Για υπεξαίρεση χρημάτων καταδικάστηκε χθες από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Καλαμάτας μια πρώην ασφαλιστική σύμβουλος, καθώς σύμφωνα με την καταγγελία της εταιρείας που συνεργαζόταν, τους όφειλε περίπου 23.000 ευρώ.
Το δικαστήριο της αναγνώρισε το ελαφρυντικό της μετέπειτα καλής συμπεριφοράς και ότι η πράξη έγινε άπαξ και όχι κατ’ εξακολούθηση. Της επέβαλε ποινή φυλάκισης 3 ετών, εξαγοράσιμη προς 5 ευρώ ημερησίως.
Δεν απέδωσε τα χρήματα
Εκπρόσωπος της εταιρείας που κατέθεσε ως μάρτυρας είπε ότι η κατηγορούμενη ήταν ασφαλιστικός σύμβουλος για 10 χρόνια περίπου και για τα συμβόλαια εισέπραττε το τίμημα, κρατούσε την προμήθειά της και απέδιδε στην εταιρεία τα υπόλοιπα χρήματα.
Όμως, για το διάστημα από τον Ιανουάριο του 2009 έως τον Απρίλιο του 2010 δεν απέδωσε τα χρήματα και το ποσό υπολογίστηκε από την εταιρεία αρχικά στα 35.500 ευρώ. Όμως, μετά έγιναν από την εταιρεία ακυρώσεις συμβολαίων και το ποσό που θεωρεί ότι έχει υπεξαιρεθεί είναι περίπου 23.000 ευρώ.
Απολογία
Η κατηγορούμενη στην απολογία της εξήγησε ότι ήταν πολλά χρόνια ασφαλιστική πράκτορας συγκεκριμένης ασφαλιστικής εταιρείας και ειδικότερα από το 1997 έως και το 2009. Στη συγκεκριμένη εταιρεία είχε κυρίως ασφαλιστήρια ζωής, ενώ είχε ξεκινήσει συνεργασία και με μια δεύτερη εταιρεία για ασφάλιση οχημάτων, καθώς είχε χαμηλότερες τιμές. Το 2009 η πρώτη εταιρεία έκλεισε και έτσι οι πελάτες της έμειναν ανασφάλιστοι.
Όπως είπε, είχε περίπου 1.500 πελάτες με ασφαλιστήρια ζωής και οχημάτων και έκανε συμφωνία με τη δεύτερη εταιρεία να τους μεταφέρει εκεί. Όμως, ανέφερε πως προφορικά έκανε συμφωνία με στέλεχος της εταιρείας να χαρισθούν μερικοί ασφαλιστικοί μήνες για να καλυφθεί η ζημιά προς τους πελάτες και να μη φύγουν. Έτσι, τους έδωσε 6μηνα συμβόλαια, αλλά οι πελάτες πλήρωναν για τους μήνες που υπολείπονταν. Τη μεταφορά των συμβολαίων, όπως συνέχισε, την ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2009 και μέχρι το Γενάρη του 2010 την είχε ολοκληρώσει. Μετά τη μεταφορά, όμως, η εταιρεία χρέωσε στην ίδια όλη τη διάρκεια αυτών των συμβολαίων και έτσι βρέθηκε χρεωμένη.
Η ίδια δεν μπορούσε να καταβάλει αυτό το ποσό και τότε, όπως συμπλήρωσε, η εταιρεία έστειλε επιστολές στους πελάτες ότι η κατηγορούμενη είχε εισπράξει τα χρήματα χωρίς να τα καταβάλει και τους ζητούσε να υπογράψουν έγγραφο για αλλαγή ασφαλιστή. Έτσι, όπως κατέληξε, έχασε όλους της τους πελάτες, ενώ δεν έχει μπορέσει να ορθοποδήσει πάλι.