Ένας στους πέντε Αμερικανούς καταναλωτές θα εμπιστεύονταν την Google και την Amazon για να αγοράσουν ασφάλιση κατοικίας σύμφωνα με έρευνα της JD Power που έγινε τον Αύγουστο του 2018 και περίπου το 80% των συμμετεχόντων στην έρευνα έχουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο σε μεγάλη εταιρεία.
Θυμίζουμε ότι και οι δύο όμιλοι έχουν στραμμένη την προσοχή τους στην ασφαλιστική αγορά, η Amazon έχει μάλιστα τους τελευταίους μήνες έρθει σε επαφή με μεγάλες ευρωπιακές ασφαλιστικές διερευνώντας το ενδεχόνενο να φτιάξει ένα site με συγκριτική ανάλυση τιμών.
H Google είχε μπει σςτην αγορά της ασφάλισης αυτοκινήτου το 2016 ωστόσο επειδή δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα αποχώρησε. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι η εν λογω προσπάθεια ήταν και η τελευταία της google για να διεκδικήσει μερίδιο από την πίτα. Έρευνα της JD Power που έγινε τον Απρίλιο σχετικά με τις νεοφυείς εταιρείες όπως η Lemonade, Metromile κλπ δείχνουν πώς μόνο το 6% των πολιτών στις ΗΠΑ γνωρίζουν τις εν λόγω εταιρείες, αντίθετα η αναγνωρισιμότητα στα δύο μεγαθήρια -Google-Amazon- είναι μεγάλη.
Πηγή: insurancejournal