Η συντακτική ομάδα του Insurancedaily.gr προκειμένου να αναδείξει τα σημεία υπεροχής του νέου πλήρες προγράμματος υγείας Full της Εθνικής Ασφαλιστικής ήρθε σε επαφή με την Διευθύντρια Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής κ. Ελένη Αβρανά και της ζήτησε να απαντήσει σε μια σειρά από ερωτήσεις σχετικές με την πορεία του προγράμματος τους πρώτους 5 μήνες από την παρουσίασή του.
Τον περασμένο Μάιο η Εθνική Ασφαλιστική παρουσίασε το νέο πλήρες πρόγραμμα υγείας Full. Πέντε μήνες μετά έχετε μια πρώτη εικόνα σχετικά με τη διεισδυτικότητά του;
Από τον πρώτο κιόλας μήνα, φάνηκε η δυναμική του προγράμματος. Να σκεφτείτε ότι τον πρώτο κιόλας μήνα είχαμε Full πωλήσεις, συνδυασμό πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περίθαλψης. Πέντε μήνες μετά είμαστε πολύ ευχαριστημένοι για τον αριθμό ή το ποσοστό πωλήσεων και είναι βέβαιο ότι πέντε μήνες από σήμερα θα μιλάμε για άλλα μεγέθη μια και το Full έχει διεισδύσει στο σπίτι και στη συνείδηση πελατών και ασφαλιστών.
Ήταν κάτι που ήθελαν οι ασφαλιστές σας ή τους «εκπλήξατε» ευχάριστα παρουσιάζοντάς το;
Πριν λανσαριστεί στο Συνέδριο το πρόγραμμα, οι ασφαλιστές της Εθνικής ήξεραν ότι κάτι καλό ετοιμάζαμε, περίμεναν λοιπόν με ανυπομονησία να ακούσουν τι θα έχουν στη διάθεσή τους για τους πελάτες τους. Άλλωστε η Εθνική δεν τους έχει εκπλήξει ποτέ δυσάρεστα γιατί δουλεύουμε μαζί τους στον σχεδιασμό των νέων προϊόντων, τους εμπιστεύεται , σέβεται την εμπειρία τους και τον επαγγελματισμό τους. Θυμάστε ότι στο συνέδριο, με μια ομάδα δυναμικών ασφαλιστών που δούλεψαν μαζί μας για το Full πολύ και στενά, παρουσιάσαμε το πρόγραμμα και εκπλήξαμε, κατά γενική ομολογία, ευχάριστα όλο το δίκτυο.
Στο νέο πρόγραμμα υπάρχει η δυνατότητα ο πελάτης να επιλέξει τις καλύψεις που θέλει βάσει των αναγκών του. Μιλάμε δηλαδή για ένα πρόγραμμα κομμένο και ραμμένο στις ανάγκες του. Ο ίδιος όμως γνωρίζει τις ανάγκες του; Έχετε επενδύσει παράλληλα στη σωστή ανάλυση αναγκών από πλευράς Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή;
Αρχικά επιτρέψτε μου να πω ότι ιδιαίτερα στη σημερινή εποχή ο υποψήφιος πελάτης ή γενικότερα ο πελάτης, είναι πιο συνειδητοποιημένος, πιο ψαγμένος, πιο απαιτητικός, πιο υπεύθυνος, κατά συνέπεια τις περισσότερες φορές ξέρει τι θέλει. Σε συνδυασμό δε με το δίκτυο πωλήσεων της Εθνικής, που επιτρέψτε μου επίσης να πω ότι ίσως είναι το πιο δυναμικό δίκτυο στη αγορά, το οποίο εκπαιδεύεται συνεχώς, που έχει στόχους την ποιότητα, την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, παράλληλα με τα υψηλά παραγωγικά, τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά. Αυτό άλλωστε φαίνεται και από τους ποιοτικούς μας δείκτες που αφορούν στην πιστότητα των πελατών μας.
Πόσες επιλογές έχει ο ασφαλισμένος ή ο εν δυνάμει ασφαλισμένος; Γιατί να επιλέξει το εν λόγω πρόγραμμα σε αντίθεση με κάποιο αντίστοιχο του ανταγωνισμού;
Κοιτάξτε, επειδή η καθημερινότητά μας είναι αρκετά πολύπλοκη, εμείς σχεδιάσαμε ένα μόνο Full πρόγραμμα υγείας το οποίο δίνει Full δυνατότητες και επιλογές. Είναι σαν το παιχνίδι των παιδιών το Lego, ξεκινάς από τη βάση και συνεχίζεις μέχρι να πετύχεις αυτό που θέλεις. Να σκεφτείτε ότι έχει 12 επιλογές για την δευτεροβάθμια περίθαλψη και 5 για την πρωτοβάθμια, αν τα δείτε δε συνδυαστικά ο αριθμός φτάνει στο 60. Ποιος πελάτης μέσα από τέτοιο εύρος επιλογών δεν θα βρει αυτό που του ταιριάζει;
Το πρόγραμμα είναι απλό, κατανοητό, με σαφείς καλογραμμένους όρους που τον εξασφαλίζουν σε όλα τα επίπεδα και πολλές παροχές και υπηρεσίες. Σε συνδυασμό δε με την τιμή του το κάνει ακαταμάχητο. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με τη δυναμική των πωλήσεών μας δείχνουν την προτίμηση και την τάση των δυνητικών πελατών.
Το Full είναι ένα ετησίως ανανεούμενο πρόγραμμα. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει δέσμευση για την αύξησή του. Ως η πρώτη Ασφαλιστική στον κλάδο έχετε σκοπό να προστατέψετε τους ασφαλισμένους σας από μελλοντικές αυξήσεις;
Αν παρακολουθείτε τις αυξήσεις που γίνονται τα τελευταία χρόνια στους διαφόρους τύπους των προγραμμάτων υγείας μας, ιδιαίτερα όσων λανσάραμε από το 2001 και μετά στην αγορά, θα διαπιστώσετε ότι αυτές δεν ξεπερνάνε το 1,5%. Έτσι θα συμπεριφερθούμε και στο Full. Το Full σχεδιάστηκε και τιμολογήθηκε για να μείνει, να μεγαλώσει, να εμπλουτιστεί πολύ σύντομα και με άλλες παροχές και υπηρεσίες. Δεν σκοπεύουμε να χαλάσουμε την εικόνα μας στην αγορά, ούτε να απογοητεύσουμε όλους τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται.
Τέλος, η Εθνική Ασφαλιστική είναι από τις λίγες εταιρείες που προσφέρουν ακόμα και ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια αλλά και ισόβια. Πότε έχετε σκοπό να καταργήσετε τα ισόβια συμβόλαια και πώς θα «καλύψετε» το κενό;
Επειδή κάθε μας κίνηση και ενέργεια γίνεται μετά από πολύ σκέψη, σύνεση και μελέτη όλων των παραμέτρων και στοιχείων που επηρεάζουν όλους τους εμπλεκόμενους, θα ήθελα να σας πω ότι προς το παρόν τουλάχιστον θα συνεχίσουμε να διαθέτουμε τόσο ετησίως ανανεούμενα, όσο και ισόβια προγράμματα υγείας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν εναρμονιζόμαστε με τις απαιτήσεις της κάθε εποχής και ότι αυτές επιβάλουν, απλά μελετάμε πολύ προσεκτικά τα δεδομένα και μετά αποφασίζουμε.