Τα σχέδια για την οικονομική και λειτουργική ανάπτυξη της Autoglassfit ΑΕ, παρουσίασε η διοίκηση της εταιρείας σε δύο ημερίδες που πραγματοποιήθηκαν για την ενημέρωση του δικτύου συνεργατών στην Αθήνα το Σάββατο 9 Νοεμβρίου, και στη Θεσσαλονίκη την Κυριακή 10 Νοεμβρίου.
Ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Απόστολος Δουλγέρης αναφέρθηκε στη σημασία της ποιότητας υπηρεσιών από τα μέλη του δικτύου συνεργατών και τους σταθμούς εξυπηρέτησης πελατών. Όπως τόνισε οι σταθμοί εξυπηρέτησης πελατών σε όλη τη χώρα πρέπει να προσφέρουν: την υψηλότερη στην αγορά ποιότητα τεχνικής υποστήριξης, άρτιες υπηρεσίες από στο στάδιο υποδοχής του πελάτη έως και την ολοκλήρωση της εργασίας, να διεκπεραιώνουν την εργασία στον καλύτερο δυνατό χρόνο και φυσικά να εργάζονται με τους ίδιους κανόνες ώστε οι πελάτες να απολαμβάνουν υπηρεσίες με τα ίδια στάνταρ. Ανακοίνωσε επίσης και τις πρωτοβουλίες που έχουν δρομολογηθεί ώστε η Autoglassfit να διευρύνει τις συνεργασίες της με ασφαλιστικές εταιρείες.
Ο οικονομικός σύμβουλος κ. Σωτήρης Γκούνας ενημέρωσε για τα βήματα της οικονομικής ανάπτυξης της εταιρείας η οποία σχετίζεται και με τη συντονισμένη λειτουργία του δικτύου και με το άνοιγμα της εταιρείας σε νέες συνεργασίες και περιέγραψε το πώς θα επιτευχθεί ο στόχος αυτός.
Τα μέλη του δικτύου συνεργατών της Autoglassfit ΑΕ που συμμετείχαν καθολικά στις ημερίδες είχαν την ευκαιρία πέραν της λεπτομερούς ενημέρωσης να εκφράσουν τις δικές τους απόψεις για την πρόοδο της εταιρείας, και έκαναν προτάσεις επί όσων τους ανακοινώθηκαν. Επισήμαναν θέματα που σχετίζονται με την εργασία τους και το πώς μπορεί αυτή να βελτιωθεί μέσα από κάποιες παρεμβάσεις.