Το νέο τεύχος του περιοδικού Ασφαλιστικό Μarketing κυκλοφόρησε φιλοξενώντας στις σελίδες του τις απόψεις 7+1 οικονομικών διευθυντών της ασφαλιστικής αγοράς για το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης και κεντρική συνέντευξη του κ. Δ. Χριστοδουλιά, αντιπροέδρου της Δύναμις Ασφαλιστική.
Αφιέρωμα: Οι CFO μιλούν για την επόμενη πενταετία, το σύσκολο επενδυτικό περιβάλλον, τον ανταγωνισμό στον κλάδο αυτοκινήτου και τα προιόντα microinsurance:
-
- Ηλίας Ρήγας, CFO στη Generali
- Στέφανος Βερζοβίτης, Γενικός Διευθυντής Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών στην Ευρωπαική Πίστη
- Βασιλική Κωστάκη, CFO στην Groupama Ασφαλιστική
- Θανάσης Πρόιος, Διευθυντής Χρηματοοικονομικών Λειτουργιών στην Interlife
- Λυκούργος Γαβαλάς, HDI Global SE Hellas
- Γεώργιος Καλπάκος, Διοικητικός και Οικονομικός Διευθυντής στη Δύναμις Ασφαλιστική
- Παναγιώτης Σωτηρχέλλης, CFO στην ARAG
- Αθηνά Κακούρη, Οικονομική Διευθύντρια στην Credit Agricole
Στο τρέχον τεύχος η συντακτική ομάδα του ΑΜ σκιαγραφεί την ασφαλιστική αγορά της Θεσσαλονίκης (β’ μέρος) και σας παραθέτει εκτενές ρεπορτάζ.
Στις σελίδες του θα βρείτε αρθρογραφία, απόψεις στελεχών της αγοράς και του ευρύτερου επιχειρείν, ρεπορτάζ, το insurance journal καθώς και το ασφαλιστικό σταυρόλεξο.
Επίσης διαβάστε:
1. Τσάμπα πόλεμος η αγορά προχωρά
2. 360 View: Στις εφαρμογές μεταφέρεται ο ανταγωνισμός στον κλάδο αυτοκινήτου
3. Επαναλειτουργία του Επαγγελματικού Ταμείου των Εφοριακών
4. faces: Σ. Λεμοντζή: “Ο ουρανός είναι το όριο”
5. MetLife:114,7 εκατ. σε αποζημιώσεις στα ομαδικά συμβόλαια το 2016
6. Η αγορά του αυτοκινήτου στην Ελλάδα της κρίσης
7.HBR: Η υπόσχεση του blockchain: Ένας κόσμος χωρίς μεσάζοντες
8. Μωρίς και Ζακ Καπουάνο: Αναδείξαμε το ρόλο του διαμεσολαβητή στη φωτιά της Druckfarben
Διαβάστε επίσης τις ψυχαγωγικές στήλες που δημιουργήσαμε:
- Autoland
- KickStarter
- must & tips
Tο Ασφαλιστικό Marketing είναι το μόνο επιμορφωτικό περιοδικό της αγοράς… οπότε μην ξεχάσετε να κάνετε το Test Αξιολόγησης όπως έχει διαμορφωθεί από τις νέες ερωτήσεις βασισμένες στο νέο εποπτικό πλαίσιο του Solvency II.
Και επειδή μετράμε πολλά χρόνια στην αγορά σάς προκαλούμε να τσεκάρετε τις γνώσεις σας… με ένα ασφαλιστικό σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες
Το Ασφαλιστικό Marketing είναι το περιοδικό «σεμινάριο» που κάθε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής οφείλει να έχει στο γραφείο του. Αναζητήστε το!
Δείτε εδώ το AsfalistikoMarketing.gr