Φέτος δεν είναι η πρώτη χρονιά που η Αnytime συμμετέχει στη μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Η direct ασφαλιστική πλατφόρμα του ομίλου Interamerican με περισσότερα από 380.000 ασφαλισμένα οχήματα δίνει κάθε χρόνο το παρών καθώς πέρα από την στοχευμένη προβολή του brand της, πιστεύει ότι είναι και μια καλή ευκαιρία να ακούσει το κοινό της. Να μάθει από πρώτο χέρι ποιες είναι οι ανάγκες των πελατών της
του Νικου Μωράκη
Φέτος όμως η συμμετοχή της είχε κάτι διαφορετικό. Η Εταιρεία εξέλιξε τη συνεργασία της με τους διοργανωτές της έκθεσης καθώς έγινε ο βασικός χορηγός της. Έτσι φέτος η έκθεση μετονομάστηκε σε «Αυτοκίνηση Anytime 2019» δίνοντας στην anytime την ευκαιρία να προβάλει τόσο το νέο της λογότυπο αλλά και τη νέα της στρατηγική στο χώρο της ασφάλισης οχημάτων που συνδέεται με το μότο της «περισσότερη ασφάλεια, λιγότερη ασφάλιση».
Ο κ. Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Interamerican, στη συνέντευξη τύπου που δόθηκε την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου στην είσοδο του εκθεσιακού χώρου δήλωσε μεταξύ άλλων:
“Η Interamerican μαζί με την Anytime είναι ο μεγαλύτερος ασφαλιστής στο χώρο του αυτοκινήτου, οπότε δεν θα μπορούσαμε να λείπουμε από τη μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτου. Με χαρά άκουσα τον Υπουργό να θέτει ψηλά τον πήχη στο θέμα της οδικής ασφάλειας και ανανέωσης του στόλου. Για εμάς, ως αγορά αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα καθώς κάθε χρόνο διαχειριζόμαστε ένα τεράστιο κόστος από τις αποζημιώσεις και επισκευές των αυτοκινήτων που φτάνει περίπου στα 700 εκατ. ετησίως. […] Μέσα στο επόμενο διάστημα θα υποστηριχθεί μια σειρά από νέες υπηρεσίες που δε θα έχουν να κάνουν τόσο με την ασφάλιση αλλά με την καλύτερη συντήρηση και ασφαλέστερη οδήγηση έτσι ώστε να μπορούμε να διανύουμε περισσότερα χιλιόμετρα με λιγότερο κόστος τόσο ασφαλιστικό όσο και σε ό,τι αφορά τη χρήση του αυτοκινήτου μας”.
Διαβάστε επίσης: Έφτασε τους 380.000 πελάτες η Anytime. Δείτε τη νέα της εταιρική ταυτότητα
Σε επικοινωνία που είχαμε με τους υπευθύνους της Anytime, τον Πάνο Κούβαλη, Διευθυντή Direct Business, και τον Κώστα Κατσιμπόκη, Assistant Manager Direct Business μας δήλωσαν ότι φέτος είναι μια καλή χρονιά ώστε να μιλήσουν στον κόσμο για τη νέα τους πρόταση. Για έναν κόσμο με περισσότερη ασφάλεια και λιγότερη ασφάλιση όπου πέρα από την ασφάλιση του οχήματός τους θα μπορούν να δώσουν πολλά περισσότερα στους πελάτες τους. Να τους εξυπηρετήσουν στην αγορά του μεταχειρισμένου οχήματός τους, να κλείσουν το service τους και πολλά περισσότερα που έχουν σκοπό να ανακοινώσουν στο προσεχές διάστημα. Άλλωστε αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους παρουσίας τους στην Έκθεση. Για να προσελκύσουν τον κόσμο να τους δηλώσουν ποια είναι αυτά τα «περισσότερα» που θέλουν στην καθημερινότητά τους.