ™ στη Βραζιλία, ανακοίνωσε τους νικητές του προγράμματος «Be There With Hyundai (BTWH)». Τα 32 νικηφόρα συνθήματα θα αναρτηθούν στα λεωφορεία που θα μετακινούν τις εθνικές ομάδες των χωρών κατά τη διάρκεια του τουρνουά.
Φίλαθλοι του Μουντιάλ απ’ όλο τον κόσμο υπέβαλαν για τις συμμετέχουσες εθνικές ομάδες στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014 στη Βραζιλία συνθήματα από τις 17 Οκτωβρίου 2013 έως 27 Φεβρουαρίου 2014 μέσω της ιστοσελίδας FIFA.com και συλλέχθηκαν περισσότερα από 160.000 συνθήματα κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου. Ο τελικός κατάλογος απαρτίζονταν από τα τρία καλύτερα συνθήματα ανά ομάδα και περίπου 280.000 φίλαθλοι του ποδοσφαίρου από όλο τον κόσμο συμμετείχαν στην ψηφοφορία για τα αγαπημένα τους συνθήματα από τις 22 Απριλίου – 7 Μαΐου, ενώ το σύνολο των ψήφων έφθασε σχεδόν στο εκατομμύριο.
Ειδικότερα , ο φίλαθλος που υπέβαλε το νικητήριο σύνθημα για την εθνική ομάδα της Ουρουγουάης “Three million dreams … Let’s go Uruguay” επελέγη ως τυχερός νικητής που θα λάβει ένα πακέτο FIFA World Cup ™ 2014, που συμπεριλαμβάνει εισιτήρια αγώνα, αεροπορικά εισιτήρια και ξενοδοχείο σε έναν αγώνα από το γύρο των 16. Οι 32 συμμετέχοντες των οποίων τα συνθήματα επιλέχθηκαν ως νικητήρια συνθήματα για την κάθε εθνική ομάδα θα λάβουν ειδικά διαμορφωμένες φωτογραφίες με το σύνθημά τους να κοσμεί το αντίστοιχο λεωφορείο της εθνικής ομάδας της χώρας τους.
Από την έναρξή του το 2006 στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου στη Γερμανία, το πρόγραμμα BTWH κατέληξε να είναι ένα πολύ επιτυχημένο πρόγραμμα μάρκετινγκ, προκαλώντας τεράστιο ενδιαφέρον στα μέσα ενημέρωσης. Το πρόγραμμα συνέχισε την επιτυχία του και στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου FIFA 2010 ™ της Νοτίου Αφρικής, με την ενεργό συμμετοχή χιλιάδων φιλάθλων του ποδοσφαίρου από όλο τον κόσμο .
Δεδομένου ότι η Hyundai υπέγραψε το 1999 συμφωνία χορηγίας των διοργανώσεων της FIFA, συμπεριλαμβανομένου του «2002 FIFA World Cup Κορέα / Ιαπωνία ™», έχει υπηρετήσει με επιτυχία ως επίσημος συνεργάτης της αυτοκίνησης τις διοργανώσεις των Παγκοσμίων Κυπέλλων της FIFA το 2002, το 2006 και το 2010 καθώς και πολλά άλλα τουρνουά της FIFA. Το 2010, η εταιρία επέκτεινε τη στρατηγική χορηγική συμφωνία της με τη FIFA για να καλύψει και τα Παγκόσμια Κύπελλα (FIFA World Cups ™) του 2018 και του 2022 . Μέσω της επιτυχημένης χορηγίας του διεθνούς ποδοσφαίρου, η Hyundai έχει αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισιμότητα και την εικόνα της μάρκας.
Τα 32 νικηφόρα συνθήματα που θα αναρτηθούν στα λεωφορεία που τα μετακινούν τις εθνικές ομάδες των χωρών κατά τη διάρκεια του 2014 FIFA World Cup ™ στη Βραζιλία μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της FIFA: https://www.fifa.com/worldcup/games/be-there-with-hyundai/
Το Ελληνικό νικητήριο σύνθημα που επιλέχθηκε από τη FIFA και θα αναρτηθεί στο λεωφορείο που θα μετακινεί την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου κατά τη διάρκεια του 2014 FIFA World Cup ™ στη Βραζιλία, είναι το ακόλουθο:
Greece HEROES PLAY LIKE GREEKS – ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ