Ειδικό portal μέσα από το οποίο ο ασφαλισμένος μπορεί να κάνει chat ή και video κλήση με τον γιατρό που χρειάζεται για να τον συμβουλεύσει πώς να ανταποκριθεί σε ένα περιστατικό ή τι να κάνει σε περίπτωση που κάποιος κινδυνεύει δημιούργησε η AXA Σιγκαπούρης.
Ο ασφαλισμένος «ανοίγει» με τα στοιχεία του έναν λογαριασμό στο MyAXAHealth και εν συνεχεία μπορεί να βρει ποια είναι τα κοντινότερα νοσοκομεία η οι γιατροί και να έχει πρόσβαση σε συμβουλές υγείας. Σύμφωνα με τον Andre Czanik, «η εμπιστοσύνη, η εμπειρία και η υπευθυνότητα είναι στο επίκεντρο των υπηρεσιών υγείας. Στοχεύει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και στην ενδυνάμωση του ρόλου μας στην υγεία».
Το σύστημα φέρνει σε επικοινωνία τους ασφαλισμένους με τους γιατρούς και από εκει και πέρα μπορούν να λάβουν συμβουλές για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν ή ακόμα και να γίνει διάγνωση για την πάθηση τους και εάν χρειαστεί να τους παραπέμψουν σε εξειδικευμένους γιατρούς. «Με αυτό τον τρόπο αποφεύγεται από τους ασφαλισμένους να περιμένουν σε ουρές νοσοκομείων και εχουν απευθείας πρόσβαση σε ειδικούς μέσα από κινητές συσκευές».