Η Cathay Pacific συνεργάζεται με την AXA General Insurance Hong Kong Ltd. για την παροχή δωρεάν κάλυψης COVID-19 σε όλους τους επιβάτες.
Οι πελάτες που πετούν με την Cathay Pacific από τις 7 Δεκεμβρίου έως τις 28 Φεβρουαρίου 2021 θα έχουν ασφαλιστική κάλυψη για ιατρικά έξοδα που σχετίζονται με τη διάγνωση COVID-19 στο εξωτερικό.
Η δωρεάν κάλυψη ενεργοποιείται αυτόματα όταν οι πελάτες κάνουν κράτηση για τις πτήσεις τους. Οι πελάτες καλύπτονται για περίοδο 30 ημερών από την ημερομηνία αναχώρησής τους ή μέχρι να επιστρέψουν στο σπίτι τους, όποιο από τα δύο είναι νωρίτερα.
Η κάλυψη περιλαμβάνει:
- Ιατρική περίθαλψη και νοσηλεία: Τα τεστ COVID-19 PCR των πελατών και η νοσηλεία θα καλυφθούν, εάν καταστεί απαραίτητο. Η κάλυψη για ιατρικά έξοδα που σχετίζονται με τον COVID-19 φτάνουν έως τις 200.000 US $.
- Επίδομα καραντίνας: Οι πελάτες θα λάβουν επίδομα 100 US $ ανά ημέρα έως και 14 ημέρες λόγω του COVID-19 για να τους βοηθήσουν σε περιόδους απρόβλεπτης και υποχρεωτικής καραντίνας.
- Επαναπατρισμός: Η Cathay Pacific θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες που πλήττονται, καθώς και οι σύντροφοι ταξιδιού τους και τυχόν παιδιά με τα οποία ταξιδεύουν, θα φτάσουν στο σπίτι.
- Οι ασφαλισμένοι θα έχουν πρόσβαση σε τηλεφωνική γραμμή έκτακτης ανάγκης 24/7.
Η αεροπορική εταιρεία έχει επίσης βελτιώσει τα μέτρα ασφαλείας σε κάθε στάδιο του ταξιδιού από το check-in έως την καμπίνα.
Αυτά τα μέτρα περιλαμβάνουν:
- Ελέγχους θερμοκρασίας
- Check-in και επιβίβαση χωρίς επαφή
- Αντιμικροβιακή επίστρωση σε μετρητές check-in, περίπτερα και άλλους κοινούς χώρους
- Υποχρεωτική χρήση μασκών προσώπου σε επιβάτες και πλήρωμα καθ ‘όλη τη διάρκεια της πτήσης
- Ενισχυμένος καθαρισμός και απολύμανση όλων των επιφανειών
- Φίλτρα αέρα HEPA που απομακρύνουν το 99,999% των ατμοσφαιρικών ρύπων