Η σταδιακή απαγόρευση της κυκλοφορίας που επέβαλε η Κυβέρνηση ως μέσω προστασίας των πολιτών κατά του κορωνοϊού, είχε ως αποτέλεσμα τον Μάρτιο και τον Απρίλιο να μειωθεί η κίνηση στους δρόμους.
editorial Νίκου Μωράκη ΑΜ #74
Οι Έλληνες κυκλοφόρησαν όλο αυτό το διάστημα ελάχιστα – έως καθόλου – γεγονός το οποίο οδήγησε σε λιγότερες αριθμητικά, αλλά και μικρότερες σε μέγεθος ζημιές και, κατά συνέπεια, σε μείωση του loss ratio των Ασφαλιστικών Εταιρειών.
Βέβαια, αυτή η μείωση ήταν πρόσκαιρη και διήρκεσε όσο εφαρμόζονταν τα μέτρα της κυβέρνησης, με τις Ασφαλιστικές Εταιρείες να το γνωρίζουν πολύ καλά. Παράλληλα, όμως, ο κόσμος βίωσε μια πρωτοφανή κατάσταση εγκλεισμού και μια νέα οικονομική απειλή, ενώ, πλέον, παρουσιάζεται εξαιρετικά προβληματισμένος για τα… απόνερα που θα προκληθούν μεσοπρόθεσμα στην εθνική οικονομία.
Δεδομένου αυτού, πολλές Ασφαλιστικές Εταιρείες έσπευσαν να μειώσουν τα ασφάλιστρά τους, είτε με τη μορφή έκπτωσης είτε με τη μορφή δωρεάν μηνών ασφάλισης, προκειμένου να περάσουν το μήνυμα ότι δεν στέκονται αδιάφορες στην κρίση που βιώνει η χώρα κι ότι συμπαραστέκονται στους ασφαλισμένους τους.
Ίσως το έκαναν και ως προληπτικό μέτρο για να τρενάρουν ή να διακόψουν την αύξηση των ανασφάλιστων οχημάτων, που με βάση τα επίσημα στοιχεία άρχισαν να τσιμπάνε και πάλι προς τα πάνω.
Διαβάστε τη συνέχεια στο νέο ανανεωμένο site του περιοδικού AM www.asfalistikomarketing.gr