Η μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία παγκοσμίως, η Allianz, απέκτησε μερίδιο στην peer-to-peer insurance Lemonade. Η συμφωνία έγινε μέσω της Allianz Ventures, που αποτελεί τον επενδυτικό βραχίονα της εταιρείας σενεοφυείς επιχειρήσεις. Στην Lemonade συμμετέχουν σαν επενδυτές άλλες επτά εταιρείες μεταξύ των οποίων οι XL, GV (πρώην Google Ventures), Sequoia κ.α.
Συνολικά η Lemonade υποστηρίζεται με 60 εκατ. δολάρια, εκ των οποίων τα 13 προέρχονται από την XL Catlin. Όπως αναφέρει ο Solmaz Altin, chief digital officer στην Allianz “παρακολουθούμε πολύ στενά τις εξελίξεις στο Insurtech παγκοσμίως και δεν έχουμε δει παρόμοια αποτελέσματα σε επίπεδο τεχνολογίας, εμπειρίας του χρήστη και καινοτόμου επιχειρηματικού μοντέλου. Είμαστε ενθουσιασμένοι που γινόμαστε μέτοχοι στην Lemonade και θα κάνουμε ότι μπορούμε για να επιταχύνουμε την ανάπτυξη των εργασιών της στην Αμερική αλλά και το εξωτερικό”.
“Άνοιγμα” προς το Λονδίνο;
Το deal με την Allianz, ωστόσο, αυξάνει τις “εικασίες” ότι η start up σκοπεύει να κινηθεί εκτός Αμερικής. Τον Φεβρουάριο μάλιστα είχε δηλώσει στο Insurance Times ότι δεν αποκλείεται να προσανατολίσει τις εργασίες της και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Lemonade διαφέρει πολύ σε σχέση με τις άλλες start ups του ασφαλιστικού χώρου και αυτό γιατό έχει δικές της δυνατότητες στο underwriting αλλά η συνεργασία της με την Allianz μπορεί να επιταχύνει την επέκταση της σε ξένες αγορές, χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες της Allianz, αν και πάλι θα χρειαστεί να λάβει άδεια από την FCA για να παρέχει υπηρεσίες στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Allianz λειτουργεί σε 70 χώρες και έχει μερίδιο στην SimpleInsurance μια e-ασφαλιστική που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να ασφαλίσουν προϊόντα την ώρα που τα αγοράζουν… “
Η Allianz θεωρείται μία από τις εταιρείες που κάνουν μεγάλα βήματα στην ασφαλιστική βιομγηχανία” αναφέρει Daniel Schreiber συνιδρυτής της Lemonade. “Οι δύο εταιρεέις δεν έχουν ανταγωνιστικές εργασίες και ανυπομονούμενα εμβαθύνουμε τη συνεργασία μας μέσα στα επόμενα χρόνια” προσθέτει. Η Lemonade χρησιμοποιεί την συμπεριφοριστική οικονομική επιστήμη και έχει δημιουργήσει ένα μοντέλο το οποίο στην ουσία επιστρέφει ένα μέρος των κερδών στους πελάτης της μέσω δωρεών. Η εταιρεία που λειτουργεί με το μοντέλο της συνεργατικής οικονομίας και τις πρώτες 48 ώρες λειτουργίας της πούλησε 142 συμβόλαια έχει κάνει ήδη αίτηση για άδεια λειτουργίας σε 47 πολιτείες.
Πηγή: Insurance Times