Η πανδημία έχει δημιουργήσει νέες προκλήσεις και ευκαιρίες σχεδόν σε όλους τους κλάδους και καθώς η οικονομία επανεκκινείται ο ανταγωνισμός θα είναι έντονος. Νικητές θα είναι εκείνοι που κατανοούν πιο ξεκάθαρα τις ανάγκες των πελατών τους, συνεργάζονται για να προσδι-ορίσουν πολλαπλές λύσεις και φέρνουν νέες ιδέες στην αγορά.
(Ασφαλιστικό Marketing, Τεύχος 89)
Όλα δείχνουν ότι το μέλλον της εργασίας είναι υβριδικό: το 52% των εργαζομένων στις ΗΠΑ θα προτιμούσαν ένα συνδυασμό εργασίας από το σπίτι και το γραφείο, λέγοντας ότι έχει θετικό αντίκτυπο στην ικανότητά τους να είναι δημιουργικοί, να επιλύουν προβλήματα και να χτίζουν σχέσεις. Η παγκόσμια έρευνα μάς λέει ότι το 72% των εταιρικών ηγετών σχεδιάζουν να προσφέρουν ένα υβριδικό μοντέλο, και μόνο το 13% δηλώνει ότι θα μειώσουν το «αποτύπωμά» τους σε κτιριακές υποδομές, που σημαίνει ότι οι οργανισμοί θα συνεχίσουν να αξιοποιούν τους χώρους εργασίας τους ακόμα και στο υβριδικό μέλλον εργασίας.
Όμως, η εφαρμογή ενός μεικτού συστήματος θα είναι δύσκολη. Το να αποφασιστεί ποιος θα πρέπει να εργάζεται από το γραφείο και πόσο συχνά είναι ένα περίπλοκο ζήτημα με διαφο-ρετικές παραμέτρους για κάθε οργανισμό. Ένα λανθασμένο μοντέλο θα μπορούσε να απειλή-σει την εύρυθμη λειτουργία ενός οργανισμού, τη συνεργασία των ανθρώπων του και την καινοτομία. Αντίθετα, ένας καλά οργανωμένος υβριδικός χώρος εργασίας μπορεί να αποτε-λέσει εφαλτήριο ομαδικότητας και μέγιστης παραγωγικότητας.