Η παρούσα συγκυρία δοκίμασε την αγορά και τον τρόπο λειτουργίας της. Στην Generali καταφέραμε να προσφέρουμε το ίδιο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών ακόμη και σε αυτήν τη δύσκολη συνθήκη.
Δικαιώθηκε θα έλεγα το στρατηγικό μας πλάνο ψηφιακού μετασχηματισμού και η Στρατηγική μας Generali 2021, στην οποία έχουμε επενδύσει το προηγούμενο διάστημα.
Γράφει ο Τάκης Βασιλόπουλος, Chief Technical Manager Generali
Συγκεκριμένα, όλα τα ψηφιακά εργαλεία και οι υπηρεσίες μας συνεχίζουν να διασφαλίζουν την εξ αποστάσεως ταχύτατη εξυπηρέτηση. Οι ψηφιακές πλατφόρμες του OneView και το portal πελατών MyGenerali βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία, παρέχοντας τη δυνατότητα τόσο για ψηφιακή αποστολή αιτημάτων, όσο και για την υποβολή δικαιολογητικών και την εύκολη πρόσβαση στα ψηφιακά ασφαλιστικά έγγραφα. Στη διάθεσή τους βρίσκεται και η υπηρεσία e-policy, με τη δυνατότητα αποστολής αίτησης, έκδοσης, παράδοσης και υπογραφής του e-ασφαλιστηρίου, εξ ολοκλήρου ψηφιακά. Μία πλήρως ψηφιοποιημένη end-to-end διαδικασία.
Επίσης, χάρη στην τηλεργασία η οποία επιτεύχθηκε σε ποσοστό πάνω από 90% για το σύνολο των εργαζομένων μας, όλα τα Τμήματα συνέχισαν να λειτουργούν κανονικά κατά τη διάρκεια του lockdown. Έτσι, λοιπόν, οι εργαζόμενοί μας και το Κέντρο Εξυπηρέτησης της Generali συνεχίζουν να βρίσκονται στη διάθεσή τους και να εργάζονται κανονικά για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων τους και όλων των εργασιών που βρίσκονται σε εξέλιξη.
Ακόμη, η ομάδα Πωλήσεών μας και το εξειδικευμένο μας προσωπικό βρίσκεται πάντα δίπλα στους συνεργάτες μας, με τακτικά σεμινάρια του προγράμματος εκπαίδευσης και τηλεδιασκέψεις να πραγματοποιούνται καθημερινά.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο ανανεωμένο asfalistikomarketing.gr