Ένα πλούσιο Συμβόλαιο Αστικής Ευθύνης διέθεσε η Aigaion Ασφαλιστική σε συνεργασία με τη Generali στον Οργανιμό Λιμένος Πειραιώς. Η Αγορά αυτή δεν έχει συμπεριληφθεί Οργανωμένα ως Αγορά-Στόχος από τις περισσότερες Εταιρείες. Στο Επιστημονικό Marketing Management θα βρείτε αρκετά άρθρα που αναφέρονται στο Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών, τα οποία προσφέρουν πολλές ιδέες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από τον Κλάδο. Ένα μικρό παράδειγμα, όσο απλό και αν ακούγεται, υπάγεται στο Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών και είναι να καθιερώσει μια Εταιρεία, σιγά-σιγά και προσεκτικά το θεσμό του Product Manager. Δηλαδή, του Διευθυντή Προϊόντος και να του αναθέσει την αποκλειστική Προώθησή του στην Αγορά, είτε απευθείας με βάση το Target Marketing ή το Synergies Marketing, είτε μέσω των Δικτών ή με το συνδυασμό των δύο. To Marketing είναι δουλειά πλήρους απασχόλησης και φυσικά, δεν μπορεί να το υλοποιήσει ο Γενικός! Ο Μαρκετίερ θα πρέπει να κοιμάται και να ξυπνάει με μόνιμο στόχο τη μεγιστοποίηση της διάθεσης των Συμβολαίων του. Ο Γενικός, έχει άλλα θέματα που τον κρατούν… ξάγρυπνο τις νύχτες… Αυτή θα είναι η αποκλειστική του απασχόληση, με στόχους, υλοποίηση και αποκλίσεις, σε μηνιαία βάση! Το ΠΑ, π.χ., το οποίο χειρίζεται με μεγάλη επιτυχία η Alico, θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει ένα παράδειγμα για πολλούς! Πόσες, όμως, άλλες Εταιρείες διαθέτουν το χαρτοφυλάκιο που διαθέτει η Alico στο ΠΑ; Η δυσκολία, θα πείτε ότι βρίσκεται στην εύρεση του κατάλληλου Στελέχους. Αυτό είναι σωστό, όμως και εύρεση ενός Στελέχους αυτού του επιπέδου είναι ένα ολόκληρο project που θα πρέπει και αυτό να ανατεθεί σε αναγνωρισμένα γραφεία, γιατί πολλοί CEO το αντιμετωπίζουν ως… αγγαρεία και εδώ είναι που αρχίζουν τα προβλήματα…