Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το σύστημα διαχείρισης ζημιών από φυσικές καταστροφές της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, Natural Catastrophes Response, από την πρώτη στιγμή που εκδηλώθηκε ο μεσογειακός κυκλώνας (medicane) «Ιανός».
Με τη χρήση γεωγραφικών συστημάτων πληροφοριών εντοπίστηκαν οι ασφαλισμένες περιουσίες που βρίσκονταν στις πληγείσες περιοχές και εστάλησαν, μέσα σε ελάχιστες ώρες, μηνύματα ενημέρωσης (sms) στους ασφαλισμένους. Χάρις σε αυτό το θεσμοθετημένο σύστημα προστασίας της ΑΧΑ, οι πληγέντες είχαν πρόσβαση σε υπηρεσίες υποστήριξης προσωρινής διαμονής, φύλαξης περιουσιών, καθώς και δυνατότητα άμεσης δήλωσης των ζημιών που υπέστησαν. Επιπρόσθετα, τέθηκε σε 24ωρη λειτουργία Ειδική Γραμμή στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας για την υποστήριξη, με κάθε τρόπο, των ασφαλισμένων της.
Ήδη, έχει καταγραφεί σημαντικός αριθμός ζημιών με τη χρήση τού πρωτοποριακού συστήματος εξ αποστάσεως επιθεώρησης MyAXAway, το οποίο εξασφαλίζει, παράλληλα, τις συνθήκες προστασίας που απαιτεί η διαχείριση της πανδημίας του κορωνοϊού Covid-19. Εντός της εβδομάδος, θα έχει ολοκληρωθεί η καταβολή προκαταβολών και θα έχουν εξοφληθεί εξολοκλήρου οι λιγότερο σύνθετες περιπτώσεις αποζημίωσης. Επίσης, οι ασφαλισμένοι μπορούν να συνεχίσουν να ενημερώνονται αναλυτικά για τις υπηρεσίες που έχουν στη διάθεσή τους από την Ειδική Γραμμή του Τηλεφωνικού Κέντρου της ΑΧΑ.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, Ερρίκος Μοάτσος, δήλωσε σχετικά: «Η συχνότερη εμφάνιση παρόμοιων φυσικών φαινομένων αποτελεί κοινή διαπίστωση. Έχοντας θέσει ως απόλυτη στρατηγική προτεραιότητά μας την έμπρακτη στήριξη των ασφαλισμένων μας την κρίσιμη στιγμή της ζημιάς και αξιοποιώντας τις πολλαπλές δυνατότητες που προσφέρει, πλέον, η τεχνολογία, καλούμαστε να αποδείξουμε την αξία της ασφάλισης και να εδραιώσουμε περαιτέρω την εμπιστοσύνη όσων μας εμπιστεύονται για την προστασία τους».